Vandaar die brandende kruisen in mijn dorp.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ideale aanschaf geweest inderdaad.
overal lekker mee naar toe slepen
tuurlijk niet, wat denk je nou
ik kom uit een KERKdorp he
zo ben ik niet opgevoed!
jeps, alleen die mannen met witte kappen zijn zo raar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Vandaar die brandende kruisen in mijn dorp.
En ik maar geloven dat carnaval wekelijks was in Brabantquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, alleen die mannen met witte kappen zijn zo raar?
zegt de man die het ook net ontvlucht is!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
En ik maar geloven dat carnaval wekelijks was in Brabant
Ik vrees dat of de rubriek het niet overleeft of er teveel fokkers het advies krijgt om er lekker een eind aan te maken. Vandaag is dat met een botte zeis, maar het kan zomaar weer 151 pillen zijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd voor je eigen rubriek dan?
Lieve P....
de titel is al beter dan SCH's "zie mij eens homo zijn en uit alle ervaring spreken" rubriek
Gelukkig wel. * Cazman houdt niet zo van carnavalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
zegt de man die het ook net ontvlucht is!
En daarvan weten we immers dat het rete effectief is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:20 schreef Pjederdy het volgende:
maar het kan zomaar weer 151 pillen zijn!
* Pjederdy sluit zich daarbij aan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gelukkig wel. * Cazman houdt niet zo van carnaval
Gelderland voor mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
* Pjederdy sluit zich daarbij aan!
Na 20 jaar Brabant en 15 jaar Limburg is het tijd voor het nuchtere Noord Holland!
De rest heb ik ongeveer al gehad. Zeeland, een jaar of 2 part-time en Drente een half jaartje, Flevolanf 1 jaartje en dan natuurlijk zuid holland gedurende 2 jaar part time.quote:
Ook Friesland?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
De rest heb ik ongeveer al gehad. Zeeland, een jaar of 2 part-time en Drente een half jaartje, Flevolanf 1 jaartje en dan natuurlijk zuid holland gedurende 2 jaar part time.
Insgelijksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |