we hebben officieel geen status meer in ONZ, dus we kunnen naar GC. Het volgende topic wat ik open komt in GC, afgesproken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Kan die reeks naar GC misschien?.
Dan moet je ondernemenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Xiance het volgende:
enfin Caz.. ik zit dus steeeeds op jou te wachten!
en komt er dan een dummytopic met een verwijs link voor de sexlozen zoals moi die niet weten wat GC is en hoe je er komt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
we hebben officieel geen status meer in ONZ, dus we kunnen naar GC. Het volgende topic wat ik open komt in GC, afgesproken?
liefje.. als ik ondernemer was dan had ik de belasting wel genaaid!!!!quote:
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
Het volgende topic wat ik open komt in GC, afgesproken?
Gewoon in de postgeschiedenis van stroek kijken. daar staat ie dan inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
en komt er dan een dummytopic met een verwijs link voor de sexlozen zoals moi die niet weten wat GC is en hoe je er komt?
Hij is er inmiddels. Sorry dinges.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:19 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom is dinges, zo laat met het openen van een neiuw topic?
Zo doe jij het altijd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
Gewoon in de postgeschiedenis van stroek kijken. daar staat ie dan in
Das zo, maar vind GC meer recht doen dan ONZquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat jij wil.. Ik kom hier voor een kletspraatje en de locatie van het topic verandert niets aan mijn interpretatie daarvan.
.
Als ik het niet kan vinden wel. Vaak staat hij ook tussen de actieve topics en dan ctrl-f en zoeken op homo. Helpt ookquote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:22 schreef Xiance het volgende:
ouja.. we hadden in Ryptsjerksterpolder kunnen wonen....
Huh? Waar gaat dit op verder?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:22 schreef Xiance het volgende:
ouja.. we hadden in Ryptsjerksterpolder kunnen wonen....
precies..\quote:
ohhhh mein shatz!quote:
I know.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef Xiance het volgende:
ik was weer eens aant filosoferen over hoe slecht ons leven wel niet had kunnen zijn
als je het maar laat!!quote:
Wexy! alles goed!?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
als je het maar laat!!
oeps... ik ben geen jongen.... dat was niet tegen mij dus....
Kweenie, iets met dat ze willen dat we ook weleens buiten gaan spelen ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef hierissieweer het volgende:
maar waarom en wie heeft onze centrale status afgenomen?
BRRRR je jaagt me zo nog es naar bed!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I know..
Sterker nog, we hadden ijs op ons lulleke EN ons okselke kunnen hebben..
Waarmee ze op zich een goed punt hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef Pjederdy het volgende:
Kweenie, iets met dat ze willen dat we ook weleens buiten gaan spelen ofzo.
jah primaquote:
wat zag je verschijnen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
jah prima
en met jullie?
zag ineens ook een CHT verschijnen in de AT... best eng... [HOMO] is toch veul mooierder en duidelijkerder?
Om nog maar te zwijgen van mijn bloed-zweet-en-tranen-photoshopsel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:30 schreef Wexy het volgende:
[HOMO] is toch veul mooierder en duidelijkerder?
Nah, zoveel boeiends speelt zich daar niet af hoor. Tenzij je in R&P rond wil gaan hangen om de nutcases een hart onder de riem te steken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarmee ze op zich een goed punt hebben..
Maar het helpt alleen nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarmee ze op zich een goed punt hebben..
EN IJS!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van mijn bloed-zweet-en-tranen-photoshopsel..
een CHTquote:
tja ik heb niets met OP'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van mijn bloed-zweet-en-tranen-photoshopsel..
Hart onder de riem? Jongens, maak er alsjeblieft een eind aan want het komt echt NOOIT meer goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Pjederdy het volgende:
Nah, zoveel boeiends speelt zich daar niet af hoor. Tenzij je in R&P rond wil gaan hangen om de nutcases een hart onder de riem te steken...
En ijs, ja. Laten we het ijs vooral niet vergeten.quote:
oohhhh ik kreeg straks een smsje van een suicidal iemand.. die vroeg of ik nog wat leuks ging doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hart onder de riem? Jongens, maak er alsjeblieft een eind aan want het komt echt NOOIT meer goed..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Xiance het volgende:
mede mogenlijk gemaakt door Gellarboy en Hertog ijs!
Buiten fok misschien!? (K&W is mijn soul-topic eigenlijks)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nah, zoveel boeiends speelt zich daar niet af hoor. Tenzij je in R&P rond wil gaan hangen om de nutcases een hart onder de riem te steken...
tja dat is ook een antwoord...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
oohhhh ik kreeg straks een smsje van een suicidal iemand.. die vroeg of ik nog wat leuks ging doen
mijn andwoord: aan een touwtje bungelen.
als iemand mij stracciatella met wiskey voert zodat ik goed dronken wordt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
tja dat is ook een antwoord...
wanneer ga je bungee jumpen dan?
Stel nou he, even iets heel serieus tussendoor... Stel nou dat hij daardoor een eind aan zijn leven maakt, zou jij je dan verantwoordelijk voelen? (ik zeg dus niet dat je dat zo moet voelen, maar vraag alleen of jij dat zou hebben)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:33 schreef Xiance het volgende:
oohhhh ik kreeg straks een smsje van een suicidal iemand.. die vroeg of ik nog wat leuks ging doen
mijn andwoord: aan een touwtje bungelen.
oke wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
als iemand mij stracciatella met wiskey voert zodat ik goed dronken wordt!
Verantwoordelijk.... neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Stel nou he, even iets heel serieus tussendoor... Stel nou dat hij daardoor een eind aan zijn leven maakt, zou jij je dan verantwoordelijk voelen? (ik zeg dus niet dat je dat zo moet voelen, maar vraag alleen of jij dat zou hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |