Maar nummeren is gewoon moeilijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
kak ik zie het.. er is 2x een 602 geopend![]()
![]()
![]()
De juiste volgorde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ging trouwens gister met een blinddoek 7 soorten bier proeven. Ik bleek Hertog Jan het lekkerst te vinden. en daarna Heineken.
Krentenbollen vrouwen kunnen niet zelfstandig nadenkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar nummeren is gewoon moeilijk
idd. Normaal drink ik altijd amstelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De juiste volgorde.![]()
Grolsch is net frisdrank.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:43 schreef afcajos het volgende:
Godver, ik plop er nu vast 1 open, die homie die mij komt ophalen is per pas over 15 minuten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm die frisse smaak van Heineken spoelt door mijn keeltje
och, wat drink jij zoal danquote:
dat bedoel ik niet, hier is het opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
och, wat drink jij zoal dan. Op zich drink ik alles wel, ik ben niet zoeen zaniker die maar 1 bepaald merk luist.
De meeste alcoholisten zaniken niet. Als ze maar hun portie alcohol binne krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
och, wat drink jij zoal dan. Op zich drink ik alles wel, ik ben niet zoeen zaniker die maar 1 bepaald merk luist.
Kut, nu wil ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm die frisse smaak van Heineken spoelt door mijn keeltje
quote:
quote:
ja dat is wel 1 min rennenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
oke, nou ren naar de winkel en koop wat
Waarom lig jij in bedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is wel 1 min rennenhet is zo lekker warm in bed
omdat staan zo raar isquote:
okequote:
have funquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
oke![]()
Mijn maat is er, gegroet allen!
Mooiboy kapsel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, het begint opeens lichtelijk te sneeuwendar verkloot mijn mooiboy kapsel als ik straks moet fietsen.
Doe je kerstmuts opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, het begint opeens lichtelijk te sneeuwendar verkloot mijn mooiboy kapsel als ik straks moet fietsen.
niet voor langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |