dat is wel heel erg stil dan hequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het creatief als je ze niet eens nodig hebt?
Je benenquote:
Ja, moet toch weer eens daarheen, even bijkletsen, kletsen he niet ketsen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
alleen missen we tally er nog bij
SSC is toch half dood op het moment?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, moet toch weer eens daarheen, even bijkletsen, kletsen he niet ketsen.
jah inderdaad, dan hoef jij alleen maar in te spelen op de openings zinquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt er aan, misschien stapt men op mij af???
Dat wil niet zeggen dat Tally er niet reageert.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SSC is toch half dood op het moment?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, dan hoef jij alleen maar in te spelen op de openings zin
iest kleurigs & fleurigs ? iets dat bij je pastquote:
eigelijk heel logis chquote:
Ik wacht vol spanning op linkjes. En of kleurig en fleurig bij me past weet jij niet toch? Of ben ik zo'n open boekquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
iest kleurigs & fleurigs ? iets dat bij je past
tjah, weer wat normaler dan deze ttquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nieuw topic? verzin nieuw plaatje voor Lixi??
daar offer ik me dan graag voor opquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, weer wat normaler dan deze tt
Tally zit volgens mij in KPD juf te spelenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat Tally er niet reageert.![]()
En daar ga ik vooralsnog vanuit.
wat een spontane opofferingquote:
iets geks, ik vind de jouwe bijv. heel leuk. Verras me maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
Wat voor plaatje had je zelf in gedachte Lixi?
Die van mij was 1 plaatje maar is verknipt tot 3 losse plaatjes die samen weer 1 gifje vormenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef Lixi het volgende:
[..]
iets geks, ik vind de jouwe bijv. heel leuk. Verras me maar
Wat verknipt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij was 1 plaatje maar is verknipt tot 3 losse plaatjes die samen weer 1 gifje vormen
Paste wel bij mij vandaar
ja mijn ava was 1 grote plaatjequote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou Lixi er is een topic voor je geopend in GC
Weet ik maar ik verveel me... dus tjaquote:
joint the club.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Weet ik maar ik verveel me... dus tja
Ik mis de warmte van een vrouw in mijn bed anders wel! Nu we het daar toch niet over hebben!quote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar luitjes... het was gezellig
maar dit chickie gaat lekker op bed tv kijken en in slaapvallen... morgen om 5:30 weer onder de douche
waar vinden we die?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
ik ga bankhangen
als goed is staat er een foto op
ff knippen en plakken en je ziet me helemaal
is wel een van vandaag waar ik ongewassen, zonder vleugje make up en met mn haren niet in model op sta :S
waar te bekijken ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
ik ga bankhangen
is wel een van vandaag waar ik ongewassen, zonder vleugje make up en met mn haren niet in model op sta :S
Die je al had zijn toch ook leukquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
ik ga bankhangen
je moet je even aanmelden in foboquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb foto's geupload d8 kwam dan automatisch op de juiste plek
Hoe krijg ik ze dan in een fobo?
Moet je bovenin op fotoboek klikken en dan staat er links ergens fotobeheer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb foto's geupload d8 kwam dan automatisch op de juiste plek
Hoe krijg ik ze dan in een fobo?
hoe!?!?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moet je even aanmelden in fobo
ja en dan kan ik de naam wijzigen maar verder nixquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je bovenin op fotoboek klikken en dan staat er links ergens fotobeheer.
als je in fotoboek zit links boven in het menu kiezen voor: profiel beheer of fotobeheer. als goed is ben je er namelijk al ingelogdquote:
quote:
en daar ging je anonimiteit!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:55 schreef Duimelot het volgende:
moest ff mn profiel aanpassen en toen lukte t
heb maar meteen een vrouwtje van mezelf gemaakt
Mag ik met je mee?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:58 schreef Lixi het volgende:
Welterusten mensen, ik ga mn bed gezelschap houden
ach scheelt dat de mensen van fok die ik van andere plaatsen ken vast niet in dit topic komenquote:
dat wil ik ook welquote:
Ik heb wel een oplossing, ik moet er alleen niet aan denkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
Wat hebben al die vrouwen opeens
Zo blijft er toch niks over voor ons mannen
hoi automaatjequote:
Hoi Ado!quote:
neuken op de eerste date haalt wel veel spanning gelijk weg hequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
Ah ok... dat is misschien nog wel beter
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi Ado!
Ik moet telkens aan je denken als ik de Q5 reclame zie
Tuurlijk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat leuk!! wel met een glimlach hoop ik!
Tof! Ga ik voortaan aan jou denken als ik hem zie en dan denken we gelijktijdig aan elkaarquote:
Omg hoe lief!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof! Ga ik voortaan aan jou denken als ik hem zie en dan denken we gelijktijdig aan elkaar
Etenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Eten is ook lekker. Hou je dan meer van eten of van sex?
Ik moest aan je denkenquote:
Bij mij doen alle dvd's die ik brand stomquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
kutje, dvd deed het niet
even testen in laptop en maar opnieuw branden
Doen we de volgende keer, oke?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef XtremeNL het volgende:
Ga even naar PM, op die manier hebben jullie al snel niks meer bij singles te zoeken
mja hier alleen deze :xquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij doen alle dvd's die ik brand stom
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef XtremeNL het volgende:
Ga even naar PM, op die manier hebben jullie al snel niks meer bij singles te zoeken
Volgende keer een afmelding van jullie twee?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doen we de volgende keer, oke?
2009 is een vruchtbaar jaar denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgende keer een afmelding van jullie twee?Singles is goed en snel.
Tussen auto en.. ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgende keer een afmelding van jullie twee?Singles is goed en snel.
WALL-E!!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow.. net Wall-E gekeken.. idd wel oke film
Ah dan voorzichtig zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
2009 is een vruchtbaar jaar denk ik![]()
Haha.
Ik bedoelde niet baby vruchtbaar btw. Alsjeblieft nietquote:
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet baby vruchtbaar btw. Alsjeblieft niet![]()
stuur dan wat dames mijn kant opquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
2009 is een vruchtbaar jaar denk ik![]()
Haha.
ongelukje ook :xquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Een verrassing zit in een klein hoekje
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Een verrassing zit in een klein hoekje
Hehe. Dan staat mijn beslissing al vast denk ik...quote:
Ik ken nog niet zoveel meiden in Tilburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |