Omdat je niet mag lachen om mensen met een kunstheupquote:
Ik kreeg zo allemaal pm's van Rickokunquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ik kreeg zo allemaal pm's van Rickokun![]()
Inclusief foto's?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ik kreeg zo allemaal pm's van Rickokun![]()
Op die manier. Nouja, dat is geen rem maar een kringspier. Net zo een als je aan het eind van je maag hebt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat ik wel 2,5 liter vloeibare chocomel heb gedumpt in 2 dagen.
Heb je die operaties gezien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je niet mag lachen om mensen met een kunstheup![]()
Of toch wel?
Met slagroomquote:
Iets met een zaag?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Caliente het volgende:
[..]
Iets met spuitende vleeschmans ofzo![]()
jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaan we dan samen kerstbomen rausen?
Die heeft heel fok al gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Caliente het volgende:
[..]
Iets met spuitende vleeschmans ofzo![]()
Doeiiiiiiii.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga u verlaten,
prettige avond allen
*zwaai
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met slagroom![]()
![]()
Broekpalings chocomel![]()
Zal ik nog wat voor je maken?quote:
Dag hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga u verlaten,
prettige avond allen
*zwaai
Goaf!quote:
Geen halfvolle toch? Anders moet ik er twee drinken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal ik nog wat voor je maken?
Ik verzeker je, het is vrij van brokjes op het moment. Neem anders een leeg chocomel pak mee, vul ik 'm voor je aan.
chocomel van broekpaling-beest...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met slagroom![]()
![]()
Broekpalings chocomel![]()
Geloof mij, voller kan je het niet krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef Caliente het volgende:
[..]
Geen halfvolle toch? Anders moet ik er twee drinken.
Ik houd er wel van, om lekker vol te zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geloof mij, voller kan je het niet krijgen.
Pardon?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:25 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ik houd er wel van, om lekker vol te zitten.
tajeg si dnah em tuk?quote:
Je noemt DutchErrorist en NoelGallagher bij kwaliteitsbaggeraars?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef Elmostyle het volgende:
Moet ik na 2 weken ban weer heulemaal terug inburgeren hier ofzo wtfWaar is NG, Reetveter, DutchErrorist etc en de andere kwaliteitsbaggeraars die net als mij heel lief tegen Crane waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |