Klopt.quote:
Kom op mensen zo lang duurt het filmpje niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:36 schreef Krentenbol. het volgende:
Mooi meisje dat spuit.
http://www.ton-albers.nl/(...)dt%20gevoerd%201.wmv
Jaquote:
wtfquote:
Waar woonde jij dan, ook in Scherpenzeel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf
henschotenmeer veel tijd daar doorgebracht vroeger
nee amersfoortquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar woonde jij dan, ook in Scherpenzeel?
Lotgenotenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar woonde jij dan, ook in Scherpenzeel?
Ik was er ook regelmatig te vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb ik veel gezwommen vroeger, toen ik nog in Scherpenzeel (! ) woonde.
Ja grappig. Ken nog een aantal mensen die bij vv Woudenberg voetbalde enzo, verder kwam ik er niet zo vaak. Scherpenzeel heeft alles wat je nodig hebt!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was er ook regelmatig te vinden.
Kleine wereld hier
Ze wilden van Scherpenzeel en Woudenberg (en renswoude): Scherpewoude van maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja grappig. Ken nog een aantal mensen die bij vv Woudenberg voetbalde enzo, verder kwam ik er niet zo vaak. Scherpenzeel heeft alles wat je nodig hebt!
quote:
the sweet memoriesquote:
Hmm, nou er is een jongen naar Woudenberg verhuisd die bij vv Scherpenzeel voetbalde, dus die zal daar wel zijn gaan voetballen, hij heette Elwin. Is nu 18 denk ik. En twee meiden die eerst bij mij in het team zaten bij Scherpenzeel ook, Iris en Simone. Zijn zusjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilden van Scherpenzeel en Woudenberg (en renswoude): Scherpewoude van maken.
Hoe kun je nou van 3 dorpen 1 dorp maken![]()
Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig wie jij dan kent van voetbal
Ik zat volgens mij vaak bij het piratenschip, later meer naar het volleybalveld.quote:
Dat ging volgens mij over Scherpenzeel-Woudenberg etc of woon jij daar ook?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:53 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ja, zou je haast denken he?
Alweer 4 aanzoeken via pm's![]()
Gaan we dan samen kerstbomen rausen?quote:
ik pwnde het eilandquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat volgens mij vaak bij het piratenschip, later meer naar het volleybalveld.
Awhquote:
Woont die Simone niet in Maarsbergen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm, nou er is een jongen naar Woudenberg verhuisd die bij vv Scherpenzeel voetbalde, dus die zal daar wel zijn gaan voetballen, hij heette Elwin. Is nu 18 denk ik. En twee meiden die eerst bij mij in het team zaten bij Scherpenzeel ook, Iris en Simone. Zijn zusjes.
Ja ik hoorde dat Renswoude daar het minst blij mee was, gezien de schulden van Woudenberg en Scherpenzeel.
Volgens mij gaan we dat allemaal.quote:
Nu snap ik jouw ondertitelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ging volgens mij over Scherpenzeel-Woudenberg etc of woon jij daar ook?
Te ver lopenquote:
Nee, ze woont nog in Scherpenzeel. Ik heb er ook 1 dag mee gevoetbald, maar ik ben niet zo van de meidenteams, dus ik ben toen in S'zeel blijven voetballen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woont die Simone niet in Maarsbergen?
Mijn zusje heeft ook op voetballen gezeten.
Daarna heeft ze haar kruisbanden gescheurd en is ze er vanaf gegaan_!
Dat ook.quote:
Allemaal?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ook.
Alleen heeft mijn lijf besloten even alle remmen los te gooien, al 2 dagen. [ afbeelding ]
Ja, als ik mijn medicijnen niet slik, ga ik allemaal rare dingen doen en zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo? Zo lomp en onbehouwen vond ik die opmerking niet.
Broekpaling is toe aan een kunstheup.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met name die ene rond de hoogte van je heup.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn medicijnen niet slik, ga ik allemaal rare dingen doen en zeggen.
Hier mag ik niet om lachen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Broekpaling is toe aan een kunstheup.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Broekpaling is toe aan een kunstheup.
Omdat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier mag ik niet om lachen...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier mag ik niet om lachen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |