watquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat![]()
psst ik ben het pezu, met een andere icon_!
Help mij is met mijn iconquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat![]()
psst ik ben het pezu, met een andere icon_!
"Sense? The picture makes none.."quote:
smakelijk etenquote:
help mij isquote:
Ik ook. Maar ik wil ook vroeg naar bed, anders word school echt een ramp.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:14 schreef McFearless het volgende:
Blegh, ik heb zin om moeilijk veel te zuipen vanavond.
Ik laat de luie yael wel een keer weer wat makenquote:
Had eigenlijk nog wat moeten doen deze vakantie maar niet meer van gekomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik wil ook vroeg naar bed, anders word school echt een ramp.
pizza shoarmaquote:
Dan moet je nu al beginnen, dan stop je om 10uquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik wil ook vroeg naar bed, anders word school echt een ramp.
Ik wou natuurkunde, wiskunde en economie bijhalen maar heb niks gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Had eigenlijk nog wat moeten doen deze vakantie maar niet meer van gekomen.
Weinig kans.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan moet je nu al beginnen, dan stop je om 10u
quote:
Grote kans.quote:
de zwarte crossquote:
Dat is echt zo'n beetje de grootste pauper die ik ooit heb gezienquote:
"Ik ben voor de maatschappij dus dan moete gij ook dikke wijven neuken."quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n beetje de grootste pauper die ik ooit heb gezien
Wel sociaal van hemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
"Ik ben voor de maatschappij dus dan moete gij ook dikke wijven neuken."
_!
Zou het een fokker zijn?quote:
Volgens mij is afcajos echt precies zoquote:
Hebben ze daar wel stromend water en elektriciteit?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Welnee..in het verre noorden is internet nog een zeldzame aangelegenheid
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij is afcajos echt precies zo![]()
Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds mijn huisbaas bellen. Na 10 minuten is het warme water op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel stromend water en elektriciteit?
Nee, want die kerel van de zwarte cross ziet er niet uit alsof hij van een mug een olifant kan maken. En Jos kan van elke situatie een prachttopic makenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij is afcajos echt precies zo![]()
Stromend water wel..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel stromend water en elektriciteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Stromend water wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!111111!111!11!11
ROFLEINZ~!
Nee
We are living in a material world, and I am a material girl
hoiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds mijn huisbaas bellen. Na 10 minuten is het warme water op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |