vruchtbaar hoop ik toch nog niet. Lijkt me raar om single het jaar in te gaan en als pappa het jaar uit te gaan...quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
2009 is een vruchtbaar jaar denk ik![]()
Haha.
Niets is onmogelijk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
vruchtbaar hoop ik toch nog niet. Lijkt me raar om single het jaar in te gaan en als pappa het jaar uit te gaan...
Het gaat dan wel snelquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
hehe![]()
[..]
vruchtbaar hoop ik toch nog niet. Lijkt me raar om single het jaar in te gaan en als pappa het jaar uit te gaan...
Ze hoeven niet uit tilburg te zijn hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik ken nog niet zoveel meiden in Tilburg
Voorlopig met niemand hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar nou weet ik nog niks..
Auto_ met wie ga jij nou geen kinderen maken?
Beeétje apart inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
hehe![]()
[..]
Dit kunstje heb ik mensen zelfs al eerder zien uithalen.quote:
Wat is de planning dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voorlopig met niemand hoor.
Alsjeblieft niet... Dan valt heel mijn planning aan duigen
Welke planning?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voorlopig met niemand hoor.
Alsjeblieft niet... Dan valt heel mijn planning aan duigen
je hebt dan tot maart hequote:
Nixxx, is that you?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit kunstje heb ik mensen zelfs al eerder zien uithalen.
Kerstverse toevallig ook?quote:
Owww nog 3 maandenquote:
Iedereen heeft toch wel globale plannen in zijn hoofd?quote:
ja en dan ga ik uit van precies 9maanden dragen hequote:
Nee, de kerst is al weer aan het rotten! Ben hem vergeten in de koelkast te zetten, dus is hij na een week bedorvenquote:
Zo'n globale planning snap ik ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel globale plannen in zijn hoofd?
Ik wil mijn tweede studie afronden (als ik dit jaar door kom, hehe) en daarna even werken en dán kinderen. En ja, mijn eerste planning was om rond mijn 25e één kiddo te hebben, maar dat wil ik niet tijdens mijn opleiding.
Oh sorryquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo'n globale planning snap ik ja.
Maar daar staat verliefdheid los van heIk zei dan ook Geen kinderen
Dan maar snel weggooien, anders gaat het nog erger stinkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, de kerst is al weer aan het rotten! Ben hem vergeten in de koelkast te zetten, dus is hij na een week bedorven
Wat heb je allemaal uitgespookt Cue?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al welquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Verliefdheid past altijd in de planning
Het is te makkelijk om hierop te reageren met het dubbelzinnige 'eitje'quote:
ehm ik heb geen planningquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel globale plannen in zijn hoofd?
Ik wil mijn tweede studie afronden (als ik dit jaar door kom, hehe) en daarna even werken en dán kinderen. En ja, mijn eerste planning was om rond mijn 25e één kiddo te hebben, maar dat wil ik niet tijdens mijn opleiding.
Huh?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt Cue?
Je zou bijna denken dat ik las wat ik wilde lezenquote:
Ma... Maar.... maar dat is toch zondequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan maar snel weggooien, anders gaat het nog erger stinken
Ik denk dat zo'n planning ook wel meer voor de meiden isquote:
verliefdheid past overal tussenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet als in.. ooit na het studeren ga ik werken.. en ooit een keer kinderen?quote:
tjah, maar ik ben ook het type van leve de lolquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n planning ook wel meer voor de meiden is
Zover denk ik niet naquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik las wat ik wilde lezen
Nee joh! Gewoon doen.. dan ben je ervan af en ben je er blij omquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ma... Maar.... maar dat is toch zonde
We hebben het hier wel over kerst ja
Kinderen staan nog niet in mijn planning hoor.. eerder de vraag of ze er ooit wel komen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n planning ook wel meer voor de meiden is
Dit bedoelde zequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
"Zei dan ook geen kinderen" dus nu wel opeens?
En ik las Auto_ met wie ga jij nou kinderen maken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar nou weet ik nog niks..
Auto_ met wie ga jij nou geen kinderen maken?
Jij leest volgens mij pas dingen die er niet zijn.. of die je graag wil lezen.. want snap er weer de ballen vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
"Zei dan ook geen kinderen" dus nu wel opeens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik zeg het ene moment; Jaaaquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kinderen staan nog niet in mijn planning hoor.. eerder de vraag of ze er ooit wel komen.
Enige wat ik in planning heb is dat ik toch wel dit jaar mijn studie af wil maken. en dan zie ik het wel weer
* Crazy-M wou een opmerking over de ballen makenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij leest volgens mij pas dingen die er niet zijn.. of die je graag wil lezen.. want snap er weer de ballen van
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:59 schreef timmmmm het volgende:
*kiept Kerst in de vullisbak.
Vaarwel, het gaat je goed
Ik zal jemissen!volgend jaar? dus je gaat wel een jaartje afkikken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ga je gangquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M wou een opmerking over de ballen maken
Ongeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgend jaar? dus je gaat wel een jaartje afkikken?
Je hebt het er wel moeilijk mee hequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ongeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Ik vind 355 eerder een jaar dan 700 dagen
nee ik houd me inquote:
Ik kom er wel overheen denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt het er wel moeilijk mee he
PM maar danquote:
Dat geloof ik ook welquote:
neehee ik hou me inquote:
Dan wil ik wel een tweeling!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beeétje apart inderdaad.
Dat gaan we niet doen![]()
Al kunnen we de Q5 als kindje beschouwen...?
Beetje jammer..quote:
ik vind hem saaiquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
Horton hears a who is leuk(zeker voor de dames hier met kinders)
sorry, ik wil mn jaar onschuldig beginnenquote:
Daarom ben jij vast geen dame met kidsquote:
Succes..quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, ik wil mn jaar onschuldig beginnen![]()
Hallo, we hebben de 25miljoen vannacht niet gewonnen hoor!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:06 schreef Adolecens het volgende:
tering! wat gaan jullie weer snel zeg!![]()
[..]
Dan wil ik wel een tweeling!!![]()
een voor jou en een voor mij!!![]()
en flink oefenen op de achterbank voor het echte werk
Afhankelijk van je planningquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma; de laptop nog even aangooien of niet...?
ik zal niet gooien, kan hij niet tegenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Hij is nog maar 17quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik de enige die een troetelbeertje niet echt bij een jongen vind passen?
weet niet,quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik de enige die een troetelbeertje niet echt bij een jongen vind passen?
Ze gooit hem aan.. moet je wel zorgen dat je hem opvangtquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal niet gooien, kan hij niet tegen
Ik heb nog geen planning hiervoorquote:
In bed duiken met Adoquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
moet ik ff naar haar toe rijdenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze gooit hem aan.. moet je wel zorgen dat je hem opvangt
Wat is een troetelding dan? Ik ken wel knuffels en de troetelbeertjes van de tvquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet,
ik heb er in elk geval niet meer.
heb nog wel wat knuffels rond bed maar geen troetelding meer
las verkeerd
Knuffel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet,
las verkeerd
Uhuh.quote:
Dat is afhankelijk van hoe goed ze kan gooienquote:
Wel knuffels rond je bed maar "horton hears a who" saai vindenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet,
las verkeerd
een knuffel die je vasthoudt bij het slapenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat is een troetelding dan? Ik ken wel knuffels en de troetelbeertjes van de tv
Met een bal best goed, maar met een laptop...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoe goed ze kan gooien
Ik wil een zwarte. heb bijna altijd zwarte auto's. Hoewel ik wit ook wel wat vind hebben, alleen die worden nog sneller vies en volgens mij raak je daar snel op uitgekeken... :Squote:Op donderdag 1 januari 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo, we hebben de 25miljoen vannacht niet gewonnen hoor!
Wel iets anders, maar goed![]()
Wat voor kleurtje wil(de) je hebben?
Btw; ik denk dat je wel goed kan oefenen op die achterbank!
Proefritje maken dan maar?![]()
* Crazy-M heeft aantal tijgers rond zijn bed staan, en ergens een beertje van de kermis en vensterbank staat volquote:
tjah, denk niet dat ze hem naar mij kan gooienquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoe goed ze kan gooien
dan zou ik het maar niet proberenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een bal best goed, maar met een laptop...
Hmm.. Ja ik vind zwart altijd mooi, maar dat poetsen... Wit vind ik afschuwelijk, dus dan mag jij de zwarte en ik een grijzequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil een zwarte. heb bijna altijd zwarte auto's. Hoewel ik wit ook wel wat vind hebben, alleen die worden nog sneller vies en volgens mij raak je daar snel op uitgekeken... :S
Wat heb je wel gewonnen dan?![]()
En ik maak altijd eerst een proefritje, voordat ik tot aanschaf over ga!
ok, dat laatste klinkt erg plat in deze context...
als je moet gooien om hem aan te krijgen zou ik een nieuwe kopen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een bal best goed, maar met een laptop...
Ik heb al stiekem op bol.com gekeken voor een dvdquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Prachtig, lang niet meer gezien.
stiekem ben ik aan het kijken voor een nieuwequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
als je moet gooien om hem aan te krijgen zou ik een nieuwe kopen...
* Crazy-M heeft sinds een week een nieuwequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
stiekem ben ik aan het kijken voor een nieuwe
ja, daarom juistquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Ja ik vind zwart altijd mooi, maar dat poetsen... Wit vind ik afschuwelijk, dus dan mag jij de zwarte en ik een grijze
Ehmmm ik had jou nog niet gewonnen, toch?Haha. Nee, ik win bijna nooit iets
![]()
Beeétje jammer. Ach, straks ben ik rijk ofzo (dan komt er geld aanwaaien) en dan neem ik er één
Proefritjes zijn idd erg belangrijk! Al heb ik mijn eerste auto zonder gekocht, haha.
Uhuh, maar wij weten netjes waar het over gaat![]()
![]()
jij niet tochquote:
Timmmmm maar die hebben we al weer weg gejaagd zo te zienquote:
not reallyquote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben een wannabe Tilburger, woon in een straal van 15km van Tilburg...
Nou dan ben je gewoon een tilburgerquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben een wannabe Tilburger, woon in een straal van 15km van Tilburg...
nee nog nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ben je nou al een keer op mijn werk geweest?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan ben je gewoon een tilburger
Net zoals een brabo een bijna belg is.
Tis wel zoquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
spoel je mond.
brabos bijna een belg noemen :x
nee, belgen zijn bijna brabosquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef Duimelot het volgende:
mensjes fijne avond nog
ik duik mn bedje al in
sweet dreamsquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef Duimelot het volgende:
mensjes fijne avond nog
ik duik mn bedje al in
Slaapsequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef Duimelot het volgende:
mensjes fijne avond nog
ik duik mn bedje al in
In your dreamsquote:
quote:
trustequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef Duimelot het volgende:
mensjes fijne avond nog
ik duik mn bedje al in
Had ik dat nog niet gezegd dan.. zo aardig ben ik nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]daar gaat mijn aardige beeld over jou
Hehequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, daarom juist
Ik zat ook niet in de prijzenpot. Ik bepaal liever zelf naar wie ik toega, straks komt er zo'n hork aanzetten...
MIJN DROOM STORT IN 1quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet gezegd dan.. zo aardig ben ik niet
Ik heb hem in de bios gezien en inderdaad een supertoffe film ja!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:22 schreef Tegan het volgende:
Ik kom net van de film. Oorlogswinter. Ik houd normaal niet van oorlogsdrama's maar hij was wel tof. En Anneke Blok oid is echt een gave actrice.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MIJN DROOM STORT IN 1![]()
Maar goed, ik ben liever bijna belg dan bijna duitser
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MIJN DROOM STORT IN 1![]()
Maar goed, ik ben liever bijna belg dan bijna duitser
we slaan gewoon terugquote:
jajaquote:
Jij bent gewoon gemeenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja
niet verwacht he een come back van ee nbijna belg
nee, ik heb mijn grenzen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Een hork met een audi zou je doen
quote:
timmmmers, waar is je meissie?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Kersverse single meldt zich
Shit, daar gaan mijn kansen!quote:
jah, relatie waarin je niet jezelf bent is not donequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Weet je trouwens. Het is echt vele malen fijner om lekker vrijgezel te zijn dan in een relatie te zitten waarin je niet happy bent of niet genoeg wordt gewaardeerd (net nog aanschouwd.. vandaar).
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem in de bios gezien en inderdaad een supertoffe film ja!
en zo geschiede dat de brabos winnenquote:
Alleen is het vaak zo jammer dat je daar (soms te) laat achter komt...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Weet je trouwens. Het is echt vele malen fijner om lekker vrijgezel te zijn dan in een relatie te zitten waarin je niet happy bent of niet genoeg wordt gewaardeerd (net nog aanschouwd.. vandaar).
Zie ik anders. Het is jammer als je er niets mee doetquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen is het vaak zo jammer dat je daar (soms te) laat achter komt...
tjah, mijn vriend(inn)en die merken dat meestal al voordat ik daadwerkelijk relatie heb en dan waarschuwen ze me alquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MNR tochquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
quote:
jij ookquote:
tjah, sommige hier op fok noemen mij ook Mquote:
Haha, irritant is dat jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:46 schreef XtremeNL het volgende:
Het verbaast me elke keer hoe snel deze topics gaan, ik was hem even kwiijt en al weer pagina 7.
Ik stond er niet eens bij stilquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, sommige hier op fok noemen mij ook M
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik stond er niet eens bij stil
Maar vond de reactie wel geinig.
dat is met meer dingenquote:
Dir auchquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
haha
jij ook dan maar de beste wensen vanuit deze M![]()
danke madamquote:
de waarheid somsquote:
quote:
en dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog lichtquote:
Hahaha, volgens mij ken je me dan nietquote:
Jij noemt me een tiran en dat terwijl ik Cue nog wel troostte.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij ken je me dan niet
Trustu Sedan, sweet dreams
In de positieve zin van het woordquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
Jij noemt me een tiran en dat terwijl ik Cue nog wel troostte.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht
Ik loop t je maar te plagen hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:56 schreef MNR het volgende:
Dat je af en toe een klein monster bent, maar dat kan ik wel aan je waarderen
Ok?
waarom?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:57 schreef mrbox het volgende:
* mrbox is stiekem wel blij dat MNR terug is![]()
quote:
Omdat MNR echt oprecht een schat van een fok user isquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat MNR echt oprecht een schat van een fok user is
slaap lekkerquote:
ik denk soms wel aan anderenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Dankje Crazy!
Slaap lekker mensen die gaan slapen.
jij ook alvast bengelquote:
Zou ik dan bang voor jou moeten zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal hij bang zijn voor de rest?
Tuurlijk niet, maar om me engel te gaan noemen vond ik weer ver gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij ook alvast bengel
(eigenlijk wel grappige username)
* Crazy-M vraagt zich stiekem af of je echt een bengel bent ...
Volgens mij kom ik toch niet echt als een of andere bitch over.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zou ik dan bang voor jou moeten zijn![]()
Fijne dromen MNR en Crazy
Ik heb lang geslapen en ik ben weer moequote:Op donderdag 1 januari 2009 23:06 schreef XtremeNL het volgende:
Weltrusten mensen.
Ben ik de enige die zo lang geslapen heeft dat hij nog geen slaap heeft?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat MNR echt oprecht een schat van een fok user is
Mietjequote:Op donderdag 1 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb lang geslapen en ik ben weer moe.
Kan wel meer nadelen verzinnenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef kwaakvaak het volgende:
nadeel van dag ziek op bed liggen is toch wel dat mijn slaap op is.
quote:
Dan kijk je toch meteen wat het is :S Haha.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:30 schreef Crazy-M het volgende:
Ja echt raar. Denk iets onder ligt. Als ik er een beetje op sla of ga verliggen hoor je gromend geluid. Maar 2 keer en dan weer stil. Stom.
net gedaan maar niks gezien... Geen zin om nog een keer te kijken. Is koud boven de dekens;)quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kijk je toch meteen wat het is :S Haha.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik heb zin in 3 broodje kroket :s
Ja lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik heb zin in een broodje kroket :s
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Leuk dat je het komt meldenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef MLI het volgende:
Ik heb vandaag niet gerookt.![]()
Ik heb een ex mijn nest ingetrokken (de colombiaan weer.)
En mijn collega komt zo nog langs.
goed begin van het nieuws jaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef MLI het volgende:
Goed bezigquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef MLI het volgende:
Hahaha wilde je net ff pm hoe dat je was afgegaanquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef MLI het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef MLI het volgende:
ik zat net al ff de koelkast door te spittenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Nou moet ik ze nog hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
Wij hebben nog kipburgers?
ik heb onbedwingbare behoefte aan boterkoek, maar dat heb ik dus nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik zat net al ff de koelkast door te spittenzonder succes
Ik ben te lui om op strooptocht te gaanquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb onbedwingbare behoefte aan boterkoek, maar dat heb ik dus niet
idd ook al op strooptocht geweest maar zelfs chocola vervult die behoefte niet
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben te lui om op strooptocht te gaan
Hehehe ze zei gehaktstaafquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik gehaktstaf, mini snack, frikandellen en viandellen
Omg, ophouden nu!
Ik krijg er steeds meer zin in
Ik lig al boven in bed & in het halletje & om de gang is het zooo koudquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha... hier is het maar een metertje of 6 lopen naar de keuken
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lig al boven in bed & in het halletje & om de gang is het zooo koud
Maar nee. Ik heb deze 2 al gehad, da's andersquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:44 schreef XtremeNL het volgende:
Ik heb nog oliebollen over
MLI gaat voor 365 mannen in een jaar?
Die tellen niet meerquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar nee. Ik heb deze 2 al gehad, da's anders.
Maar uh je hebt nu toch (gehad en straks met die collega ) sex !?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:44 schreef MLI het volgende:
Wat een enthousiaste reacties zo op 1 januari.![]()
En ja, 2009 is goed afgetrapt. @ mrbox, gaat hand in hand met drank. Ik denk dat ik 90% van de keren dat ik seks heb gehad in mijn leven, onder invloed van drank of wiet/hasj was. En dat doe ik nu niet meer.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:56 schreef MLI het volgende:
Ja, vandaag hoort bij de zeldzame 10% dat ik wel volledig nuchter seks heb.
Dat kun je niet zelf?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
Helaas hebben wij geen kroketten meer en ik denk dat mijn moeder ook geen zin heeft om te bakken
Ja hoor, maar dan moet ik mij eerst aankleden en pfffquote:
Ik zou het zo opknagen maar mijn ritme is ook iets anders.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan moet ik mij eerst aankleden en pfff
ook al deed ze het wel, dan hoefde ik nog geen broodje kroket om half 12
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou het zo opknagen maar mijn ritme is ook iets anders.
Ik werk altijd 's nachts hè, dan krijg je dat. Er zijn nachten dan sta ik op dit tijdstip nog in Brussel te laden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet, denk ik...
Wat echt mijn type is vind ik moeilijk ze moeten iig geen oude kop hebben of roken. Voor de rest moeten ze mij accepteren wie ik ben (of iig dat gevoel me geven) dat vind ik wel heel belangrijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed, om ome Re een beetje tegemoet te komen, even een onderwerp:
Op wat voor types valt iedereen hier nou?
Ik zelf val op vrouwelijke types dus lang haar, vrouwelijke vormen en ze hoeft zich niet als een halve kerel te gedragen. Uiterlijk kan ik niet echt specificeren omdat dat verschilt, het is meer de uitstraling die het doet.
Als ze spontaan is en humor heeft scoort ze ook punten trouwens.
Dat ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat echt mijn type is vind ik moeilijk ze moeten iig geen oude kop hebben of roken. Voor de rest moeten ze mij accepteren wie ik ben (of iig dat gevoel me geven) dat vind ik wel heel belangrijk.
ja die voegen we toe aan mijn eisenlijstquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat echt mijn type is vind ik moeilijk ze moeten iig geen oude kop hebben of roken. Voor de rest moeten ze mij accepteren wie ik ben (of iig dat gevoel me geven) dat vind ik wel heel belangrijk.
Weet je dat ik dat nooit heb? Iets met haarkleur of oogkleur?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:34 schreef Murmeli het volgende:
bruin/zwart haar en bruine ogen![]()
Enne een beetje een vent die sterk in zn schoenen staat, positief in het leven staat, gezellig, spontaan, levensgenieter.... nja dat een beetje
Etiquette? In welk op zicht? Dat je met haar naar een teveel sterren restaurant kunt? Dat hoeft van mij dan weer niet want dat kan ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef mrbox het volgende:
Ja ik merk dat ik etiquette en weten hoe je hoort te gedragen als een dame ook wel belangrijke eigenschappen zijn bij een vrouw. Verwacht geen dames in de dop afgestudeerde maar wel iig de notie hebben van hoe en wat.
ja uiteindelijk is de uitstraling ook belangrijker, maar toch.... donker haar en donker ogen blijft me wel aantrekken, spreekt ook wat meer ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nooit heb? Iets met haarkleur of oogkleur?
Ik vind het wel leuk als ze stralende grote ogen heeft en volle lippen en lachkuiltjes in haar wangen, maar het is geen moeten of zo.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja uiteindelijk is de uitstraling ook belangrijker, maar toch.... donker haar en donker ogen blijft me wel aantrekken, spreekt ook wat meer ofzo
Heb ook niet echt een type, valt me wel op dat ik eerder op blond val als de rest. en val vooral op lief gezichtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed, om ome Re een beetje tegemoet te komen, even een onderwerp:
Op wat voor types valt iedereen hier nou?
Ik zelf val op vrouwelijke types dus lang haar, vrouwelijke vormen en ze hoeft zich niet als een halve kerel te gedragen. Uiterlijk kan ik niet echt specificeren omdat dat verschilt, het is meer de uitstraling die het doet.
Als ze spontaan is en humor heeft scoort ze ook punten trouwens.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
Voor je zijn er 30 geweest en daarna komen er weer 30.
ja mee eens, in ieder geval met mes en vork kunnen eten vind ik wel belangrijk en een beetje normaal nederlands sprekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef mrbox het volgende:
Ja ik merk dat ik etiquette en weten hoe je hoort te gedragen als een dame ook wel belangrijke eigenschappen zijn bij een vrouw. Verwacht geen dames in de dop afgestudeerde maar wel iig de notie hebben van hoe en wat.
he stom, ik had natuurlijk eerst moeten vragen hoe jij eruit ziet en dan mn mening over donker haar/ogen voor me moeten houden... hoe lul ik me hier nou weer uit ?!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar ga ik weer met mijn blonde haar en blauwe ogen.
Bij wijze van.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
60 man op 1 dag op 1 hoer? Dat is een serieuze werkdag die ze dan heeft. Vanuitgaande dat een bezoekje toch al snel 30 minuten duurt werkt ze dan toch 30 uur op een dag
Niet. In je vorige post heb je mijn accent ook al als minpunt beschouwd en ik kan wel met mes en vork eten maar ik heb geen idee of ik het volgens de etiquette doe.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he stom, ik had natuurlijk eerst moeten vragen hoe jij eruit ziet en dan mn mening over donker haar/ogen voor me moeten houden... hoe lul ik me hier nou weer uit ?!
Ja vind het moeilijk om het preceis goed te omschrijven. Presentatie en weet hoe te gedragen in verschillende situaties. Netjs met mes en vork, het waardeerd als je voor haar de deur opent, stoel voor de vrijhoud e.d.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Etiquette? In welk op zicht? Dat je met haar naar een teveel sterren restaurant kunt? Dat hoeft van mij dan weer niet want dat kan ik ook niet.
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he stom, ik had natuurlijk eerst moeten vragen hoe jij eruit ziet en dan mn mening over donker haar/ogen voor me moeten houden... hoe lul ik me hier nou weer uit ?!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet. In je vorige post heb je mijn accent ook al als minpunt beschouwd en ik kan wel met mes en vork eten maar ik heb geen idee of ik het volgens de etiquette doe.
valt wel mee denk ik, met mes en vork eten is toch geen rare eis? Dialect ook niet, wel handig als je elkaar beetje kan verstaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja mee eens, in ieder geval met mes en vork kunnen eten vind ik wel belangrijk en een beetje normaal nederlands sprekenniet een of ander plat dialect ofzo, bah
pfoe ik ben wel veel eisend he? misschien blijf ik nog even vrijgezel
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mag ik komen uithuilen bij je als RZ kwaad op me is?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owh... ja is het een accent of gewoon fout nederlands? accent is niet erg, heb ik zelf denk ik ook wel. ik vind het bijv gewoon vervelend als het werkwoord hebben maar 1 vorm heeft: ik heb, jij heb, hij heb dat soort dingen...
gewoon met mes en vork is genoeg hoorik hou mn vork zelf vast als een debiel hahaha..
komt het zo nog goed tussen ons denk je?
no sweat man, ik zit je te dollenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij wijze van.
Bovendien wil ik het doen met iemand die geil is, niet doet alsof ze geil is.
Je hebt vast wel iets van wat je het liefst ziet in iemand of gewoon zo mega op afknapt ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook niet echt één vast type eigenlijk.
Ik pak nog liever de handkar dan een hoer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
no sweat man, ik zit je te dollenJe hoeft het mij niet uit te leggen hoor, ik doe nog liever een one night stand dan een hoer, en een ONS zit al niet echt in mijn systeem,
Ow dat kan ik dan wel weer erg waarderenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Voor mezelf, donker haar met grote bruine ogen doet het heel goed, uitstraling en niet roken werken ook goed en kleding, Ik kan ontzettend afknappen op chique kleding, en ik weet dat het heel fout is maar ik smelt voor iemand die gewoon een mooie spijkerbroek en en leuke trui/shirt aan heeft en gewoon sneakers draagt een stuk sneller dan voor iemand die op nette glimmende hakjes loopt in een mantelpakje met een panty.
Let wel dat is op het eerste gezicht, af en toe op chique vind ik leuk, ex op kerstavond vorig jaar in een mooie jurk op nette schoenen was een plaatje, maar toen ik haar leerde kennen had ze gewoon haar op een staart, shelltoes en een spijkerbroek aan, 1 blik in haar hazelnoot oogjes en ik was verkocht. (en die trut wist dat verdomd goed en heeft toch zo een half jaar met me gespeeld al voor ze er met een ander vandoor ging)
in delft zeggen ze ook hij heb.... om te kotsen. Mn ex zei dat dus, kreeg het hem niet afgeleerd en het klinkt zo fucking dom!!! hier in rotterdam zeggen ze ook hij heb trouwens. KOTS!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben geen Amsterdammer. Daar zeggen ze :"Hij heb." , nee, daar heb ik zelf ook een hekel aan. Natuurlijk zeggen we dingen wel anders:"Waar kom je vandaan?" is hier:"Waar kom je weg?" en dat soort kleinigheden.
Of het goed komt?Tsja, ik heb nog steeds blond haar en blauwe ogen, hè?
Ik knap af als er niets in zit (qua initiatief/gespreksstof) etc.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt vast wel iets van wat je het liefst ziet in iemand of gewoon zo mega op afknapt ?
Aah en wat is in jou ogen dan er niet verzorgd uitzien ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik knap af als er niets in zit (qua initiatief/gespreksstof) etc.
Als hij er niet verzorgd uit ziet of als hij stinkt
ik wel, omdat de meeste van die alto's een hele zekere uitstraling hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat kan ik dan wel weer erg waarderen![]()
hoewel ik ook smelt voor sommige alto's, ben er nog niet helemaal achter waarom
![]()
Ehm... Ik hou niet van veel gezichtshaar. Beetje "ruw" prima, maar niet teveel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah en wat is in jou ogen dan er niet verzorgd uitzien ?
Nee, ik kom uit het noorden van het land, vlakbij Groningen. Wij rekken de klinkers niet uit, wij slikken ze in, en dat klinkt in ons accent als:"Wij rekk'n de klinkers niet uit, wij slikk'n ze in."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja waar kom je weg, dat is in het oosten van het land toch? Dat klinkt wel schattig. een ex van mij die kwam uit Almelo die zei ook dat soort dingen. en de klinkers worden zo grappig gerekt danMaar had wel moeite hem te verstaan ja dat is wel lastig.
quote:sja die kleuren daar moeten we het nog eens over hebben...
Jij bent niet veeleisend en je noemde wel een goeie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ik hou niet van veel gezichtshaar. Beetje "ruw" prima, maar niet teveel.
Maar aan de andere kant; mijn ex scheerde zichzelf en dan vergat hij iets :/ Dat vond ik dan zo lelijk& dat zei ik dan wel, maar het is dan ook geen reden om het uit te maken
Ja, alleen uithuilen doe ik niet meer aanquote:
Zeg dat dan meteen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef Murmeli het volgende:
Nee je hoeft je haar niet te verven hoor, dat gaat n beetje ver.
ja klopt, je ziet niet dat je grijs wordt. ben zelf ook blonddus da's wel fijn
hihi ik kan het al bijna horen dat gronings, hihi.... schattig
Ow ik noem ook dingen die niet zo erg zijn en dingen die wel echt een no-go zijn. Maar kleding ? muziek stijl ? introvert extravert ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ik hou niet van veel gezichtshaar. Beetje "ruw" prima, maar niet teveel.
Maar aan de andere kant; mijn ex scheerde zichzelf en dan vergat hij iets :/ Dat vond ik dan zo lelijk& dat zei ik dan wel, maar het is dan ook geen reden om het uit te maken
Ookal zo summier....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef XtremeNL het volgende:
Ik ben heel tevreden met mijn blond haar blauwe ogen uitstraling
Ik heb het liefst een meisje/vrouw die weet hoe ze zich moet gedragen en het vak niet doet zogezegd
Ben ik daarin de enige trouwens? Ik hou van iemand die af en toe goed kan rellen.
wat wilde je dan dat ik kwam doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, alleen uithuilen doe ik niet meer aan
[..]
Een meisje dat ik ken stonk ook altijd heel erg, maar niemand die het tegen haar zijn. Hoe precies weet ik niet meer maar ik heb het haar maar verteld, dat dat niet aantrekkelijk was enzo en dat ze misschien een andere deo moest proberen, want daar zit ook nogal verschil tussen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja idd. Bedoel; allerlei dingen kunnen een keertje gebeuren & ik ben ook niet perfect ofzo. Vind het alleen wel belangrijk dat je het ook kan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |