Biefstuk ofzo. Maar dan nog is hetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vlees?![]()
Spruiten zijn wel lekker, mits lekker gemaakt en niet tot snot gekookt
quote:
Dat klinkt, jamie-jamie....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ham of spek prutjes zaten erbij![]()
Spruiten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gadverdamme ze zoeken 't maar uit hoor. Ik ga toch zeker geen spruiten met aardappelen eten.
Ik word er alleen maar chagrijnig van.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koud douchen is goed voor je ...
Comfortabel is anders
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spruiten!![]()
[..]
Ik word er alleen maar chagrijnig van.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Heb overigens werk gevonden
Biefstuk met mayoquote:
0. Ik lach gewoon kneusjes uit, geheel ontopic. Iemand die 30 minuten later zijn post aanpast om een zinnetje toe te voegen 'zodat hij het laatste woord had' is gewoon te triest voor woorden en vraagt erom uitgelachen te worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zit je daar nu al te baggeren?
Als je smaakpapilkanker hebt misschien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt, jamie-jamie....
Of niet meer kan ruiken ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je smaakpapilkanker hebt misschien.
Over die geur niet te spreken inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of niet meer kan ruiken ...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Caliente het volgende:
[..]
Bah, dat zou je een cavia nog niet geven
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Caliente het volgende:
[..]
Bah, dat zou je een cavia nog niet geven
Ik zeg niets ...quote:
ÉN TÓCH DOE JE HETquote:
Shit...quote:
| Forum Opties | |