Nooit klachten gehadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:36 schreef king_of_the_night het volgende:
Hebben jullie seks met mannen? Of hebben jullie ooit reacties van een vrouw gekregen?
Ik heb nooit klachten gehad.
Doe je dat zelf jaquote:
Dat bedoel ik dus met vies zwart krullend kontrugnekbeenhaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:44 schreef kortsluiting87 het volgende:
Behold for the.... APE MAN
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Doe je dat zelf ja? lijkt me ongemakkelijk
en het lijkt me niks ik heb geen vies zwart krullend konthaar
Weet nietquote:
Waarom post je nou mijn foto hier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:44 schreef kortsluiting87 het volgende:
Behold for the.... APE MAN
[ afbeelding ]
LOLquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Weet nietkan toch dat je ma t doet
Je weet maar nooit hoe hecht jou band met je moeder is he
Sorry, je kwam zo overtuigend overquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
LOL
Ik doe het helemaal niet man. GEK!
Naar wat ik heb gezien groeit daar geen haar bij meisjesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef DroogDok het volgende:
Andersom kan ook natuurlijk:
Mannen vinden jullie dat een vrouw haar sterretje ook hoort te scheren? Kan mij geen reet () schelen, ben niet van de bruinstamperij.
quote:
quote:
Nounou, dat doet mij niets. Ik ben nu gebroken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had wel ff het lef om als eerste vrouw te reageren
Ben je zo behaard dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nounou, dat doet mij niets. Ik ben nu gebroken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |