Zou het een fokker zijn?quote:
Volgens mij is afcajos echt precies zoquote:
Hebben ze daar wel stromend water en elektriciteit?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Welnee..in het verre noorden is internet nog een zeldzame aangelegenheid
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij is afcajos echt precies zo![]()
Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds mijn huisbaas bellen. Na 10 minuten is het warme water op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel stromend water en elektriciteit?
Nee, want die kerel van de zwarte cross ziet er niet uit alsof hij van een mug een olifant kan maken. En Jos kan van elke situatie een prachttopic makenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij is afcajos echt precies zo![]()
Stromend water wel..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Stromend water wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!111111!111!11!11
ROFLEINZ~!
Nee
We are living in a material world, and I am a material girl
hoiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds mijn huisbaas bellen. Na 10 minuten is het warme water op.
[..]
Stromend water wel..Harr harr harr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HOI DEVVIE!!!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en dat is ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef Zotheid het volgende:
Hihi, ik kwam net deze foto tegen.
[ afbeelding ]
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!111111!111!11!11
ROFLEINZ~!
Nee![]()
Dat was ik.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe avatarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaar dr mengele
Waar is NB?![]()
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaar dr mengele
Waar is NB?![]()
Met appelmoes is het goed te slikkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gadverdamme ze zoeken 't maar uit hoor. Ik ga toch zeker geen spruiten met aardappelen eten.
Dat heb ik dus ook gehad. Te ranzig voor woorden. Ik heb dan ook niks gegeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gadverdamme ze zoeken 't maar uit hoor. Ik ga toch zeker geen spruiten met aardappelen eten.
Gadverdamme nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Met appelmoes is het goed te slikken
Koud douchen is goed voor je ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds mijn huisbaas bellen. Na 10 minuten is het warme water op.
Nee inderdaad. Gadverdamme.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gehad. Te ranzig voor woorden. Ik heb dan ook niks gegeten.
[..]
Stromend water wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb het geprobeerd, zat na 2 happen te kokhalzen, niet normaal dat smaakt echt te smerig. Ik wist al dat we zoiets goors gingen eten dus had in de stad al wat friet op. Maar dan nog me wants fatsoenlijk eten.quote:
Geen vlees?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, zat na 2 happen te kokhalzen, niet normaal dat smaakt echt te smerig. Ik wist al dat we zoiets goors gingen eten dus had in de stad al wat friet op. Maar dan nog me wants fatsoenlijk eten.ik ben toch geen neger
Ham of spek prutjes zaten erbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vlees?![]()
Spruiten zijn wel lekker, mits lekker gemaakt en niet tot snot gekookt
Hoeveel dagen zit je daar nu al te baggerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef Paaskonijn het volgende:
En in VBL FB zitten ze een beetje mijn posts te verwijderen.
Biefstuk ofzo. Maar dan nog is hetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vlees?![]()
Spruiten zijn wel lekker, mits lekker gemaakt en niet tot snot gekookt
quote:
Dat klinkt, jamie-jamie....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ham of spek prutjes zaten erbij![]()
Spruiten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar chagrijnig van.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koud douchen is goed voor je ...
Comfortabel is anders
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spruiten!![]()
[..]
Ik word er alleen maar chagrijnig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |