vistaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... mp3-speler is niet compatible met Windhoos Fietstas volgens mij.
I'm inquote:
Winamp gebruiken, die negeert vista en doet gewoon zelf contact zoeken met je mp3quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... mp3-speler is niet compatible met Windhoos Fietstas volgens mij.
Mwa, om bestanden op de speler te zetten, moet ik de software installeren... Vista ziet dat er iets aan hangt, maar wil de drivers niet installeren en de laatste dateren uit 2006.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Winamp gebruiken, die negeert vista en doet gewoon zelf contact zoeken met je mp3
gewone bestanden of muziek bestanden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, om bestanden op de speler te zetten, moet ik de software installeren... Vista ziet dat er iets aan hangt, maar wil de drivers niet installeren en de laatste dateren uit 2006.
Muziekbestanden. Creative heeft bedacht dat dat alleen met een speciaal programma te importeren is in de speler. Nu kan ik dat nog wel doen via mijn pc, maar goed, ik wilde de laptop alle functionaliteit van de pc geven, en dat gaat niet door nuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewone bestanden of muziek bestanden?
sowieso doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muziekbestanden. Creative heeft bedacht dat dat alleen met een speciaal programma te importeren is in de speler. Nu kan ik dat nog wel doen via mijn pc, maar goed, ik wilde de laptop alle functionaliteit van de pc geven, en dat gaat niet door nu.
Of ik moet gewoon Vista eraf gooien en XP erop.
Wat een geouwehoerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muziekbestanden. Creative heeft bedacht dat dat alleen met een speciaal programma te importeren is in de speler. Nu kan ik dat nog wel doen via mijn pc, maar goed, ik wilde de laptop alle functionaliteit van de pc geven, en dat gaat niet door nu.
Nope, zo werkt dat niet met mijn mp3-speler... moet altijd de drivers en software geïnstalleerd hebben, voordat ik muziek kan importeren en ordenen. Laptop met Vista herkent mp3-speler alleen niet als mp3-speler.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een geouwehoerZie je niet gewoon in de Explorer een removable drive erbij? En dan gewoon sleur&pleur?
ligt aan je licentiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op hoeveel machines mocht je XP ook alweer installeren met een OEM-licentie?.
neeeeee!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor creative heb je? Hier geen problemen mee gehadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nope, zo werkt dat niet met mijn mp3-speler... moet altijd de drivers en software geïnstalleerd hebben, voordat ik muziek kan importeren en ordenen. Laptop met Vista herkent mp3-speler alleen niet als mp3-speler.
OEMquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op hoeveel machines mocht je XP ook alweer installeren met een OEM-licentie?.
Zen Micro. Maar probeer het nog wel een keer, nu even andere dingen installerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor creative heb je? Hier geen problemen mee gehad
maar normaal is dat toch maar 1?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt aan je licentie![]()
maar sowieso 2 moet gene probleem zijn
mijn originele xp home licentie draait op 3 pc zonder problemen met ctievering, verificatie en updatesquote:
Ik ga ook even wat instant noodles klaarmakenquote:
Ik doe vandaag ook een poging om zuurkool te maken! Heb zelf al extra invriesbakjes gekocht in het kader van mijn goede voornemen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef Californium het volgende:
mijn mams had zuurkool gemaaktmaar de aardappels waren per ongeluk 3 kwartier eerder gaar dan geplanned.... dus heb om 16.15 al gegeten
was wel lekker
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef Californium het volgende:
mijn mams had zuurkool gemaaktmaar de aardappels waren per ongeluk 3 kwartier eerder gaar dan geplanned
Timing bij koken is soms lastig hoor... zo is de groente klaar en het vlees nog niet, en zo ligt het vlees te verpieteren omdat de groente nog meer tijd nodig heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hoe kan dat nou man. Aardappelen hoef je maar 15-20 minuten te koken
Zelfs ik weet dat.
vast. Maar hoe kan iets wat hooguit 20 minuten nodig heeft OOIT "per ongeluk 3 kwartier te vroeg" gaar zijn? Dan doe je gewoon zelf iets verkeerd lijkt me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Timing bij koken is soms lastig hoor... zo is de groente klaar en het vlees nog niet, en zo ligt het vlees te verpieteren omdat de groente nog meer tijd nodig heeft![]()
.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef Californium het volgende:
mijn mams had zuurkool gemaaktmaar de aardappels waren per ongeluk 3 kwartier eerder gaar dan geplanned.... dus heb om 16.15 al gegeten
was wel lekker
mijn mama maakt de zuurkool anders..... 2,5 uur op laag vuur garen met de zuurkool erop dis dan soort van gestoomd / gekookt wordtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hoe kan dat nou man. Aardappelen hoef je maar 15-20 minuten te koken
Zelfs ik weet dat.
mijn moeder die kookt al 30 jaar lang zuurkool....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast. Maar hoe kan iets wat hooguit 20 minuten nodig heeft OOIT "per ongeluk 3 kwartier te vroeg" gaar zijn? Dan doe je gewoon zelf iets verkeerd lijkt me.
qftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:01 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn mama maakt de zuurkool anders..... 2,5 uur op laag vuur garen met de zuurkool erop dis dan soort van gestoomd / gekookt wordtwel de beste zuurkool die ik ooit gehad heb hoor
![]()
mijn moeder had aardappels met snijboontjes en rundvlees gemaaktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:59 schreef Klonk het volgende:
ik heb vandaag vrij van kookcorvee, dus eten we lekker bammetjes
perperkorrels erbij een goede ambachtelijek rookworst en simpele jus van gesmolten boterquote:
Hollandse kost FTWquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:04 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder had aardappels met snijboontjes en rundvlees gemaakt
mams doet ook altijd de rookworst erop garen jahquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
perperkorrels erbij een goede ambachtelijek rookworst en simpele jus van gesmolten boter![]()
oud hollandsche kwaliteit
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik bij Cali voorgesteld word als nieuwe vriend en we eten zuurkool,dan weet ik hoe laat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
met spekjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
mams doet ook altijd de rookworst erop garen jah
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]Neuh, dan haat je moeder meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
voor mams en zus wel jahquote:
als ze 2,5 uur voor je gaat kokenquote:
ik krijg er honger vanquote:
2,5 uur gaat kokenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
als ze 2,5 uur voor je gaat kokendan houdt ze van je
rookworst? pan? wij doen de rookworst altijd in de magnetronquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
Mijn zuurkool smaakte ook best goed voor een eerste keer zuurkool koken... alleen de rookworst moet dus langer in de pan dan op de verpakking staat, want nu moest de magnetron achteraf nog bijspringen.
Mijn moeder kan het ook lekker maken, trouwens. Uit de oven, met spek erin en een krokante korst erop.
aardappels schillen... keramische plaat aanzetten... tussendoor checkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,5 uur gaat koken![]()
Ze mikt in 12 seconden wat zooi in een pan, steekt in 3 seconden een vuurtje aan en gaat 2,5 uur wachten
Alsof iemand voor het fornuis blijft staan als er eten opstaat. Gewoon af en toe even kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,5 uur gaat koken![]()
Ze mikt in 12 seconden wat zooi in een pan, steekt in 3 seconden een vuurtje aan en gaat 2,5 uur wachten
gebakken aardappeltjes of een stuk nepvlees... daar moet je wel ef bijblijven anders heb je ze zwart....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof iemand voor het fornuis blijft staan als er eten opstaat. Gewoon af en toe even kijken.
ik wou net zeggen er wordt wel heel oneerbiedig gedaan over de kunst van de perfecte zuurkool maaltijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
aardappels schillen... keramische plaat aanzetten... tussendoor checkenrookworst erop garen.... de boel mixen, proeven als het goed is... boter erdoorheen... tis een kunst
preciesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen er wordt wel heel oneerbiedig gedaan over de kunst van de perfecte zuurkool maaltijd
Ja ok, maar iets wat een paar uur nodig heeft, daar blijf je niet voor bij het fornui staan als je er toch even niets aan kunt doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes of een stuk nepvlees... daar moet je wel ef bijblijven anders heb je ze zwart....
das waar.....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ok, maar iets wat een paar uur nodig heeft, daar blijf je niet voor bij het fornui staan als je er toch even niets aan kunt doen.
er is ook niets meer over hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind je moeder lief hoor CaliMaar ik eet wel wat anders vanavond
Ze geven een workshop hamburgers maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:37 schreef PeZu het volgende:
* PeZu gaat zo nd supermarkt om zelf goede hamburgers te kunnen maken
ja herman den blijker komt ons les gevenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze geven een workshop hamburgers maken?.
Dan leer je dus hamburgers roken...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja herman den blijker komt ons les geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reminds me, ik heb al een hele tijd niet meer gekeken hoe het met DaSim en siMPG gaatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze geven een workshop hamburgers maken?.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan leer je dus hamburgers roken...ik heb 3 dagen geleden een sigaar gerooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vies man, VIES![]()
![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Doucheze, hangze en prettige reis morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef Californium het volgende:
mensenik ga douchen en bankhangen en dan morgen weer vroeg vroeg ervandoor
![]()
Sinds wanneer loop jij stage bij ome Bill?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb 3 dagen geleden een sigaar gerookt
vies man, VIES![]()
![]()
thanks....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doucheze, hangze en prettige reis morgen.
Die steekt sigaren in je kut toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef DaMart het volgende:
Sinds wanneer loop jij stage bij ome Bill?
vliegze morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef Californium het volgende:
mensenik ga douchen en bankhangen en dan morgen weer vroeg vroeg ervandoor
![]()
ssssstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer loop jij stage bij ome Bill?
drie hamburgersquote:
Here you come againquote:
Marcquote:
same herequote:
hmm, das dan wel weer zonde!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Goeie avond allen!
Kom net pas uit mn werk... bwuh, ben moe...
Hier alles goed met iedereen?
Mijn date vanavond gaat niet door... date is ziekWord een saaie avond
tel de katten even na...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef Klonk het volgende:
hij is nu bezig, ben benieuwd wat voor een schatten er tevoorschijn komen
kijk, een kraanvogel, en ruikt nog lekker ookquote:en volgens hem mag vochtig toiletpapier niet in de pleepot, wat moet ik anders met dat spul doen, gebruiken als tweekleurig origamiepapier ofzo
ach, de man krijgt ongetwijfeld goed betaald en ik heb eindelijk de paar euro extra die ik al jaren per maand extra betaal bij de huur er eens uitquote:
ik zat eerder te denken aan een schijtlijsterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Muck het volgende:
[..]
tel de katten even na...
[..]
kijk, een kraanvogel, en ruikt nog lekker ook
Vanaf nu dus welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Klonk het volgende:
ik ga toch geen gebruikt toiletpapier met een bruine vlek in een vuilnisbakje doen
53quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zat eerder te denken aan een schijtlijster
nicequote:
Is ook min of meer opzettelijk zo gedaan geloof ik. Tijdens de Wannsee-Konferenz op 20 januari 1942 zijn op die plek een aantal hoge Nazi's bij elkaar gekomen om zich te buigen over een "oplossing" voor het "Jodenvraagstuk". De rest is geschiedenisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:40 schreef Klonk het volgende:
dat bordje van berlin wannsee doet me wel erg aan een bepaalde tijd denken...
hmm, komt heel naar overquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook min of meer opzettelijk zo gedaan geloof ik. Tijdens de Wannsee-Konferenz op 20 januari 1942 zijn op die plek een aantal hoge Nazi's bij elkaar gekomen om zich te buigen over een "oplossing" voor het "Jodenvraagstuk". De rest is geschiedenisIk weet niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk.
Die Endlösungquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook min of meer opzettelijk zo gedaan geloof ik. Tijdens de Wannsee-Konferenz op 20 januari 1942 zijn op die plek een aantal hoge Nazi's bij elkaar gekomen om zich te buigen over een "oplossing" voor het "Jodenvraagstuk". De rest is geschiedenisIk weet niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk.
dat zou ook erg stug zijn, ik bedoel er is tamelijk gevochten zullen we maar zeggen....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die bordjes in gothisch schrift die op Wannsee hangen, zijn dus gewoon moderne stalen borden, waarbij blijkbaar opzettelijk gekozen is voor het gebruik van dat font. Er hangen ook normale bordjes moderne stijl (zie rechtsboven), alleen niet zo veel. Er is gewoon bewust een link naar het verleden gelegd. Waarom? Geen idee. Lijkt me niet iets om trots op te zijn of zo namelijk.
In elk geval is het NIET zo dat er originele bebording uit de jaren '40 zou hangen
ja, wat die blauwe zegtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef Klonk het volgende:
dank je voor de opheldering, die naam kwam me al ergens bekend van voor...
Mja, ik weet niet in hoeverre de boel daar plat gegaan is, maar er is idd nogal wat schade aangericht her en der en overal. Krijg je dit soort dingen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zou ook erg stug zijn, ik bedoel er is tamelijk gevochten zullen we maar zeggen....
over the hedge op sbsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Jammer dat CSI een herhaling is @ RTL5.
Dan maar computeren
je hebt een clowntje op je wcquote:
dat is een kabouter van DirkJanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef Muck het volgende:
[..]
over the hedge op sbs
[..]
je hebt een clowntje op je wc![]()
oh ja, nou je het zegtquote:
ik had alleen een slechte rip op DVD, nog van mijn ex denk ikquote:
nice!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef Klonk het volgende:
wat een service, de beste man boort zelfs nog even nieuwe gaatjes om de plee goed vast te zetten
Droevig verhaal wel, jammer voor TS. Sowieso is verliefd zijn en dat soort kutzooi een verspilling van tijd, maar okee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef Muck het volgende:
3 kleine woordjes..
dat krijg je als je R&P-topics in KLB plaatst
vannacht zei je heel wat andersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Droevig verhaal wel, jammer voor TS. Sowieso is verliefd zijn en dat soort kutzooi een verspilling van tijd, maar okee.
ohquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bron link url or it didn't happen
*klik*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef Muck het volgende:
3 kleine woordjes..
dat krijg je als je R&P-topics in KLB plaatst
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef Klonk het volgende:
nooit geweten dat je meer dan 3 uur nodig kunt hebben voor het ontstoppen van een wc, net de rekening gezien en heeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik dat niet op hoef te hoesten
as usual: mmmmm koekjes.....here you come again.....is er nog koffie?....wrap me 'round your little finger.....vivaviva pinatajatajataquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat gebeurde er allemaal in je hoofdje lieve Muck?
ongelofelijk he?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef Klonk het volgende:
nooit geweten dat je meer dan 3 uur nodig kunt hebben voor het ontstoppen van een wc, net de rekening gezien en heeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik dat niet op hoef te hoesten
frutsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:32 schreef Frutsel het volgende:
hoi hoi
beste wensen nog voor iedereen
Ik heb al bier gehad, dan is baileys niet zo'n idee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
as usual: mmmmm koekjes.....here you come again.....is er nog koffie?....wrap me 'round your little finger.....vivaviva pinatajatajata.... E=mc2..... baileys..... het kwadraat van de lengte van de hypotenusa is de som van de kwadraten van de rechthoekszijden.....mmmmm koekjes....
ja, ik heb bugles met smeerkaas-uit-een-tube bij gebrek aan die pizza van jequote:
maakt niet uit, gewoon nog een keertjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Thx![]()
al had ik jou denk ik al 'gehad'![]()
![]()
[..]![]()
nah, instant misselijkheidquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb al bier gehad, dan is baileys niet zo'n idee.
ik heb perzik/bananensapquote:Maar nu wel lekker aan de Sisi fruitmania
Ik aan de sinas van de ceeduuzendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar nu wel lekker aan de Sisi fruitmania
is 't zo ergquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik aan de sinas van de ceeduuzend
ik ga zo maar een pilsje nemen
heb droge strot van al dat modden
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb bugles met smeerkaas-uit-een-tube bij gebrek aan die pizza van je
Aangezien ik daar wel een vermoeden van heb, doe ik het dus daarom ook nietquote:
ik zit morgenvroeg in de treinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
ja maar ik mag niet meer eten van mezelf.
morgenochtend pas weer.
ik kan het zo weleens doen eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Aangezien ik daar wel een vermoeden van heb, doe ik het dus daarom ook niet. Geen zin in gezeik
Dit klinkt best geil, zeker als er priemgetallen bij betrokken zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:31 schreef Muck het volgende:
het kwadraat van de lengte van de hypotenusa is de som van de kwadraten van de rechthoekszijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt best geil, zeker als er priemgetallen bij betrokken zijn
ik weet heus wel wat priemgetallen zijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 12 is er geen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Bestaat er een Pythagoras-driehoek met ALLEEN MAAR priemlange zijden? Nee. Het kwadraat van de kortste zijde is altijd de som van de twee lange zijden (3-4-5: 32 = 4 + 5. 5-12-13: 52 = 12 + 13 etc) waarbij de lange zijden steeds 1 van elkaar verschillen (5-4; 13-12 etc). Het kan dus nooit zo zijn dat alle drie de zijden priemlengte hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet heus wel wat priemgetallen zijn hoor
en 12 is er geen
ik dacht dat je bedoelde dat 12 een priemgetal wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaat er een Pythagoras-driehoek met ALLEEN MAAR priemlange zijden? Nee. Het kwadraat van de kortste zijde is altijd de som van de twee lange zijden (3-4-5: 32 = 4 + 5. 5-12-13: 52 = 12 + 13 etc) waarbij de lange zijden steeds 1 van elkaar verschillen (5-4; 13-12 etc). Het kan dus nooit zo zijn dat alle drie de zijden priemlengte hebben.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat 12 een priemgetal was
was al helemaal verontwaardigd dat uitgerekend jij dat niet wist![]()
ninja-editquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, "nevenoplossingen" als 6-8-10 tellen natuurlijk niet. U weet wel waarom mevrouw.
en dan is een meisje van 1.60m nog sterker ookquote:
Nee, netwerkspel me een vriend van me... maar zo sta ik na 90 minuten en een halve verlenging op 3-3, zo krijgt hij het op zijn heupen en wint met 6-3quote:
Muckjequote:
Jij gooide gewoon je boezem in de strijd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
en dan is een meisje van 1.60m nog sterker ook
zaterdagavond jaquote:
werkt altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gooide gewoon je boezem in de strijd.
truste kabouterpleepoteigenaarquote:
Ik speelde vanavond met FC Twente in de kwartfinale van de CL tegen Chelsea... stond 1-1 in de 44e minuut, het was 3-3 bij rustquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, netwerkspel me een vriend van me... maar zo sta ik na 90 minuten en een halve verlenging op 3-3, zo krijgt hij het op zijn heupen en wint met 6-3.
Dan bevriest het bij -10quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef Muck het volgende:
als je hoog op een berg zit, kookt water bij 80 graden he?
maar hoe zit het dan met bevriezen?
is dat zo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan bevriest het bij -10
Yep.quote:
ik vroeg het me ineens afquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep.
In de ruimte is het vrij koud, maar daar kom je erg weinig ijs tegen hoor.
Tenzij Ola een Raket afschiet, natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep.
In de ruimte is het vrij koud, maar daar kom je erg weinig ijs tegen hoor.
Ga je natuurkunde studeren?quote:
echt niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je natuurkunde studeren?
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:47 schreef DR34M3R het volgende:
Hey PeZu! Wat is er met je avatar gebeurd?
Dat is wel leuk ja. Vorige week stonden er alleen rond waalwijk iets teveel files, dus ik ben maar niet gegaanquote:Op zondag 4 januari 2009 09:07 schreef Muck het volgende:
Mogge
Huu! Veel te vroeg voor een zondag! Maar ja, voor de winter-efteling heb ik het wel over
pinguinquote:Op zondag 4 januari 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Vorige week stonden er alleen rond waalwijk iets teveel files, dus ik ben maar niet gegaan
ik hoop het... Het is haske koud en de kinders moeten morgen weer naar school, dus ik heb de stille hoop dat ze lekker thuis blijvenquote:Op zondag 4 januari 2009 09:27 schreef Pheno het volgende:
Mja, sites geloof ik niet zo snel. Maar mensen zullen nu toch wel kuddegedrag moe zijn mag ik hopen.
dat had ik 2 jaar geledenquote:Op zondag 4 januari 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
*herinnert zich een lege Efteling een week voor de herfstvakantie
in de busquote:
Totdat hij even goedemorgen komt zeggen voor hij weggaatquote:Op zondag 4 januari 2009 09:45 schreef Muck het volgende:
[..]
in de bus
En mpg heeft nog steeds geen flauw idee wat we gaan doen
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:45 schreef Muck het volgende:
[..]
in de bus
En mpg heeft nog steeds geen flauw idee wat we gaan doen
ook hij zit al in de treinquote:Op zondag 4 januari 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat hij even goedemorgen komt zeggen voor hij weggaat.
nee man, zo dom ben ik nou ook weer niet.quote:
Op zondagquote:Op zondag 4 januari 2009 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
nee man, zo dom ben ik nou ook weer niet.Ik heb gewoon gezegd: kom maar naar den bosch toe. Nu denkt ie dat we daar gaan winkelen
![]()
Handig, op zondagochtend!quote:Op zondag 4 januari 2009 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
nee man, zo dom ben ik nou ook weer niet.Ik heb gewoon gezegd: kom maar naar den bosch toe. Nu denkt ie dat we daar gaan winkelen
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
bij hilvarenbeek zijn de beekse bergenook leuk!
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Te dromen over sla die hij p0wned?
ga daar maar wel vanuit jaquote:
dat was het eerste wat ik dacht jaquote:
quote:
Wel eens gehoord van koopzondagenquote:
Den Bosch is geen randstadquote:Op zondag 4 januari 2009 10:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Wel eens gehoord van koopzondagen
In Den Haag zijn op zondag in de stad gewoon alle winkels open. En in een aantal winkelcentra aan de rand van de stad ook.
edit: ochtend niet, ze gaan open om 12:00uur
van: "woehoe wilde dieren enzo!"quote:Op zondag 4 januari 2009 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had de verwarring bij MPG wel groter gemaakt.
Vandaag is het koopzondag in Den Boschquote:
Maar omdat Den Haag altijd open is wilt niet zeggen dat heel Nederland altijd open is. Wij zijn maar eenvoudige boeren hoor, volgens de randstadsmensenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vandaag is het koopzondag in Den Bosch![]()
http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Den%20Bosch.html
Als MPG vraagt waar hij zijn zwembroek voor nodig heeft... dan komt dat door mijn smsquote:Op zondag 4 januari 2009 10:08 schreef Muck het volgende:
[..]
van: "woehoe wilde dieren enzo!"
Naar: "hehehe langnek met oorwarmers"
ik had het over koopzondagen in het algemeen, en haalde Den Haag aan als 'kijk mij mazzel hebbenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar omdat Den Haag altijd open is wilt niet zeggen dat heel Nederland altijd open is. Wij zijn maar eenvoudige boeren hoor, volgens de randstadsmensen
Niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
Straks maar even langs gaan. Dan kan ik eindelijk eens wat meuk kopen. Gisteren was ik bij een Praxis vestiging die de zaterdag voor het laatst open was wegens verbouwing. Alles was leeggekocht door de opruimkortingen. Mensen![]()
Wie koopt er nu lelijk behang? Ik bedoe dus echt dat alles weg was. Op nog wat lelijke tuinspullen na, zelfs de tokkies wilden die niet.quote:
Auto wassen? Het vriest?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:25 schreef OA het volgende:
Net nog een bak van op. Nu even tanken en de auto wassen!
Ik gok zo dat hij bij het tankstation de wasstraat doorrijdtquote:Op zondag 4 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto wassen? Het vriest?
Of wil je van je auto af?
Wassen ze daar dan zonder waterquote:Op zondag 4 januari 2009 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik gok zo dat hij bij het tankstation de wasstraat doorrijdt
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wassen ze daar dan zonder water
Ik was dat ding pas als het niet meer vriest, die overgrote fohnen in die wasstraten maken niet alles droog.
Met de hand wassen kost me geld, een autowasstraat niet
Ik doe dat altijd bij de shell, maar helemaal droog kan gewoon niet. Dus ik gok het er maar niet op.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:33 schreef BrandX het volgende:
[..]waar ik altijd heen ging hier bij de Shell, dan kwam hij er werkelijk helemaal droog onder vandaan
Alleen de banden waren nog een beetje nat, van de vloer.
In dat kader is deze ook wel dubieus:quote:Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
Oh enne Klonk, nog bedankt voor je toilet verhalen van gisteren avond, ik heb nog steeds allemaal riool en toilet advertenties om dit topic staan
quote:Vlaaipakket thuisbezorgd
I/n handomdraai een lekkere vlaai voor op je feest of cadeau te doen
www.artvlaai.nl
Nou wil ik helemaal geen ontbijt meerquote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat kader is deze ook wel dubieus:
[..]
En weer zo'n datingbanner... met vrouwen in achterlijke poses waarvan ik me afvraag of er ooit iemand serieus op reageert...quote:
Ik bedoelde natuurlijk dat Klonk in Limburg woont he!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou wil ik helemaal geen ontbijt meer
Die heb ik ook al een aantal keren zien langskomen.. GSMweb en FBTO heerschen nu over het schermquote:Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weer zo'n datingbanner... met vrouwen in achterlijke poses waarvan ik me afvraag of er ooit iemand serieus op reageert....
Blijkbaar gaat men er van uit dat er succesvolle dates volgen, want ik krijg nu een banner van conoomenzoquote:Op zondag 4 januari 2009 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een aantal keren zien langskomen.. GSMweb en FBTO heerschen nu over het scherm
Het is 4 graden hier. Het warme westen des lands, jeweetquote:Op zondag 4 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto wassen? Het vriest?
Of wil je van je auto af?
Welnee. Daar wordt ie niet schoon genoeg van...quote:Op zondag 4 januari 2009 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik gok zo dat hij bij het tankstation de wasstraat doorrijdt
Heulemaal niets inderdaad... was 3.000 km naar het oosten dit keer.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Heren
Indah, weer geen last gehad van de aardbevingen gok ik?
Net ver genoeg jaquote:Op zondag 4 januari 2009 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heulemaal niets inderdaad... was 3.000 km naar het oosten dit keer.
mijn nick niet neequote:
Je weet maar nooit wat die rare moslims verzinnen daar hequote:
ten eerste het is patatquote:Op zondag 4 januari 2009 13:00 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Van uitslapen is niet veel gekomen vandaag, ik werd om tien voor acht door schoonma gebeld of ik de kids wilde komen halen (die vanavond pas thuis zouden komen). Mijn ex is werken, en de jongste was boos.. erg boos. Lang verhaal. Bij mij heeft ie geen last van driftbuien, bij mijn ex en zijn ouders wel.. Ik heb ze maar gehaald, en hier hebben ze de hele ochtend lief gespeeld terwijl ik gewassen en gestreken heb.
Nu ben ik zo goed als klaar, nog ff friet snijden voor vanavond en vers vet in de frietpan doen, dan kunnen we vanmiddag nog even naar de kinderboerderij of zo.
Hoe is het hier?
wasdaquote:
quote:ten tweede hoi![]()
Nah, ik vind het vooral sneu voor de kids. Maar goed. Daar hoort hij nog wel wat over van me. Eigenlijk vind ik het best gezellig dat ze vandaag hier zijnquote:en wat een streek weer hee
Hoiquote:Op zondag 4 januari 2009 13:00 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Van uitslapen is niet veel gekomen vandaag, ik werd om tien voor acht door schoonma gebeld of ik de kids wilde komen halen (die vanavond pas thuis zouden komen). Mijn ex is werken, en de jongste was boos.. erg boos. Lang verhaal. Bij mij heeft ie geen last van driftbuien, bij mijn ex en zijn ouders wel.. Ik heb ze maar gehaald, en hier hebben ze de hele ochtend lief gespeeld terwijl ik gewassen en gestreken heb.
Nu ben ik zo goed als klaar, nog ff friet snijden voor vanavond en vers vet in de frietpan doen, dan kunnen we vanmiddag nog even naar de kinderboerderij of zo.
Hoe is het hier?
T was maar een optiequote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.... dwaas. Geen gefrituurde kids hier hoor. Ze zijn lief
uhuh.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, je moet nog een heleboel zeggen, alleen niet tegen ons
T is wel raar dat ook zijn ouders er niet mee kunnen omgaan. Of het komt alleen door jou
weekend?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uhuh.
Ik moet idd een heleboel zeggen. Te beginnen met een mail naar mijn ex vanavond. <backspace>. De rest horen jullie ook nog wel eens. Niet nu, en al helemaal niet op een openbaar forum.
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
Dat dus jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uhuh.
Ik moet idd een heleboel zeggen. Te beginnen met een mail naar mijn ex vanavond. <backspace>. De rest horen jullie ook nog wel eens. Niet nu, en al helemaal niet op een openbaar forum.
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |