quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zondag.De dag om snamen met je meiske loom in bed te blijven en films kijken en wandelen misschien.
Alle dingen die op een andere dag saai zijn enzo.
Meiske?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zondag.De dag om snamen met je meiske loom in bed te blijven en films kijken en wandelen misschien.
Oh was dat haar hoofdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
Dat voor de trein springen was nep meng.
Ze sprong boven het hekje en d'r hoofd werd door het voorste wielstelsel gepureerd.
Nee! Toch? Nee, uit 2002.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar die komt uit de vorige eeuw, dus das toch anders.
Haha nee geen een eigenlijk, want ik zei zelf "of ben ik nou debiel" dus ja dan is het logisch dat je dat zegt. !!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Caliente het volgende:
[..]
FOK!, is weer eens KANKERTRAAG.
DANNY, WAAR GAAT AL DAT GELD VAN DIE ABO'S HEEN!?!
Heerlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Dan kunnen we samen bij kaarslicht Hostel kijken.
[..]
Ik niet.
quote:
Okeeeee....quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja. Ik kijk zelden horrors. Mijn fanatasie slaat snel helemaal wild.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee, maar dat was al algemeen bekend..
Oh ik dacht dat je die agrofobia of zo bedoelde.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee! Toch? Nee, uit 2002.
http://www.imdb.com/title/tt0271367/
Een broertje.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
Okeeeee....
Je hebt toch geen zusje he?
Ja da hak wa seenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha nee geen een eigenlijk, want ik zei zelf "of ben ik nou debiel" dus ja dan is het logisch dat je dat zegt. !!
Dat zei ik dus.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja. Ik kijk zelden horrors. Mijn fanatasie slaat snel helemaal wild.
Zoals waarom zou die vent hem pijn doen, en hoe pijn zal het doen? Hoe zou ik me dan zo snel mogelijk afmaken?![]()
Ook als ik half life 2 speel. Dan ben je in een kankergroot gebouw. En dan ga ik zelfs denken, wie heeft dit ooit gemaakt? En hoe?![]()
Mijn fantasie maakt vaak overuren.
Wandelen/Hardlopen door Clingendael. Eerst lekker bij haar ontbijten en dan samen op een fiets naar Clingendael om daar hard te lopen of gewoon rustig te lopen om daarna een bad te nemen om ergens te gaan lunchen en de rest van de dag in bed door te brengen met Friend in de dvdspeler.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |