jawel, maar enige kaders zijn wel nodig denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom heeft iedereen hier zo'n obessieve behoefte aan regeltjes? Kunnen we niet gewoon gezellig kleppen zonder al dat fucking gedoe er omheen?
Omdat dit topic heul, heul, heuuuuuuuul belangrijk is!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom heeft iedereen hier zo'n obessieve behoefte aan regeltjes? Kunnen we niet gewoon gezellig kleppen zonder al dat fucking gedoe er omheen?
Kaders, goed plan. Ik weet er nog eentje! Niet een topic volspammen terwijl het toch al knetterhard liep.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel, maar enige kaders zijn wel nodig denk ik
Een P.A. tijdens de sex is uitermaaaate vervelendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef Xiance het volgende:
oeh TMM.. voortreffelijke keuze!
ik zei ook niet dat ik met P. A. sex zou kunnen hebben
maar zijn soms wat onbeholpen gedrag is... knuffelbaar!
Allerliefste TMM,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
lieve Linebear, ik meende dat je gisteren zei dat je jonger was dan ik ben.
En toch meen ik uit de door jou geposte foto's op te maken dat je op oudere, behaarde, soms zelfs dikkere mannen valt.
Dus daar kan ik uit opmaken dat ze bestaan, jongere jongens die op oudere, dikkere en behaarde mannen vallen?
gewoon doorknallen GB, kaders zijn voor burgerkoppeltjes en zwartgallige doemdenkers (als er iets buiten het boxje val, dan plegen ze zelfmoord)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kaders, goed plan. Ik weet er nog eentje! Niet een topic volspammen terwijl het toch al knetterhard liep.. Om daarna minutenlang niks te laten horen. Dat lijkt me wel wat.
Ik ben een beetje klaar met dat azijnzeiken.. Ik kom hier voor de lol en die gaat er een beetje af zo. Ik doe gewoon mijn eigen ding en als dat niet okay is dan hoor ik het wel van een moderator ofzo. En gaat mijn topic dan dicht: prrrrrima, met een beetje geluk ga ik het overleven.
Ik vind jullie allemaal heel lief en ik hou het gezellig vanaf nu..
.
Maar dan wel met ene stropdas Ik vind een strikje er wel zo belachelijk uitzien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is helemaal niet to much![]()
en niks mis met heren strak in een pak
laten we dan eerst een voorbereidings besluit treffen, om vervolgens voorbereidende kaders stellen om uiteindelijk tot een definitieve kaderstelling te komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef MrBrightside het volgende:
In het kader van goede kaders voor dit topic stel ik voor dat we nu met zijn allen een regeling gaan bedenken voor de kaders die dit topic moeten omkaderen zodat het straks niet een anargie wordt in dit topic. Want dat zou vreselijk zijn.
vind een PA wel iets geils hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een P.A. tijdens de sex is uitermaaaate vervelend
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Omdat dit topic heul, heul, heuuuuuuuul belangrijk is!
Teveel fouten in een zin, ik ben de draad kwijt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laten we dan eerst voorbereinde kaders stellen om uiteindelijk tot een defenitieve kaderstelling te komen
Typfouten dan daargelaten he, want hoewel ik de Nederlandse taal best goed beheers, beheers ik het typen wat minder en draai ik vaak door de snelheid letters om of plaats ik spaties totaal verkeerdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Teveel fouten in een zin, ik ben de draad kwijt.
Dat vind ik wel een goede regel: alleen foutloos Nederlands en anders weg! Weg! WEGGGG!![]()
Ik ben vandaag in een Crystal Castles bui:quote:
Ja maar om nou iedere post te gaan zitten spellchecken voordat ik hem post dat haalt een beetje de spontaniteit van een snelle reactie wegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef MrBrightside het volgende:
Maar je zit toch niet op een typemachine of zo? Want op een toetsenbord heb je daar knopjes voor he.
lijkt me slim om eerst eens te onderzoeken of ik ook wel degelijk een Bear ben, zitten daar naast uiterlijke eisen ook andere eisen aan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef linebear het volgende:
[..]
Allerliefste TMM,
Ja, ik ben jonger... niet veel, maar toch
Ja ik val op ouder en behaard... niet te dik hoor... En ja tuurlijk bestaan die jongens.
Je moet maar een keer naar een berenfeest gaan. Het berenweekend in Keulen is een enorme aanrader. Is meestal in november/december. Keulen is zowieso een leuke berenstad... Leuke kroegen. ZUlke lekkere mannen.
Je kwam uit Eindhoven ?! Daar hebben ze ook een berendag in de sauna geloof ik....
Liefs...
Linebear
PS sorry schat je bent te jong voor me
ja ben ook vrolijk nuquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een Crystal Castles bui:
Ik word zo Zo ZO uitermaaaaaaate vrolijk van dit nummer he.
Dan zit ik echt met een knikkend hoofd heen en weer te gaan in de auto of achter mijn buro, met een big smile op m'n smoel.
Ja, ik luisterde hem net ook al. Ik luister CC vooral op de fiets, en hard dat ik dan ga joh.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een Crystal Castles bui:
Ik word zo Zo ZO uitermaaaaaaate vrolijk van dit nummer he.
Dan zit ik echt met een knikkend hoofd heen en weer te gaan in de auto of achter mijn buro, met een big smile op m'n smoel.
Ja, die heb ik al heel lang.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar om nou iedere post te gaan zitten spellchecken voordat ik hem post dat haalt een beetje de spontaniteit van een snelle reactie weg
Al heeft firefox nu wle een ingebouwde spellcheck. HOEZEEEE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |