dat + travo-achtige trekjesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja? Je denkt toch niet dat ik 'm neuk hm?
Hangt van de leeftijd af.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zometeen vraag je nog om pics men.
Ja!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Iemand anders had wel compensatiedrang.Hihi
Bij Half Life 2 moet ik aan 1984 denken.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja. Ik kijk zelden horrors. Mijn fanatasie slaat snel helemaal wild.
Zoals waarom zou die vent hem pijn doen, en hoe pijn zal het doen? Hoe zou ik me dan zo snel mogelijk afmaken?![]()
Ook als ik half life 2 speel. Dan ben je in een kankergroot gebouw. En dan ga ik zelfs denken, wie heeft dit ooit gemaakt? En hoe?![]()
Mijn fantasie maakt vaak overuren.
aragnaphobia is kk sick iddquote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die agrofobia of zo bedoelde.Maar die film die jij me stuurde is toch geen horrorfilm man. Das meer een komedie.
BP, take me, I'm yoursquote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zondag.De dag om snamen met je meiske loom in bed te blijven en films kijken en wandelen misschien.
Alle dingen die op een andere dag saai zijn enzo.
Beachvolleybal.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
22 januari 19 men!!11
En iedereen mag op mijn curlingkinderfeestje komen.
Ik heb hem alsnog gemist.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond die docu over Pink Floyd kut. Netzoals Hostel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Er is een KLB topic over The Hills!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond die docu over Pink Floyd kut. Netzoals Hostel![]()
CURLING? WTF , ik komquote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
22 januari 19 men!!11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zwanger?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
22 januari 19 men!!11
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef iszinloos het volgende:
Hooooi
eeeh wat kwam ik hier ook alweer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |