want?quote:Op maandag 10 november 2008 06:20 schreef fireworks het volgende:
ik lach me kreupel wat een vraag ik hoop toch dat jullie volwassen mensen zijn want ......
Jij vindt konthaar vies, maar even het anusje strelen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:44 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Geen idee, je houdt zn billen vast terwijl hij je neukt en je voelt al dat haar? Tijdens het pijpen streel je zijn anus en je voelt haar? Dat kan storend zijn.
Ach mannetje, je mag van je vriendin niet anaal en nu doe je alsof je een anus vies vindt om het voor jezelf goed te praten?quote:Op maandag 10 november 2008 18:39 schreef Enslaved het volgende:
[..]
Jij vindt konthaar vies, maar even het anusje strelen...
En jij hebt een obsessie voor kale kontjes, vind ik wel een beetje richting pedofilie gaan, maar goed, waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:30 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ach mannetje, je mag van je vriendin niet anaal en nu doe je alsof je een anus vies vindt om het voor jezelf goed te praten?
Als ik mn eigen reet scheer, dan ben ik pedofiel? En als ik een gladde vrouwenreet lekker vind, dan ook?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En jij hebt een obsessie voor kale kontjes, vind ik wel een beetje richting pedofilie gaan, maar goed, waar hebben we het over.
Ga jij lekker je anus scheren.
Een kut wordt toch ook oa gelikt op de plaats waar pis uitkomt?quote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef -Mister het volgende:
gatverdamme
bij een kont hoord een tong helemaal niet te zijn
daar komt sgijt uit hoor:S
wie heeft nou de behoefte om een schijtgat te llikken
leveloze topic
Weet je zeker dat je weet hoe het moet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:30 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Een kut wordt toch ook oa gelikt op de plaats waar pis uitkomt?
Jij bent zeker zo;n loser die denkt dat je alleen de clitoris moet likken en dat was het?quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je weet hoe het moet?
ja, ik hou alleen van geschoren mannen want het voelt lekkerder aanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef king_of_the_night het volgende:
Hallo dames en andere wezens die seks hebben met mannen,
Storen jullie je aan het haar op de billen/in de bilnaad van jullie vent, ervan uitgaand dat hij niet scheert, zoals de meeste mannen volgens mij niet scheren?
Deze vraag heeft denk ik alleen nut als je zijn billen ook aanraakt/bekijkt/likt/etc.
ben je zelf ook helemaal kaal dan?quote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
ja, ik hou alleen van geschoren mannen want het voelt lekkerder aan![]()
dat vind ik dan wel weer ranzig maar bij mezelf vind ik het heel normaalquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:55 schreef shefff het volgende:
vrouwen hebben ook soms konthaar hoor
is wel een afknapper jah als meiden dat hebben...
Een typische manquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer ranzig maar bij mezelf vind ik het heel normaal
En haar bij een vrouw is ook niet erg..mits niet te erg..?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:45 schreef EmiltjE het volgende:
ik denk dat haar bij een man niet zo erg is... mits niet te erg...
er zijn vrouwen die vinden het lekker...
nee, meisjes moeten gewoon een kaal kontje hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:12 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
En haar bij een vrouw is ook niet erg..mits niet te erg..?
Ik snap niet waarom vrouwen deze dubbele moraal pikken. En dan maar lullen over emancipatie. Ook in onze maatschappij dienen de vrouwen de mannen.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
nee, meisjes moeten gewoon een kaal kontje hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |