tel de katten even na...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef Klonk het volgende:
hij is nu bezig, ben benieuwd wat voor een schatten er tevoorschijn komen
kijk, een kraanvogel, en ruikt nog lekker ookquote:en volgens hem mag vochtig toiletpapier niet in de pleepot, wat moet ik anders met dat spul doen, gebruiken als tweekleurig origamiepapier ofzo
ach, de man krijgt ongetwijfeld goed betaald en ik heb eindelijk de paar euro extra die ik al jaren per maand extra betaal bij de huur er eens uitquote:
ik zat eerder te denken aan een schijtlijsterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Muck het volgende:
[..]
tel de katten even na...
[..]
kijk, een kraanvogel, en ruikt nog lekker ook
Vanaf nu dus welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Klonk het volgende:
ik ga toch geen gebruikt toiletpapier met een bruine vlek in een vuilnisbakje doen
53quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zat eerder te denken aan een schijtlijster
nicequote:
Is ook min of meer opzettelijk zo gedaan geloof ik. Tijdens de Wannsee-Konferenz op 20 januari 1942 zijn op die plek een aantal hoge Nazi's bij elkaar gekomen om zich te buigen over een "oplossing" voor het "Jodenvraagstuk". De rest is geschiedenisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:40 schreef Klonk het volgende:
dat bordje van berlin wannsee doet me wel erg aan een bepaalde tijd denken...
hmm, komt heel naar overquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook min of meer opzettelijk zo gedaan geloof ik. Tijdens de Wannsee-Konferenz op 20 januari 1942 zijn op die plek een aantal hoge Nazi's bij elkaar gekomen om zich te buigen over een "oplossing" voor het "Jodenvraagstuk". De rest is geschiedenisIk weet niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk.
Die Endlösungquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook min of meer opzettelijk zo gedaan geloof ik. Tijdens de Wannsee-Konferenz op 20 januari 1942 zijn op die plek een aantal hoge Nazi's bij elkaar gekomen om zich te buigen over een "oplossing" voor het "Jodenvraagstuk". De rest is geschiedenisIk weet niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk.
dat zou ook erg stug zijn, ik bedoel er is tamelijk gevochten zullen we maar zeggen....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die bordjes in gothisch schrift die op Wannsee hangen, zijn dus gewoon moderne stalen borden, waarbij blijkbaar opzettelijk gekozen is voor het gebruik van dat font. Er hangen ook normale bordjes moderne stijl (zie rechtsboven), alleen niet zo veel. Er is gewoon bewust een link naar het verleden gelegd. Waarom? Geen idee. Lijkt me niet iets om trots op te zijn of zo namelijk.
In elk geval is het NIET zo dat er originele bebording uit de jaren '40 zou hangen
ja, wat die blauwe zegtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef Klonk het volgende:
dank je voor de opheldering, die naam kwam me al ergens bekend van voor...
Mja, ik weet niet in hoeverre de boel daar plat gegaan is, maar er is idd nogal wat schade aangericht her en der en overal. Krijg je dit soort dingen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zou ook erg stug zijn, ik bedoel er is tamelijk gevochten zullen we maar zeggen....
over the hedge op sbsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Jammer dat CSI een herhaling is @ RTL5.
Dan maar computeren
je hebt een clowntje op je wcquote:
dat is een kabouter van DirkJanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef Muck het volgende:
[..]
over the hedge op sbs
[..]
je hebt een clowntje op je wc![]()
oh ja, nou je het zegtquote:
ik had alleen een slechte rip op DVD, nog van mijn ex denk ikquote:
nice!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef Klonk het volgende:
wat een service, de beste man boort zelfs nog even nieuwe gaatjes om de plee goed vast te zetten
Droevig verhaal wel, jammer voor TS. Sowieso is verliefd zijn en dat soort kutzooi een verspilling van tijd, maar okee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef Muck het volgende:
3 kleine woordjes..
dat krijg je als je R&P-topics in KLB plaatst
vannacht zei je heel wat andersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Droevig verhaal wel, jammer voor TS. Sowieso is verliefd zijn en dat soort kutzooi een verspilling van tijd, maar okee.
ohquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bron link url or it didn't happen
*klik*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef Muck het volgende:
3 kleine woordjes..
dat krijg je als je R&P-topics in KLB plaatst
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef Klonk het volgende:
nooit geweten dat je meer dan 3 uur nodig kunt hebben voor het ontstoppen van een wc, net de rekening gezien en heeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik dat niet op hoef te hoesten
as usual: mmmmm koekjes.....here you come again.....is er nog koffie?....wrap me 'round your little finger.....vivaviva pinatajatajataquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat gebeurde er allemaal in je hoofdje lieve Muck?
ongelofelijk he?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef Klonk het volgende:
nooit geweten dat je meer dan 3 uur nodig kunt hebben voor het ontstoppen van een wc, net de rekening gezien en heeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik dat niet op hoef te hoesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |