quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Caliente het volgende:
[..]
CURLING? WTF , ik komWie wil nou niet Michael Jackson op een kinderfeestje?
Ik snap 'm!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus, curling lijkt me mega tof.![]()
Je gaat me niet vertellen dat je dat serieus kijktquote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is een KLB topic over The Hills!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Smart_ass het volgende:
Nehee, curling zei ik.En er was ten minste al 1 iemand die meeging.
go for it drolbaarsquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik snap 'm!!11![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus, curling lijkt me mega tof.
Babies!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, en dat wil ik mijn hele leven zo houden.
Was wel een toffe docu. Alleen ze gingen erg snel door de stof heen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond die docu over Pink Floyd kut. Netzoals Hostel![]()
en met hockeyen bedoel je ?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
Of of of een zondag naar Amsterdam, s'middags naar Ajax toe om daarna met de hele (schoon)familie bij opa & oma te eten. Maar niet voordat je eerst nog met de neefjes en nichtjes van je vriendin bent wezen hockeyen.
Wtf is een curling party dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, en dat wil ik mijn hele leven zo houden.
Waarom mag je niet binnen posten?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef iszinloos het volgende:
Fuck jullie posten snel![]()
En verdomme ik wil roken en posten tegelijk maar dat mag weer niet binnen.
Curling ... die sport?quote:
Curling spelen onder begeleiding van bierquote:
Curling is mieters!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Smart_ass het volgende:
Nehee, curling zei ik.En er was ten minste al 1 iemand die meeging.
zoek een ander topic dan, een topic wat niet zo snel gaat..quote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef iszinloos het volgende:
Fuck jullie posten snel![]()
En verdomme ik wil roken en posten tegelijk maar dat mag weer niet binnen.
Ben al weg.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[spoiler]* Krentenbol.] schuilt in de spoiler[/spoiler
Ik doelde als in wat is curling?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Curling spelen onder begeleiding van bier
LINKJE GVD!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is een KLB topic over The Hills!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dan moet je met je benen wijd en dan gaan ze met van die onmeunig grote ballen proberen hem precies op die cirkel te krijgen.quote:
Mensen die blowenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef PeZu het volgende:
ik ging net een jointje draaien en roken hoppa een heel topic verder_!
Vet stoer.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef PeZu het volgende:
ik ging net een jointje draaien en roken hoppa een heel topic verder_!
gewoon keighard in de kont nemenquote:
Lief zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
zoek een ander topic dan, een topic wat niet zo snel gaat..![]()
Ja ik fucking googled it maar toch vond ik niks in de eerste 5 hitsquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
wat een kankermoeilijk woordArachnophobia
http://www.imdb.com/title/tt0099052/
dat dus
The Hills is fucking baas man.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je dat serieus kijkt
Ik dacht dat je nog iemand anders bedoelde.quote:
Hockeyen.quote:
Mannen die The Hills kijken en dan nog ontkennen homo te zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
LINKJE GVD!
EN KUTKUTKUT NU JE HET ZEGT, VANAVOND WAREN DE NIEUWE AFLEVERINGEN EN IK BEN HET VERGETEN AAAAARGHHHHHHHH![]()
![]()
QFTquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Babies.![]()
Kinderen in z'n algemeenheid.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom mag je niet binnen posten?
mja alleen vd smaak stoned wordt ik toch nooit meerquote:
The Hillsquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
LINKJE GVD!
EN KUTKUTKUT NU JE HET ZEGT, VANAVOND WAREN DE NIEUWE AFLEVERINGEN EN IK BEN HET VERGETEN AAAAARGHHHHHHHH![]()
![]()
Zo relaxt om met een stoned hoofd te kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat curling is.
[ afbeelding ]
Dat had ik eerst ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Triptamine het volgende:
Klacht: Mensen die je avatar stelen
Hier alles oke?
Jijquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Babies.![]()
Kinderen in z'n algemeenheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat echt leuk om te kijken.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat curling is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |