ik hoop voor je dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, heb wel aan soort van aanvraag gedaan, maar er zijn geen interessante open posten op het moment. Dus even afwachten, tot die tijd gewoon een beetje rusten in Engeland en misschien begin maart weer naar huis.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:28 schreef Xiance het volgende:
ik vind Prins Albert van Monaco best een schatje...
is die Pierre een zoon van Carolina ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die Felix van Luxemburg is pas cute
of Prins Pierre van Monaco, ik vind Albert te oud en hij is kalend
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het gaat lukken
en blijft R voorlopig nog aan deze kant van de oceaan ?
wat denk je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is die Pierre een zoon van Carolina ?
arme jijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
NeeR vertrekt donderdag vanuit hier naar Brasil en dan verder
als je het niet erg vind ga ik niet naar de schaamlippen van Carolina of van Stephanie kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat denk je?
kijk eens naar die lippen?
bij beginnen ze zondag ook weer, eindelijk een mogelijkheid om mijn chique tailormade smoking te dragen, die draag ik graag vaak, maar meestal is het too muchquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en UK dan alleen og maar voor het afronden van de laatste losse eindjes ?
hij doet het ook met iemand uit het Circus ???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:10 schreef Nuno_G het volgende:
en toch vind ik hem meer op stephanie lijken, zeker qua gedrag
ja en dus troonopvolger?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is die Pierre een zoon van Carolina ?
die is helemaal niet to muchquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij beginnen ze zondag ook weer, eindelijk een mogelijkheid om mijn chique tailormade smoking te dragen, die draag ik graag vaak, maar meestal is het too much
[ afbeelding ]
toch pas als Albert geen nakomelingen weet te produceren, want hij is toch de oudste van de 3 kinderen ?quote:
Dat weet ik niet maar zijn partygedrag is algemeen bekendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij doet het ook met iemand uit het Circus ???
moet je morgen komen kijken, lopen er toch al gauw zo,n kleine duizend denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is helemaal niet to much![]()
en niks mis met heren strak in een pak
Anargie, is dat net zoiets als energie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
als iedereen zo maar wanneer het uitkomt een nieuw homotopic opent ontstaat er anargie, je raakt je reeks en uiteindelijk ook je topic kwijt
het moet anarchie zijn, dank je, je houdt me scherpquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Anargie, is dat net zoiets als energie?
Alles is voor TMM!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij beginnen ze zondag ook weer, eindelijk een mogelijkheid om mijn chique tailormade smoking te dragen, die draag ik graag vaak, maar meestal is het too much
[ afbeelding ]
OOOOH.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het moet anarchie zijn, dank je, je houdt me scherp
Verstandelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef Cairon het volgende:
ik zag vandaag iemand met een zware geestelijke beperking, en dat maakte me een beetje droevig.
Ja hallo, hier ben ik al.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef Cairon het volgende:
ik zag vandaag iemand met een zware geestelijke beperking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |