tja, als het om liefde/sex gaat zijn mannen en vrouwen nou eenmaal niet gelijk.. Als het om het voorbereidende werk gaat zijn vrouwen enorm in het voordeel, en als het dan zo ver is wordt er wat exta's van ze verwacht..quote:Op donderdag 11 december 2008 01:57 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vrouwen deze dubbele moraal pikken. En dan maar lullen over emancipatie. Ook in onze maatschappij dienen de vrouwen de mannen.
Overdreven conclusie? Misschien, maar wel dat hele kern-van-weerheid gedoe.
Eerder een ik-weet-niet-wat-emancipatie-is gedoe.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:57 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vrouwen deze dubbele moraal pikken. En dan maar lullen over emancipatie. Ook in onze maatschappij dienen de vrouwen de mannen.
Overdreven conclusie? Misschien, maar wel dat hele kern-van-weerheid gedoe.
Welk voorbereidend werk?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als het om het voorbereidende werk gaat zijn vrouwen enorm in het voordeel, en als het dan zo ver is wordt er wat exta's van ze verwacht..
Vreet dan gewoon wat ijzersupplementen... hoef je nooit meer toiletpapier te kopen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:30 schreef Pollewoppie het volgende:
alles kaal... bilnaad, zak, schaamhaar, buikhaar, borsthaar en oksel lekker fris plus ik heb van mijn eigen raar stijl haar wat er dan helemaal niet uitziet... en het veegt zo lekker makkelijk
Ik snap m niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vreet dan gewoon wat ijzersupplementen... hoef je nooit meer toiletpapier te kopen.
Heb je wel eens geprobeerd om er een bos te laten groeien?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef moonuutgrunn het volgende:
Mijn vriend is gelukkig niet zo moeilijk, als ik me wil scheren is dat omdat ik dat wil, niet omdat hij me dan niet aankijkt ofzo..
Aha, dus veel ijzer binnenkrijgen wil zeggen keuteltjes schijtenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zodat je stront niet meer in losse flarden uit je reet vliegt.
Ik denk toch dat vrouwen veel meer moeten voorbereiden dan mannenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tja, als het om liefde/sex gaat zijn mannen en vrouwen nou eenmaal niet gelijk.. Als het om het voorbereidende werk gaat zijn vrouwen enorm in het voordeel, en als het dan zo ver is wordt er wat exta's van ze verwacht..
ik hou wel van een streepje, dus het hoeft niet kaal te zijn,verder boeit het ons wel wat we aanhebben,maar jullie zeggen er tegen ons nooit wat van,maar wel bij je vriendinnen erover klagen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk toch dat vrouwen veel meer moeten voorbereiden dan mannen![]()
Wij moeten onderhand ons hele lichaam scheren, mannen hoeven niks te doen, haren horen toch bij mannen.
Wij moeten sexy lingerie aan hebben, wat jullie aanhebben boeit niet.
Met van die was/wax stripsquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:05 schreef THEFXR het volgende:
Hoe kan een man bij zichzelf de kont scheren?
Inderdaad, en vergeet ook de klysma niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk toch dat vrouwen veel meer moeten voorbereiden dan mannen![]()
Wij moeten onderhand ons hele lichaam scheren, mannen hoeven niks te doen, haren horen toch bij mannen.
Wij moeten sexy lingerie aan hebben, wat jullie aanhebben boeit niet.
vies hoor. ik zie het bij de zwembad ook vaak allemaal mannen met veel borst haar en ook hun hele rug zit eronder. Bah moet er niet aan denken dat er ook zoveel zit bij hun kontquote:
We hebben het niet over een borst, we hebben het over een anus/bilspleet. Heb je zoveel behaarde en gladde mannenbilspleten gezien dat je er ook echt een mening over kunt vormen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:17 schreef NiSe88 het volgende:
Haar bij mannen of het nou borst, rug of waar dan ook is vind ik mannelijk. Zolang je er geen vlechten in kan leggen maakt het mij echt niet uit.
Zie liever een man met haar dan van die kale geschoren mannen, dat vind ik dus niks.
Ga je d'r nou proberen te overtuigen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:01 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
We hebben het niet over een borst, we hebben het over een anus/bilspleet. Heb je zoveel behaarde en gladde mannenbilspleten gezien dat je er ook echt een mening over kunt vormen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |