In lengte?quote:
Vooral tijdens de huwelijksnachtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:41 schreef Bluezz het volgende:
Zetten jullie wel de webcam aan voor ons?
Komt vast snel goed, vandaag fijn lief zijn voor hem en een beetje vertroetelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 06:29 schreef wonderer het volgende:
Het is voor het eerst dat hij ziek is terwijl we samenwonen dus ik ben best wel van mijn theewater nu... Kutzooi
Ja, ook met een Fok!ker.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:28 schreef linebear het volgende:
He GB, ging je 7 jaar geleden ook al niet trouwen ?
je pak dus voor niks aangetrokken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:56 schreef Gellarboy het volgende:
Het loket is de hele dag dicht. Mijn nachtrust wat doe je?
Mijn bomberjack, ja.quote:
Maar jullie hadden de maninierspakken niet nogmaals aangetrokken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn bomberjack, ja..
Wat een FLAPDROL eerste klas ben je dan als je zegt: "Ja hoor, dan kunt u op vrijdag 2 januari om half negen langskomen.".
Maar ik was in de veronderstelling dat jij altijd al alle boodschappen ging halen bij Dirkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:46 schreef Pjederdy het volgende:
Goedemorgen!
Tijd voor koffie na het debacle van de incompetente ambtenaar die telefonisch de verkeerde informatie geeft![]()
Gelukkig is het nog geen 5 minuten lopen, dus we komen er wel overheen.
Overigens is het tijd geworden om niet meer bij de AH te shoppen. Het is sinds vandaag officeel een kutewinkel. Lege schappen, dat wat er nog wel in ligt is op of over de datum, sjacherijnig persoon. Zoek het het uit met je overprisde zut!
Nee, die zijn echt stinkend smerig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:13 schreef Stroekie het volgende:
Maar jullie hadden de maninierspakken niet nogmaals aangetrokken ?
en die waren niet voldoende gelucht met de wandeling van jullie huis naar Stopera ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, die zijn echt stinkend smerig..
En ik denk stiekem van wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Cairon zoveel behoefte heeft om zoveel kerels in bed te krijgen.
Bij de H&M hebben ze weer heeeeel veel nieuwe marvel boxersquote:
... en ik denk, dat jij een probleem hebt straks.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Ang3l het volgende:
En ik denk stiekem van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |