Drenthe of nog dichterbijquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef swollywood het volgende:
Hij ligt nu ff uit te rusten in de kofferbak.
Morgen ff kijken of ik die sleutelhanger kan fixen en dan gaat ie op zijn minst naar Drenthe.
De rubberen afsluiting voor het slot werkt perfect, het slot draaide moeiteloos open ondanks dat ie onder een beste laag sneeuw lag en dus al wat flinke vorst heeft moeten doorstaan.
Heb je nog bierviltjes?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Te koud om naar Marum te fietsen
Swarmahoer zat dicht in de buurt met zijn Noorderringweg. Het scheelde maar 1 straat. Aan die Verlengde Wilpsterweg wemelt het trouwens van de plaatsnaamborden van Marum.quote:Op de terugweg net weer gekeken op de 2e optie aan de westkant en, gevonden, hij lag hier, aan de
[ afbeelding ]
Ik was alleen vooraf vergeten om te kijken waar het sleuteltje moest liggen, dus daarom had ik TARAraboemdijee gebeld.
Morgen op een leuke plek!quote:Wat vinden jullie, morgen op een leuke plek of vanvond snel weg leggen?
Is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Groningen! (haal ik hem op en dan morgen samen verplaatsen)
20 minuten foto's uploaden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef maok het volgende:
Hij ligt, even de foto's uploaden
Mijn computer liep een beetje vast, maar nu zijn ze er bijna, geduld ajbquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
20 minuten foto's uploaden?
wacht je tot er 1 klaar is en doe je dan de volgende ofso![]()
Even kijken wat je daar goktequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij moet ik bij een straatnaam zijn die ik recent nog misgokte bij Raad de Straat
sjiek boorapparaatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:17 schreef maok het volgende:
Eerst maar even de sleutelhanger gerepareerd, omdat ik een vrouw ben en geen werkbank heb kan ik de strijkplank daar ook prima voor gebruiken![]()
Letterlijk het eerste wat ik dacht, wat een mooie bloemetjewerkbank!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:17 schreef maok het volgende:
Eerst maar even de sleutelhanger gerepareerd, omdat ik een vrouw ben en geen werkbank heb kan ik de strijkplank daar ook prima voor gebruiken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef Houniet het volgende:
Je was me 2 seconden voor rene.
Leuk verslagje weer.
Yep, "Klein" betekent "laag" in dit geval. Groot Wetsinge heet "Groot" omdat het op een kunstmatige verhoging is gebouwd...quote:Op zondag 11 januari 2009 17:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Klein Wetsinge is groter dan Groot Wetsinge, dat vind ik zo grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
kunnen we niet een keer zoiets plannenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie nog 5x in 1 nacht verplaatst
had aan de dakgoot gekunt, maar dan had je er wel een briefje bij mogen doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:17 schreef Yeux het volgende:
Er is in Klein Wetsinge een veel mooier plaatnaambord, maar daar kon ik helaas geen stok aan vast-maken...
[ afbeelding ]
Gewoon aan vast lassen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:17 schreef Yeux het volgende:
Er is in Klein Wetsinge een veel mooier plaatnaambord, maar daar kon ik helaas geen stok aan vast-maken...
[ afbeelding ]
Dat is gewoon veel te ver wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Klein Wetsinge? Dat klinkt als: 'veel te ver weg'.
Is er al een link gepost in het Groningentopic?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:55 schreef Maruna het volgende:
geen Groningse studenten voor de Fok!stok zo blijkt
Tnx, maar de grote stokjagers uit de stad (maok, ik, Peterselieman, teigan) lopen ook in dat topic rond hoorquote:
Duh handschoenen, zonder houdt ik het nog geen 10 minuten uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef TommyGun het volgende:
Man, 't vriest niet eens
En anders nog; handschoenen!
je hebt ijsvorming op je handen ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Duh handschoenen, zonder houdt ik het nog geen 10 minuten uit.
In mijn geval zit er een kleine medische ongemakkelijkheid achter. Het is niet dat ik me aanstel
volges mij heeft een vriend van me dat ook dan komen er allemaal sneetjes in zijn handenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Duh handschoenen, zonder houdt ik het nog geen 10 minuten uit.
In mijn geval zit er een kleine medische ongemakkelijkheid achter. Het is niet dat ik me aanstel
Om precies te zijn ziekte van Raynaudquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
je hebt ijsvorming op je handen ?
mijne ookquote:
beter nog, die auto kwam net een maand geleden bij de garage vandaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef maok het volgende:
Ik zie het al, iedereen heeft vervoersproblemen
ik denk meer amsterdam utrechts arnhem die regio das beterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iedereen riep dat het ding naar het noorden moest. Ligt hij in het noorden, gaat niemand hem ophalen.
ga je gangquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:34 schreef maok het volgende:
Ik heb mijn auto weer terug, ik zou de stok morgen eventeel kunnen ophalen. verder niemand anders plannen?
Verder dan Sneek kom ik dit weekend niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:34 schreef maok het volgende:
Ik heb mijn auto weer terug, ik zou de stok morgen eventeel kunnen ophalen. verder niemand anders plannen?
owja, ik zou m nog een keer voor je neer leggen hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef Puala het volgende:
kopieer dit lijstje ff en zet je naam, plaats, en km in omtrek dat je wil rijden er even in,
dan kunnen we kijken of er een route uit komt en plannen we een weekend om de stok zo veel mogelijk te verplaatsen
swarmahoer: nijmegen +50 km
rene90: monnickendam +80 km
dirk-kuijt: arnhem/nijmegen
Puala: Heteren - Culemborg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |