Je zegt steeds 't Zelfde. En dat is ook 't zelfde. Het is grappig.quote:
Ja, hij doet het!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:41 schreef MrBrightside het volgende:
[...] ctrl v [...]
't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde't Zelfde
Nope, friesland is nog niet aan de beurt geweest, en ik verwacht ook niet dat dat nog zal komen.quote:
Kijk je wel uit dat je daar niet in elkaar geslagen wordt, zoals de zoon van een vriend van me?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:53 schreef Gellarboy het volgende:
Het is bijna 03.00u en we moeten morgen om 08.30u bij de Stopera zijn.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:55 schreef wonderer het volgende:
Kijk je wel uit dat je daar niet in elkaar geslagen wordt, zoals de zoon van een vriend van me?
Heel goed. Alcohol is de wortel van al het kwaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:56 schreef MrBrightside het volgende:
En ik was niet dronken!! Want dat was ik zondag al en ik leerde van mijn kater.
Denk niet dat ze het aandurven twee kaalgeschoren gasten in bomberjacks in elkaar te slaan! Anders ga ik gillen!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je daar niet in elkaar geslagen wordt, zoals de zoon van een vriend van me?
Inderdaad. Daar kom ik ook telkens op nieuw achter.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heel goed. Alcohol is de wortel van al het kwaad.
Nou, die wilde naar huis lopen vanaf de Stopera na een voorstelling en die is bewusteloos geslagen en beroofd. Hij heeft er voor zover ik weet niks aan overgehouden, maar dat was wel even schrikken. Paar weken terug.quote:
Kijk! Sommigen leren er dus toch wel degelijk van. Aleen jammer dat die leercurve op zeker moment weer verdwijnt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:56 schreef MrBrightside het volgende:
En ik was niet dronken!! Want dat was ik zondag al en ik leerde van mijn kater.
Je gaat in je bomberjack naar de stopera?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het aandurven twee kaalgeschoren gasten in bomberjacks in elkaar te slaan! Anders ga ik gillen!!
Ja, maar dat is dus ook door de alcohol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Kijk! Sommigen leren er dus toch wel degelijk van. Aleen jammer dat die leercurve op zeker moment weer verdwijnt!
Jezus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:02 schreef wonderer het volgende:
Nou, die wilde naar huis lopen vanaf de Stopera na een voorstelling en die is bewusteloos geslagen en beroofd. Hij heeft er voor zover ik weet niks aan overgehouden, maar dat was wel even schrikken. Paar weken terug.
Yep. Dus voorzichtig morgen, ok?quote:
Ondertrouw is alleen maar laten registreren dat je het plan hebt om te gaan trouwen. Gaat gewoon aan loket, dus bomber will do for me. Samen met mijn gezellige blauwe kroko's. Topcombi.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:02 schreef wonderer het volgende:
Je gaat in je bomberjack naar de stopera?
Ik neem gewoon ook mijn boksbeugel mee.quote:
't Zelfde.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:09 schreef MrBrightside het volgende:
Jij ook gelukkig nieuw jaar trouwens.
Oh, jullie gaan daar in ondertrouw? Tofquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ondertrouw is alleen maar laten registreren dat je het plan hebt om te gaan trouwen. Gaat gewoon aan loket, dus bomber will do for me. Samen met mijn gezellige blauwe kroko's. Topcombi..
We kunnen anders wel die marinierskostuums aandoen, P. Die hebben we toch tot maandag..
Ik vind het een plan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:14 schreef Gellarboy het volgende:
We kunnen anders wel die marinierskostuums aandoen, P. Die hebben we toch tot maandag..
Oh, mag ik dan mn Taser meenemen? Oh pleaaaase!! En als we dan niet beroofd worden dan meppen we gewoon een willekeurige marokkaan neer! Als waarschuwing ofzo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik neem gewoon ook mijn boksbeugel mee..
Gezelligheid!
Dat is het dichtste bij. Stopera is hier zo'n 400 meter lopen hier vandaan. Einde van de straat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:16 schreef wonderer het volgende:
Oh, jullie gaan daar in ondertrouw? Tof
Dat heb ik ook ergens gelezen ja, maar toen ik aangaf zsm in ondertrouw te willen en vertelde dat de dag 8 juni is was dat geen probleem volgens die man aan de foon.quote:Maar ondertrouw was toch maar een half jaar geldig of zo?
Daar ben ik sowieso voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:18 schreef Pjederdy het volgende:
dan meppen we gewoon een willekeurige marokkaan neer!
Juist, drie waarschuwingsschoten. Door z'n voorhoofd.quote:Als waarschuwing ofzo!
Liev.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:20 schreef wonderer het volgende:
Hm. Nou, prima danIk neem straks een glaasje whisky op jullie geluk
Het begint steeds echter te worden, dus ik denk dat je de 8ste Juni al zachtjes in je agenda kunt zetten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:23 schreef Bluezz het volgende:
Ruik ik hier een trouwerij, heren?![]()
We kunnen er weer tégen in 2009
Mooie maandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:29 schreef Pjederdy het volgende:
Het begint steeds echter te worden, dus ik denk dat je de 8ste Juni al zachtjes in je agenda kunt zetten!
Jij bent zeker kleiner dan je a.s.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:31 schreef Gellarboy het volgende:
WIL IEDEREEN OOK EVEN IN DE AGENDA ZETTEN DAT IK OP 10 JUNI NAAR BRITNEY SPEARS GA IN LONDEN?!?!?! HARTELIJK DANK!
Het levensgevaarlijke Stopera gebouw.quote:
THANK GOD FOR SMALL FAVOURS.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:33 schreef Pjederdy het volgende:
EN DAT IK MEE GA NAAR LONDON EN NIET MEEGA NAAR BS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |