we hebben officieel geen status meer in ONZ, dus we kunnen naar GC. Het volgende topic wat ik open komt in GC, afgesproken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Kan die reeks naar GC misschien?.
Dan moet je ondernemenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Xiance het volgende:
enfin Caz.. ik zit dus steeeeds op jou te wachten!
en komt er dan een dummytopic met een verwijs link voor de sexlozen zoals moi die niet weten wat GC is en hoe je er komt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
we hebben officieel geen status meer in ONZ, dus we kunnen naar GC. Het volgende topic wat ik open komt in GC, afgesproken?
liefje.. als ik ondernemer was dan had ik de belasting wel genaaid!!!!quote:
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
Het volgende topic wat ik open komt in GC, afgesproken?
Gewoon in de postgeschiedenis van stroek kijken. daar staat ie dan inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
en komt er dan een dummytopic met een verwijs link voor de sexlozen zoals moi die niet weten wat GC is en hoe je er komt?
Hij is er inmiddels. Sorry dinges.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:19 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom is dinges, zo laat met het openen van een neiuw topic?
Zo doe jij het altijd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
Gewoon in de postgeschiedenis van stroek kijken. daar staat ie dan in
Das zo, maar vind GC meer recht doen dan ONZquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat jij wil.. Ik kom hier voor een kletspraatje en de locatie van het topic verandert niets aan mijn interpretatie daarvan.
.
Als ik het niet kan vinden wel. Vaak staat hij ook tussen de actieve topics en dan ctrl-f en zoeken op homo. Helpt ookquote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:22 schreef Xiance het volgende:
ouja.. we hadden in Ryptsjerksterpolder kunnen wonen....
Huh? Waar gaat dit op verder?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:22 schreef Xiance het volgende:
ouja.. we hadden in Ryptsjerksterpolder kunnen wonen....
precies..\quote:
ohhhh mein shatz!quote:
I know.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef Xiance het volgende:
ik was weer eens aant filosoferen over hoe slecht ons leven wel niet had kunnen zijn
als je het maar laat!!quote:
Wexy! alles goed!?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
als je het maar laat!!
oeps... ik ben geen jongen.... dat was niet tegen mij dus....
Kweenie, iets met dat ze willen dat we ook weleens buiten gaan spelen ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef hierissieweer het volgende:
maar waarom en wie heeft onze centrale status afgenomen?
BRRRR je jaagt me zo nog es naar bed!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I know..
Sterker nog, we hadden ijs op ons lulleke EN ons okselke kunnen hebben..
Waarmee ze op zich een goed punt hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef Pjederdy het volgende:
Kweenie, iets met dat ze willen dat we ook weleens buiten gaan spelen ofzo.
jah primaquote:
wat zag je verschijnen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
jah prima
en met jullie?
zag ineens ook een CHT verschijnen in de AT... best eng... [HOMO] is toch veul mooierder en duidelijkerder?
Om nog maar te zwijgen van mijn bloed-zweet-en-tranen-photoshopsel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:30 schreef Wexy het volgende:
[HOMO] is toch veul mooierder en duidelijkerder?
Nah, zoveel boeiends speelt zich daar niet af hoor. Tenzij je in R&P rond wil gaan hangen om de nutcases een hart onder de riem te steken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarmee ze op zich een goed punt hebben..
Maar het helpt alleen nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarmee ze op zich een goed punt hebben..
EN IJS!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van mijn bloed-zweet-en-tranen-photoshopsel..
een CHTquote:
tja ik heb niets met OP'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van mijn bloed-zweet-en-tranen-photoshopsel..
Hart onder de riem? Jongens, maak er alsjeblieft een eind aan want het komt echt NOOIT meer goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Pjederdy het volgende:
Nah, zoveel boeiends speelt zich daar niet af hoor. Tenzij je in R&P rond wil gaan hangen om de nutcases een hart onder de riem te steken...
En ijs, ja. Laten we het ijs vooral niet vergeten.quote:
oohhhh ik kreeg straks een smsje van een suicidal iemand.. die vroeg of ik nog wat leuks ging doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hart onder de riem? Jongens, maak er alsjeblieft een eind aan want het komt echt NOOIT meer goed..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Xiance het volgende:
mede mogenlijk gemaakt door Gellarboy en Hertog ijs!
Buiten fok misschien!? (K&W is mijn soul-topic eigenlijks)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nah, zoveel boeiends speelt zich daar niet af hoor. Tenzij je in R&P rond wil gaan hangen om de nutcases een hart onder de riem te steken...
tja dat is ook een antwoord...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
oohhhh ik kreeg straks een smsje van een suicidal iemand.. die vroeg of ik nog wat leuks ging doen
mijn andwoord: aan een touwtje bungelen.
als iemand mij stracciatella met wiskey voert zodat ik goed dronken wordt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
tja dat is ook een antwoord...
wanneer ga je bungee jumpen dan?
Stel nou he, even iets heel serieus tussendoor... Stel nou dat hij daardoor een eind aan zijn leven maakt, zou jij je dan verantwoordelijk voelen? (ik zeg dus niet dat je dat zo moet voelen, maar vraag alleen of jij dat zou hebben)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:33 schreef Xiance het volgende:
oohhhh ik kreeg straks een smsje van een suicidal iemand.. die vroeg of ik nog wat leuks ging doen
oke wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
als iemand mij stracciatella met wiskey voert zodat ik goed dronken wordt!
Verantwoordelijk.... neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Stel nou he, even iets heel serieus tussendoor... Stel nou dat hij daardoor een eind aan zijn leven maakt, zou jij je dan verantwoordelijk voelen? (ik zeg dus niet dat je dat zo moet voelen, maar vraag alleen of jij dat zou hebben)
Ik snap hem!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
een CHT
CHT # 2267 - [ CENTRAAL HOMO TOPIC]
die dus
[..]
tja ik heb niets met OP's
maar wel een mooi soeppie hoor
Ik heb je in zijn geheel niet gesmsedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
De belasting naaien is ook een leuke vorm van ondernemenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje.. als ik ondernemer was dan had ik de belasting wel genaaid!!!!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:37 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oeps
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
sorry
Een quote herhalen is nooit grappigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:37 schreef Cybart het volgende:
oeps
sorry
Zou je dan ook niet meer willen posten in H, je vind het uiteindelijk toch alleen maar vervelend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:40 schreef Cairon het volgende:
dit topic is officieel kut
en de openingspost bevestigd mijn punt uit het vorige topic
nee dat snap ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
[..]
Een quote herhalen is nooit grappig
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:40 schreef Cairon het volgende:
dit topic is officieel kut
en de openingspost bevestigd mijn punt uit het vorige topic
auw...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar een topic volspammen om de OP van het volgende topic te hebben is 'tegen de regels'..
Succes ermee.
Lekker samen een nieuwe reeks opstarten dan.quote:
Die is dicht. Zal wel zijn omdat C. daar postte.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
een CHT
CHT # 2267 - [ CENTRAAL HOMO TOPIC]
die dus
Geef toe, je zit nu lekker met een kinderschaartje in je arm te krassen omdat jouw topic faalde en het mijne niet. En dan ga je hier plaatjes van kinderseries zitten spammen. Eigenlijk is het heel liev.quote:
net zo volwassen als het topic kapen ook al is het niet aan jou om een nieuw topic te openen?quote:
Je moet je repertoire aan gezichtsuitdrukkingen wel een keertje uitbreiden... je kijkt steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb heel geen groot ego.
Nu ga ik weer even mijn eigen filmpje terugkijken, want ik ben er zo. leuk
. in.
ja, klopt helemaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geef toe, je zit nu lekker met een kinderschaartje in je arm te krassen omdat jouw topic faalde en het mijne niet. En dan ga je hier plaatjes van kinderseries zitten spammen. Eigenlijk is het heel liev..
DAT is handig! Ik heb op een school gezeten die dat ook zo deedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
ligt eraan.....
als ze je uitkomen wel.
haha,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:46 schreef Cazman het volgende:
[..]
DAT is handig! Ik heb op een school gezeten die dat ook zo deed
Vent, ik kom hier gewoon voor een praatje en de hele subcultuur met alle regels en plichten (quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:45 schreef Cairon het volgende:
net zo volwassen als het topic kapen ook al is het niet aan jou om een nieuw topic te openen?
AHA! je hebt dus TOCH een hoerige kont!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vent, ik kom hier gewoon voor een praatje en de hele subcultuur met alle regels en plichten (.) zal me echt aan mijn hoerige kont rotten. Maar ik wens jou veel plezier en succes met het naleven ervan, het heeft veel nut zoals je ziet.
.
Altijd goed voor een wraakzuchtig einde iigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha,
jouw opleiding was inderdaad ook nooit een pretje!
net GTST dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Altijd goed voor een wraakzuchtig einde iig
In de lengte snijden! Over de breedte is alleen aandacht vragen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, klopt helemaal.
wil je de foto's hebben?
ik heb trouwens een bic scheermesje gepakt. geeft een mooier effect...
Als ik em heb.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
ahhh trek je die aan voor als we elkaar ontmoeten!!
een uiteindelijke revange nemen lucht op!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Altijd goed voor een wraakzuchtig einde iig
oohw, je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
In de lengte snijden! Over de breedte is alleen aandacht vragen.
Dan moet je gewoon sneller zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
net zo volwassen als het topic kapen ook al is het niet aan jou om een nieuw topic te openen?
Van die site wordt ik altijd zo koopgeil!quote:
je laat de kerstboom nog ff staan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik em binnenkort. Hoop ik iig.
Zelfkennisquote:
250 euro? Jij bent de master!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:52 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Van die site wordt ik altijd zo koopgeil!
De laaste keer had ik voor 250 euro aan spullekes gekocht.
Ik heb het mezelf dus maar verboden om er nog te komen. Ook niet om even naar de lekkere mannen te gluren.
Ik ben binnenkort jarigquote:
Aaaaaaargh. Doodzonde. Of eigenlijk bedoel ik: dood zonde.quote:
Ik vergeet voortdurend hoe oud ik ben...quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:58 schreef Wexy het volgende:
ik ga slapen dames...
o nee, ik bedoel heren![]()
sweet dreams allemaal voor straks en houdt het gezellig.
![]()
Ik vnd behaarde mannen veel lekkerderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:58 schreef Xiance het volgende:
ja uhhh..
eerst moest alles kaal! want kaal was mode!
nou heb ik eindelijk door hoe het moet, en nou moet al het har er weer op!!
ARGHH!
Nadeel is alleen dat het nooit lang echt glad blijftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Prima!![]()
Niets zo geil als een strak glad geschoren kontje!.
dat is de drugsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vergeet voortdurend hoe oud ik ben...
Als je het gewoon bijhoudt is het echt een klus van niks. Gewoon onder de douche, 5 minuutjes, klaar! Alles weer fris en fruitig!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:00 schreef hierissieweer het volgende:
Ik scheer een keer in de zo veel tijd mijn kont en ballen, maar meestal doe ik het niet omdat het te veel werk kost en het is niet zo'n top-seizoen dat er veel aanschouwers zijn
Tja, maar zo gaat het toch met alle mode?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:58 schreef Xiance het volgende:
ja uhhh..
eerst moest alles kaal! want kaal was mode!
nou heb ik eindelijk door hoe het moet, en nou moet al het har er weer op!!
tijd voor je eigen rubriek dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nope, ik ben gewoon erg belezenen geef medefokkers graag nuttig advies!
Da's lastig als er zo'n laptop op staat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die laptops zijn ook best handig eigenlijk. Niet stiekum onder de dekens spele he
ideale aanschaf geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die laptops zijn ook best handig eigenlijk. Niet stiekum onder de dekens spele he
Vandaar die brandende kruisen in mijn dorp.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ideale aanschaf geweest inderdaad.
overal lekker mee naar toe slepen
tuurlijk niet, wat denk je nou
ik kom uit een KERKdorp he
zo ben ik niet opgevoed!
jeps, alleen die mannen met witte kappen zijn zo raar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Vandaar die brandende kruisen in mijn dorp.
En ik maar geloven dat carnaval wekelijks was in Brabantquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, alleen die mannen met witte kappen zijn zo raar?
zegt de man die het ook net ontvlucht is!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
En ik maar geloven dat carnaval wekelijks was in Brabant
Ik vrees dat of de rubriek het niet overleeft of er teveel fokkers het advies krijgt om er lekker een eind aan te maken. Vandaag is dat met een botte zeis, maar het kan zomaar weer 151 pillen zijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd voor je eigen rubriek dan?
Lieve P....
de titel is al beter dan SCH's "zie mij eens homo zijn en uit alle ervaring spreken" rubriek
Gelukkig wel. * Cazman houdt niet zo van carnavalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
zegt de man die het ook net ontvlucht is!
En daarvan weten we immers dat het rete effectief is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:20 schreef Pjederdy het volgende:
maar het kan zomaar weer 151 pillen zijn!
* Pjederdy sluit zich daarbij aan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gelukkig wel. * Cazman houdt niet zo van carnaval
Gelderland voor mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
* Pjederdy sluit zich daarbij aan!
Na 20 jaar Brabant en 15 jaar Limburg is het tijd voor het nuchtere Noord Holland!
De rest heb ik ongeveer al gehad. Zeeland, een jaar of 2 part-time en Drente een half jaartje, Flevolanf 1 jaartje en dan natuurlijk zuid holland gedurende 2 jaar part time.quote:
Ook Friesland?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
De rest heb ik ongeveer al gehad. Zeeland, een jaar of 2 part-time en Drente een half jaartje, Flevolanf 1 jaartje en dan natuurlijk zuid holland gedurende 2 jaar part time.
Insgelijksquote:
Je zegt steeds 't Zelfde. En dat is ook 't zelfde. Het is grappig.quote:
Ja, hij doet het!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:41 schreef MrBrightside het volgende:
[...] ctrl v [...]
't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde
Nope, friesland is nog niet aan de beurt geweest, en ik verwacht ook niet dat dat nog zal komen.quote:
Kijk je wel uit dat je daar niet in elkaar geslagen wordt, zoals de zoon van een vriend van me?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:53 schreef Gellarboy het volgende:
Het is bijna 03.00u en we moeten morgen om 08.30u bij de Stopera zijn.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:55 schreef wonderer het volgende:
Kijk je wel uit dat je daar niet in elkaar geslagen wordt, zoals de zoon van een vriend van me?
Heel goed. Alcohol is de wortel van al het kwaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:56 schreef MrBrightside het volgende:
En ik was niet dronken!! Want dat was ik zondag al en ik leerde van mijn kater.
Denk niet dat ze het aandurven twee kaalgeschoren gasten in bomberjacks in elkaar te slaan! Anders ga ik gillen!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je daar niet in elkaar geslagen wordt, zoals de zoon van een vriend van me?
Inderdaad. Daar kom ik ook telkens op nieuw achter.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heel goed. Alcohol is de wortel van al het kwaad.
Nou, die wilde naar huis lopen vanaf de Stopera na een voorstelling en die is bewusteloos geslagen en beroofd. Hij heeft er voor zover ik weet niks aan overgehouden, maar dat was wel even schrikken. Paar weken terug.quote:
Kijk! Sommigen leren er dus toch wel degelijk van. Aleen jammer dat die leercurve op zeker moment weer verdwijnt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:56 schreef MrBrightside het volgende:
En ik was niet dronken!! Want dat was ik zondag al en ik leerde van mijn kater.
Je gaat in je bomberjack naar de stopera?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het aandurven twee kaalgeschoren gasten in bomberjacks in elkaar te slaan! Anders ga ik gillen!!
Ja, maar dat is dus ook door de alcohol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Kijk! Sommigen leren er dus toch wel degelijk van. Aleen jammer dat die leercurve op zeker moment weer verdwijnt!
Jezus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:02 schreef wonderer het volgende:
Nou, die wilde naar huis lopen vanaf de Stopera na een voorstelling en die is bewusteloos geslagen en beroofd. Hij heeft er voor zover ik weet niks aan overgehouden, maar dat was wel even schrikken. Paar weken terug.
Yep. Dus voorzichtig morgen, ok?quote:
Ondertrouw is alleen maar laten registreren dat je het plan hebt om te gaan trouwen. Gaat gewoon aan loket, dus bomber will do for me. Samen met mijn gezellige blauwe kroko's. Topcombi.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:02 schreef wonderer het volgende:
Je gaat in je bomberjack naar de stopera?
Ik neem gewoon ook mijn boksbeugel mee.quote:
't Zelfde.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:09 schreef MrBrightside het volgende:
Jij ook gelukkig nieuw jaar trouwens.
Oh, jullie gaan daar in ondertrouw? Tofquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ondertrouw is alleen maar laten registreren dat je het plan hebt om te gaan trouwen. Gaat gewoon aan loket, dus bomber will do for me. Samen met mijn gezellige blauwe kroko's. Topcombi..
We kunnen anders wel die marinierskostuums aandoen, P. Die hebben we toch tot maandag..
Ik vind het een plan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:14 schreef Gellarboy het volgende:
We kunnen anders wel die marinierskostuums aandoen, P. Die hebben we toch tot maandag..
Oh, mag ik dan mn Taser meenemen? Oh pleaaaase!! En als we dan niet beroofd worden dan meppen we gewoon een willekeurige marokkaan neer! Als waarschuwing ofzo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik neem gewoon ook mijn boksbeugel mee..
Gezelligheid!
Dat is het dichtste bij. Stopera is hier zo'n 400 meter lopen hier vandaan. Einde van de straat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:16 schreef wonderer het volgende:
Oh, jullie gaan daar in ondertrouw? Tof
Dat heb ik ook ergens gelezen ja, maar toen ik aangaf zsm in ondertrouw te willen en vertelde dat de dag 8 juni is was dat geen probleem volgens die man aan de foon.quote:Maar ondertrouw was toch maar een half jaar geldig of zo?
Daar ben ik sowieso voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:18 schreef Pjederdy het volgende:
dan meppen we gewoon een willekeurige marokkaan neer!
Juist, drie waarschuwingsschoten. Door z'n voorhoofd.quote:Als waarschuwing ofzo!
Liev.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:20 schreef wonderer het volgende:
Hm. Nou, prima danIk neem straks een glaasje whisky op jullie geluk
Het begint steeds echter te worden, dus ik denk dat je de 8ste Juni al zachtjes in je agenda kunt zetten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:23 schreef Bluezz het volgende:
Ruik ik hier een trouwerij, heren?![]()
We kunnen er weer tégen in 2009
Mooie maandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:29 schreef Pjederdy het volgende:
Het begint steeds echter te worden, dus ik denk dat je de 8ste Juni al zachtjes in je agenda kunt zetten!
Jij bent zeker kleiner dan je a.s.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:31 schreef Gellarboy het volgende:
WIL IEDEREEN OOK EVEN IN DE AGENDA ZETTEN DAT IK OP 10 JUNI NAAR BRITNEY SPEARS GA IN LONDEN?!?!?! HARTELIJK DANK!
Het levensgevaarlijke Stopera gebouw.quote:
THANK GOD FOR SMALL FAVOURS.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:33 schreef Pjederdy het volgende:
EN DAT IK MEE GA NAAR LONDON EN NIET MEEGA NAAR BS
In lengte?quote:
Vooral tijdens de huwelijksnachtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:41 schreef Bluezz het volgende:
Zetten jullie wel de webcam aan voor ons?
Komt vast snel goed, vandaag fijn lief zijn voor hem en een beetje vertroetelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 06:29 schreef wonderer het volgende:
Het is voor het eerst dat hij ziek is terwijl we samenwonen dus ik ben best wel van mijn theewater nu... Kutzooi
Ja, ook met een Fok!ker.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:28 schreef linebear het volgende:
He GB, ging je 7 jaar geleden ook al niet trouwen ?
je pak dus voor niks aangetrokken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:56 schreef Gellarboy het volgende:
Het loket is de hele dag dicht. Mijn nachtrust wat doe je?
Mijn bomberjack, ja.quote:
Maar jullie hadden de maninierspakken niet nogmaals aangetrokken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn bomberjack, ja..
Wat een FLAPDROL eerste klas ben je dan als je zegt: "Ja hoor, dan kunt u op vrijdag 2 januari om half negen langskomen.".
Maar ik was in de veronderstelling dat jij altijd al alle boodschappen ging halen bij Dirkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:46 schreef Pjederdy het volgende:
Goedemorgen!
Tijd voor koffie na het debacle van de incompetente ambtenaar die telefonisch de verkeerde informatie geeft![]()
Gelukkig is het nog geen 5 minuten lopen, dus we komen er wel overheen.
Overigens is het tijd geworden om niet meer bij de AH te shoppen. Het is sinds vandaag officeel een kutewinkel. Lege schappen, dat wat er nog wel in ligt is op of over de datum, sjacherijnig persoon. Zoek het het uit met je overprisde zut!
Nee, die zijn echt stinkend smerig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:13 schreef Stroekie het volgende:
Maar jullie hadden de maninierspakken niet nogmaals aangetrokken ?
en die waren niet voldoende gelucht met de wandeling van jullie huis naar Stopera ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, die zijn echt stinkend smerig..
En ik denk stiekem van wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Cairon zoveel behoefte heeft om zoveel kerels in bed te krijgen.
Bij de H&M hebben ze weer heeeeel veel nieuwe marvel boxersquote:
... en ik denk, dat jij een probleem hebt straks.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Ang3l het volgende:
En ik denk stiekem van wel.
Straks? Nee want dan kan ik eindelijk mijn pinpas op gaan halenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
... en ik denk, dat jij een probleem hebt straks.
Shut up Biancaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:25 schreef Cairon het volgende:
We zullen zien, we zullen wel zien!
Ik heb vanochtend alle bloodlines zitten saven op mijn PCquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:29 schreef Cairon het volgende:
Wacht maar! WACHT MAAR!
En zo komen via de bloodlines de oude verwijderde clans toch terugquote:
Omdat dat de standaard clan discipline is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:37 schreef Cairon het volgende:
waarom hebben zoveel Ventrue bloodlines Animalism?
teruglezen is ALTIJD vermakelijk, en in jouw geval zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, nog wat leuks gebeurt zodat ik moet teruglezen, of kan ik gewoon hier verder gaan. Maar eerst koffie![]()
wat is er nu weer over me gezegd, het wordt boringquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
teruglezen is ALTIJD vermakelijk, en in jouw geval zeker
jij ervaart die werking als therapeutisch ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is er nu weer over me gezegd, het wordt boringOf is dit nog diegene van voor oud en nieuw die heb ik wel gezien
![]()
Ik denk dat ik maar een 1 wekelijkse afspraak maak hier op vast tijd om mij af te knallen
mooie tekeningquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:45 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Precies een jaar geleden getekend...
Mij kan het niet zoveel schelen, alleen hoef ik dan niet zoveel terug te lezen. Misschien is het voor de andere therapeutisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ervaart die werking als therapeutisch ?
en UK dan alleen og maar voor het afronden van de laatste losse eindjes ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mij kan het niet zoveel schelen, alleen hoef ik dan niet zoveel terug te lezen. Misschien is het voor de andere therapeutisch.
Enfin ik moet de smokings op halen van de stomerij, 2 nieuwjaars recepties en dan terug naar Engeland
Ik weet het nog niet, heb wel aan soort van aanvraag gedaan, maar er zijn geen interessante open posten op het moment. Dus even afwachten, tot die tijd gewoon een beetje rusten in Engeland en misschien begin maart weer naar huis.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en UK dan alleen og maar voor het afronden van de laatste losse eindjes ?
ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vergeet voortdurend hoe oud ik ben...
ik hoop voor je dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, heb wel aan soort van aanvraag gedaan, maar er zijn geen interessante open posten op het moment. Dus even afwachten, tot die tijd gewoon een beetje rusten in Engeland en misschien begin maart weer naar huis.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:28 schreef Xiance het volgende:
ik vind Prins Albert van Monaco best een schatje...
is die Pierre een zoon van Carolina ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die Felix van Luxemburg is pas cute
of Prins Pierre van Monaco, ik vind Albert te oud en hij is kalend
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het gaat lukken
en blijft R voorlopig nog aan deze kant van de oceaan ?
wat denk je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is die Pierre een zoon van Carolina ?
arme jijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
NeeR vertrekt donderdag vanuit hier naar Brasil en dan verder
als je het niet erg vind ga ik niet naar de schaamlippen van Carolina of van Stephanie kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat denk je?
kijk eens naar die lippen?
bij beginnen ze zondag ook weer, eindelijk een mogelijkheid om mijn chique tailormade smoking te dragen, die draag ik graag vaak, maar meestal is het too muchquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en UK dan alleen og maar voor het afronden van de laatste losse eindjes ?
hij doet het ook met iemand uit het Circus ???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:10 schreef Nuno_G het volgende:
en toch vind ik hem meer op stephanie lijken, zeker qua gedrag
ja en dus troonopvolger?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is die Pierre een zoon van Carolina ?
die is helemaal niet to muchquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij beginnen ze zondag ook weer, eindelijk een mogelijkheid om mijn chique tailormade smoking te dragen, die draag ik graag vaak, maar meestal is het too much
[ afbeelding ]
toch pas als Albert geen nakomelingen weet te produceren, want hij is toch de oudste van de 3 kinderen ?quote:
Dat weet ik niet maar zijn partygedrag is algemeen bekendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij doet het ook met iemand uit het Circus ???
moet je morgen komen kijken, lopen er toch al gauw zo,n kleine duizend denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is helemaal niet to much![]()
en niks mis met heren strak in een pak
Anargie, is dat net zoiets als energie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
als iedereen zo maar wanneer het uitkomt een nieuw homotopic opent ontstaat er anargie, je raakt je reeks en uiteindelijk ook je topic kwijt
het moet anarchie zijn, dank je, je houdt me scherpquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Anargie, is dat net zoiets als energie?
Alles is voor TMM!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij beginnen ze zondag ook weer, eindelijk een mogelijkheid om mijn chique tailormade smoking te dragen, die draag ik graag vaak, maar meestal is het too much
[ afbeelding ]
OOOOH.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het moet anarchie zijn, dank je, je houdt me scherp
Verstandelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef Cairon het volgende:
ik zag vandaag iemand met een zware geestelijke beperking, en dat maakte me een beetje droevig.
Ja hallo, hier ben ik al.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef Cairon het volgende:
ik zag vandaag iemand met een zware geestelijke beperking
jawel, maar enige kaders zijn wel nodig denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom heeft iedereen hier zo'n obessieve behoefte aan regeltjes? Kunnen we niet gewoon gezellig kleppen zonder al dat fucking gedoe er omheen?
Omdat dit topic heul, heul, heuuuuuuuul belangrijk is!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom heeft iedereen hier zo'n obessieve behoefte aan regeltjes? Kunnen we niet gewoon gezellig kleppen zonder al dat fucking gedoe er omheen?
Kaders, goed plan. Ik weet er nog eentje! Niet een topic volspammen terwijl het toch al knetterhard liep.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel, maar enige kaders zijn wel nodig denk ik
Een P.A. tijdens de sex is uitermaaaate vervelendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef Xiance het volgende:
oeh TMM.. voortreffelijke keuze!
ik zei ook niet dat ik met P. A. sex zou kunnen hebben
maar zijn soms wat onbeholpen gedrag is... knuffelbaar!
Allerliefste TMM,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
lieve Linebear, ik meende dat je gisteren zei dat je jonger was dan ik ben.
En toch meen ik uit de door jou geposte foto's op te maken dat je op oudere, behaarde, soms zelfs dikkere mannen valt.
Dus daar kan ik uit opmaken dat ze bestaan, jongere jongens die op oudere, dikkere en behaarde mannen vallen?
gewoon doorknallen GB, kaders zijn voor burgerkoppeltjes en zwartgallige doemdenkers (als er iets buiten het boxje val, dan plegen ze zelfmoord)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kaders, goed plan. Ik weet er nog eentje! Niet een topic volspammen terwijl het toch al knetterhard liep.. Om daarna minutenlang niks te laten horen. Dat lijkt me wel wat.
Ik ben een beetje klaar met dat azijnzeiken.. Ik kom hier voor de lol en die gaat er een beetje af zo. Ik doe gewoon mijn eigen ding en als dat niet okay is dan hoor ik het wel van een moderator ofzo. En gaat mijn topic dan dicht: prrrrrima, met een beetje geluk ga ik het overleven.
Ik vind jullie allemaal heel lief en ik hou het gezellig vanaf nu..
.
Maar dan wel met ene stropdas Ik vind een strikje er wel zo belachelijk uitzien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is helemaal niet to much![]()
en niks mis met heren strak in een pak
laten we dan eerst een voorbereidings besluit treffen, om vervolgens voorbereidende kaders stellen om uiteindelijk tot een definitieve kaderstelling te komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef MrBrightside het volgende:
In het kader van goede kaders voor dit topic stel ik voor dat we nu met zijn allen een regeling gaan bedenken voor de kaders die dit topic moeten omkaderen zodat het straks niet een anargie wordt in dit topic. Want dat zou vreselijk zijn.
vind een PA wel iets geils hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een P.A. tijdens de sex is uitermaaaate vervelend
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Omdat dit topic heul, heul, heuuuuuuuul belangrijk is!
Teveel fouten in een zin, ik ben de draad kwijt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laten we dan eerst voorbereinde kaders stellen om uiteindelijk tot een defenitieve kaderstelling te komen
Typfouten dan daargelaten he, want hoewel ik de Nederlandse taal best goed beheers, beheers ik het typen wat minder en draai ik vaak door de snelheid letters om of plaats ik spaties totaal verkeerdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Teveel fouten in een zin, ik ben de draad kwijt.
Dat vind ik wel een goede regel: alleen foutloos Nederlands en anders weg! Weg! WEGGGG!![]()
Ik ben vandaag in een Crystal Castles bui:quote:
Ja maar om nou iedere post te gaan zitten spellchecken voordat ik hem post dat haalt een beetje de spontaniteit van een snelle reactie wegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef MrBrightside het volgende:
Maar je zit toch niet op een typemachine of zo? Want op een toetsenbord heb je daar knopjes voor he.
lijkt me slim om eerst eens te onderzoeken of ik ook wel degelijk een Bear ben, zitten daar naast uiterlijke eisen ook andere eisen aan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef linebear het volgende:
[..]
Allerliefste TMM,
Ja, ik ben jonger... niet veel, maar toch
Ja ik val op ouder en behaard... niet te dik hoor... En ja tuurlijk bestaan die jongens.
Je moet maar een keer naar een berenfeest gaan. Het berenweekend in Keulen is een enorme aanrader. Is meestal in november/december. Keulen is zowieso een leuke berenstad... Leuke kroegen. ZUlke lekkere mannen.
Je kwam uit Eindhoven ?! Daar hebben ze ook een berendag in de sauna geloof ik....
Liefs...
Linebear
PS sorry schat je bent te jong voor me
ja ben ook vrolijk nuquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een Crystal Castles bui:
Ik word zo Zo ZO uitermaaaaaaate vrolijk van dit nummer he.
Dan zit ik echt met een knikkend hoofd heen en weer te gaan in de auto of achter mijn buro, met een big smile op m'n smoel.
Ja, ik luisterde hem net ook al. Ik luister CC vooral op de fiets, en hard dat ik dan ga joh.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een Crystal Castles bui:
Ik word zo Zo ZO uitermaaaaaaate vrolijk van dit nummer he.
Dan zit ik echt met een knikkend hoofd heen en weer te gaan in de auto of achter mijn buro, met een big smile op m'n smoel.
Ja, die heb ik al heel lang.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar om nou iedere post te gaan zitten spellchecken voordat ik hem post dat haalt een beetje de spontaniteit van een snelle reactie weg
Al heeft firefox nu wle een ingebouwde spellcheck. HOEZEEEE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |