Maar nummeren is gewoon moeilijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
kak ik zie het.. er is 2x een 602 geopend![]()
![]()
![]()
De juiste volgorde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ging trouwens gister met een blinddoek 7 soorten bier proeven. Ik bleek Hertog Jan het lekkerst te vinden. en daarna Heineken.
Krentenbollen vrouwen kunnen niet zelfstandig nadenkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar nummeren is gewoon moeilijk
idd. Normaal drink ik altijd amstelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De juiste volgorde.![]()
Grolsch is net frisdrank.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:43 schreef afcajos het volgende:
Godver, ik plop er nu vast 1 open, die homie die mij komt ophalen is per pas over 15 minuten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm die frisse smaak van Heineken spoelt door mijn keeltje
och, wat drink jij zoal danquote:
dat bedoel ik niet, hier is het opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
och, wat drink jij zoal dan. Op zich drink ik alles wel, ik ben niet zoeen zaniker die maar 1 bepaald merk luist.
De meeste alcoholisten zaniken niet. Als ze maar hun portie alcohol binne krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
och, wat drink jij zoal dan. Op zich drink ik alles wel, ik ben niet zoeen zaniker die maar 1 bepaald merk luist.
Kut, nu wil ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm die frisse smaak van Heineken spoelt door mijn keeltje
quote:
quote:
ja dat is wel 1 min rennenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
oke, nou ren naar de winkel en koop wat
Waarom lig jij in bedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is wel 1 min rennenhet is zo lekker warm in bed
omdat staan zo raar isquote:
okequote:
have funquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
oke![]()
Mijn maat is er, gegroet allen!
Mooiboy kapsel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, het begint opeens lichtelijk te sneeuwendar verkloot mijn mooiboy kapsel als ik straks moet fietsen.
Doe je kerstmuts opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, het begint opeens lichtelijk te sneeuwendar verkloot mijn mooiboy kapsel als ik straks moet fietsen.
niet voor langquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ikk ga bapao broodjes kopen. Toedeloe!
Ik zit laatste tijd helemaal niet op Fok!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:08 schreef kurk_droog het volgende:
Eindelijk een SC die leuker begint. Hoewel ik de laatste 4 dagen weinig op fok gezeten heb
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zit laatste tijd helemaal niet op Fok!![]()
Alleen een puicke lemming gemaakt die door kutuserts verpest worden
Nee weet niet. Maar ben wel benieuwd naar de situatie want ging niet goed toen ik het paar weken geleden voor het laatst hoordequote:
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja
Of een puik topic openen en dan zeggen sommige kutusers dat het een lemming is
quote:
En koffie!!11quote:
Tot ik de baard van de rechter zag dacht ik dat het een vrouwelijk persoon wasquote:
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tot ik de baard van de rechter zag dacht ik dat het een vrouwelijk persoon was
Het is de vrouw met de baardquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tot ik de baard van de rechter zag dacht ik dat het een vrouwelijk persoon was
NOOOEESSSSSSSSquote:
Zulke types zie ik ook het liefst aan de lijnquote:
OMG zulke mensen hebben inderdaad geen leven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zulke types zie ik ook het liefst aan de lijn
In GC ergensquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:46 schreef PeZu het volgende:
waar is dat topic waar je user icons kan laten maken
[Paint] Usericons #2quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:46 schreef PeZu het volgende:
waar is dat topic waar je user icons kan laten maken
super thanksquote:
Mep 'm dood dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:54 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb een mot ofzo op mijn kamer.
betraptquote:
moet ik wel eerst iemand vinden die handig is animated gifs makenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En als je je UI gaat veranderen herken ik je niet meer.
Nachtzuster.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ik wel eerst iemand vinden die handig is animated gifs maken_!
Hij is al klaar hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ik wel eerst iemand vinden die handig is animated gifs maken_!
ja ik zag het net na dat ik dat posttequote:
watquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat![]()
psst ik ben het pezu, met een andere icon_!
Help mij is met mijn iconquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat![]()
psst ik ben het pezu, met een andere icon_!
"Sense? The picture makes none.."quote:
smakelijk etenquote:
help mij isquote:
Ik ook. Maar ik wil ook vroeg naar bed, anders word school echt een ramp.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:14 schreef McFearless het volgende:
Blegh, ik heb zin om moeilijk veel te zuipen vanavond.
Ik laat de luie yael wel een keer weer wat makenquote:
Had eigenlijk nog wat moeten doen deze vakantie maar niet meer van gekomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik wil ook vroeg naar bed, anders word school echt een ramp.
pizza shoarmaquote:
Dan moet je nu al beginnen, dan stop je om 10uquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik wil ook vroeg naar bed, anders word school echt een ramp.
Ik wou natuurkunde, wiskunde en economie bijhalen maar heb niks gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Had eigenlijk nog wat moeten doen deze vakantie maar niet meer van gekomen.
Weinig kans.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan moet je nu al beginnen, dan stop je om 10u
quote:
Grote kans.quote:
de zwarte crossquote:
Dat is echt zo'n beetje de grootste pauper die ik ooit heb gezienquote:
"Ik ben voor de maatschappij dus dan moete gij ook dikke wijven neuken."quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n beetje de grootste pauper die ik ooit heb gezien
Wel sociaal van hemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
"Ik ben voor de maatschappij dus dan moete gij ook dikke wijven neuken."
_!
Zou het een fokker zijn?quote:
Volgens mij is afcajos echt precies zoquote:
Hebben ze daar wel stromend water en elektriciteit?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Welnee..in het verre noorden is internet nog een zeldzame aangelegenheid
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij is afcajos echt precies zo![]()
Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds mijn huisbaas bellen. Na 10 minuten is het warme water op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel stromend water en elektriciteit?
Nee, want die kerel van de zwarte cross ziet er niet uit alsof hij van een mug een olifant kan maken. En Jos kan van elke situatie een prachttopic makenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij is afcajos echt precies zo![]()
Stromend water wel..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Stromend water wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!111111!111!11!11
ROFLEINZ~!
Nee
We are living in a material world, and I am a material girl
hoiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds mijn huisbaas bellen. Na 10 minuten is het warme water op.
[..]
Stromend water wel..Harr harr harr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HOI DEVVIE!!!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en dat is ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef Zotheid het volgende:
Hihi, ik kwam net deze foto tegen.
[ afbeelding ]
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!111111!111!11!11
ROFLEINZ~!
Nee![]()
Dat was ik.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe avatarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaar dr mengele
Waar is NB?![]()
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaar dr mengele
Waar is NB?![]()
Met appelmoes is het goed te slikkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gadverdamme ze zoeken 't maar uit hoor. Ik ga toch zeker geen spruiten met aardappelen eten.
Dat heb ik dus ook gehad. Te ranzig voor woorden. Ik heb dan ook niks gegeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gadverdamme ze zoeken 't maar uit hoor. Ik ga toch zeker geen spruiten met aardappelen eten.
Gadverdamme nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Met appelmoes is het goed te slikken
Koud douchen is goed voor je ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds mijn huisbaas bellen. Na 10 minuten is het warme water op.
Nee inderdaad. Gadverdamme.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gehad. Te ranzig voor woorden. Ik heb dan ook niks gegeten.
[..]
Stromend water wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb het geprobeerd, zat na 2 happen te kokhalzen, niet normaal dat smaakt echt te smerig. Ik wist al dat we zoiets goors gingen eten dus had in de stad al wat friet op. Maar dan nog me wants fatsoenlijk eten.quote:
Geen vlees?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, zat na 2 happen te kokhalzen, niet normaal dat smaakt echt te smerig. Ik wist al dat we zoiets goors gingen eten dus had in de stad al wat friet op. Maar dan nog me wants fatsoenlijk eten.ik ben toch geen neger
Ham of spek prutjes zaten erbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vlees?![]()
Spruiten zijn wel lekker, mits lekker gemaakt en niet tot snot gekookt
Hoeveel dagen zit je daar nu al te baggerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef Paaskonijn het volgende:
En in VBL FB zitten ze een beetje mijn posts te verwijderen.
Biefstuk ofzo. Maar dan nog is hetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vlees?![]()
Spruiten zijn wel lekker, mits lekker gemaakt en niet tot snot gekookt
quote:
Dat klinkt, jamie-jamie....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ham of spek prutjes zaten erbij![]()
Spruiten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar chagrijnig van.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koud douchen is goed voor je ...
Comfortabel is anders
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spruiten!![]()
[..]
Ik word er alleen maar chagrijnig van.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Heb overigens werk gevonden
Biefstuk met mayoquote:
0. Ik lach gewoon kneusjes uit, geheel ontopic. Iemand die 30 minuten later zijn post aanpast om een zinnetje toe te voegen 'zodat hij het laatste woord had' is gewoon te triest voor woorden en vraagt erom uitgelachen te worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zit je daar nu al te baggeren?
Als je smaakpapilkanker hebt misschien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt, jamie-jamie....
Of niet meer kan ruiken ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je smaakpapilkanker hebt misschien.
Over die geur niet te spreken inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of niet meer kan ruiken ...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Caliente het volgende:
[..]
Bah, dat zou je een cavia nog niet geven
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Caliente het volgende:
[..]
Bah, dat zou je een cavia nog niet geven
Ik zeg niets ...quote:
ÉN TÓCH DOE JE HETquote:
Shit...quote:
Klopt.quote:
Kom op mensen zo lang duurt het filmpje niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:36 schreef Krentenbol. het volgende:
Mooi meisje dat spuit.
http://www.ton-albers.nl/(...)dt%20gevoerd%201.wmv
Jaquote:
wtfquote:
Waar woonde jij dan, ook in Scherpenzeel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf
henschotenmeer veel tijd daar doorgebracht vroeger
nee amersfoortquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar woonde jij dan, ook in Scherpenzeel?
Lotgenotenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar woonde jij dan, ook in Scherpenzeel?
Ik was er ook regelmatig te vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb ik veel gezwommen vroeger, toen ik nog in Scherpenzeel (! ) woonde.
Ja grappig. Ken nog een aantal mensen die bij vv Woudenberg voetbalde enzo, verder kwam ik er niet zo vaak. Scherpenzeel heeft alles wat je nodig hebt!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was er ook regelmatig te vinden.
Kleine wereld hier
Ze wilden van Scherpenzeel en Woudenberg (en renswoude): Scherpewoude van maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja grappig. Ken nog een aantal mensen die bij vv Woudenberg voetbalde enzo, verder kwam ik er niet zo vaak. Scherpenzeel heeft alles wat je nodig hebt!
quote:
the sweet memoriesquote:
Hmm, nou er is een jongen naar Woudenberg verhuisd die bij vv Scherpenzeel voetbalde, dus die zal daar wel zijn gaan voetballen, hij heette Elwin. Is nu 18 denk ik. En twee meiden die eerst bij mij in het team zaten bij Scherpenzeel ook, Iris en Simone. Zijn zusjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilden van Scherpenzeel en Woudenberg (en renswoude): Scherpewoude van maken.
Hoe kun je nou van 3 dorpen 1 dorp maken![]()
Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig wie jij dan kent van voetbal
Ik zat volgens mij vaak bij het piratenschip, later meer naar het volleybalveld.quote:
Dat ging volgens mij over Scherpenzeel-Woudenberg etc of woon jij daar ook?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:53 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ja, zou je haast denken he?
Alweer 4 aanzoeken via pm's![]()
Gaan we dan samen kerstbomen rausen?quote:
ik pwnde het eilandquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat volgens mij vaak bij het piratenschip, later meer naar het volleybalveld.
Awhquote:
Woont die Simone niet in Maarsbergen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm, nou er is een jongen naar Woudenberg verhuisd die bij vv Scherpenzeel voetbalde, dus die zal daar wel zijn gaan voetballen, hij heette Elwin. Is nu 18 denk ik. En twee meiden die eerst bij mij in het team zaten bij Scherpenzeel ook, Iris en Simone. Zijn zusjes.
Ja ik hoorde dat Renswoude daar het minst blij mee was, gezien de schulden van Woudenberg en Scherpenzeel.
Volgens mij gaan we dat allemaal.quote:
Nu snap ik jouw ondertitelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ging volgens mij over Scherpenzeel-Woudenberg etc of woon jij daar ook?
Te ver lopenquote:
Nee, ze woont nog in Scherpenzeel. Ik heb er ook 1 dag mee gevoetbald, maar ik ben niet zo van de meidenteams, dus ik ben toen in S'zeel blijven voetballen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woont die Simone niet in Maarsbergen?
Mijn zusje heeft ook op voetballen gezeten.
Daarna heeft ze haar kruisbanden gescheurd en is ze er vanaf gegaan_!
Dat ook.quote:
Allemaal?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ook.
Alleen heeft mijn lijf besloten even alle remmen los te gooien, al 2 dagen. [ afbeelding ]
Ja, als ik mijn medicijnen niet slik, ga ik allemaal rare dingen doen en zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo? Zo lomp en onbehouwen vond ik die opmerking niet.
Broekpaling is toe aan een kunstheup.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met name die ene rond de hoogte van je heup.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn medicijnen niet slik, ga ik allemaal rare dingen doen en zeggen.
Hier mag ik niet om lachen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Broekpaling is toe aan een kunstheup.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Broekpaling is toe aan een kunstheup.
Omdat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier mag ik niet om lachen...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier mag ik niet om lachen...
Omdat je niet mag lachen om mensen met een kunstheupquote:
Ik kreeg zo allemaal pm's van Rickokunquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ik kreeg zo allemaal pm's van Rickokun![]()
Inclusief foto's?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ik kreeg zo allemaal pm's van Rickokun![]()
Op die manier. Nouja, dat is geen rem maar een kringspier. Net zo een als je aan het eind van je maag hebt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat ik wel 2,5 liter vloeibare chocomel heb gedumpt in 2 dagen.
Heb je die operaties gezien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je niet mag lachen om mensen met een kunstheup![]()
Of toch wel?
Met slagroomquote:
Iets met een zaag?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Caliente het volgende:
[..]
Iets met spuitende vleeschmans ofzo![]()
jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaan we dan samen kerstbomen rausen?
Die heeft heel fok al gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Caliente het volgende:
[..]
Iets met spuitende vleeschmans ofzo![]()
Doeiiiiiiii.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga u verlaten,
prettige avond allen
*zwaai
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met slagroom![]()
![]()
Broekpalings chocomel![]()
Zal ik nog wat voor je maken?quote:
Dag hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga u verlaten,
prettige avond allen
*zwaai
Goaf!quote:
Geen halfvolle toch? Anders moet ik er twee drinken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal ik nog wat voor je maken?
Ik verzeker je, het is vrij van brokjes op het moment. Neem anders een leeg chocomel pak mee, vul ik 'm voor je aan.
chocomel van broekpaling-beest...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met slagroom![]()
![]()
Broekpalings chocomel![]()
Geloof mij, voller kan je het niet krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef Caliente het volgende:
[..]
Geen halfvolle toch? Anders moet ik er twee drinken.
Ik houd er wel van, om lekker vol te zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geloof mij, voller kan je het niet krijgen.
Pardon?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:25 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ik houd er wel van, om lekker vol te zitten.
tajeg si dnah em tuk?quote:
Je noemt DutchErrorist en NoelGallagher bij kwaliteitsbaggeraars?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef Elmostyle het volgende:
Moet ik na 2 weken ban weer heulemaal terug inburgeren hier ofzo wtfWaar is NG, Reetveter, DutchErrorist etc en de andere kwaliteitsbaggeraars die net als mij heel lief tegen Crane waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |