SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
kunnen we niet een keer zoiets plannenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie nog 5x in 1 nacht verplaatst
had aan de dakgoot gekunt, maar dan had je er wel een briefje bij mogen doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:17 schreef Yeux het volgende:
Er is in Klein Wetsinge een veel mooier plaatnaambord, maar daar kon ik helaas geen stok aan vast-maken...
[ afbeelding ]
Gewoon aan vast lassen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:17 schreef Yeux het volgende:
Er is in Klein Wetsinge een veel mooier plaatnaambord, maar daar kon ik helaas geen stok aan vast-maken...
[ afbeelding ]
Dat is gewoon veel te ver wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Klein Wetsinge? Dat klinkt als: 'veel te ver weg'.
Is er al een link gepost in het Groningentopic?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:55 schreef Maruna het volgende:
geen Groningse studenten voor de Fok!stok zo blijkt
Tnx, maar de grote stokjagers uit de stad (maok, ik, Peterselieman, teigan) lopen ook in dat topic rond hoorquote:
Duh handschoenen, zonder houdt ik het nog geen 10 minuten uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef TommyGun het volgende:
Man, 't vriest niet eens
En anders nog; handschoenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |