Weet ik maar ik verveel me... dus tjaquote:
joint the club.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Weet ik maar ik verveel me... dus tja
Ik mis de warmte van een vrouw in mijn bed anders wel! Nu we het daar toch niet over hebben!quote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar luitjes... het was gezellig
maar dit chickie gaat lekker op bed tv kijken en in slaapvallen... morgen om 5:30 weer onder de douche
waar vinden we die?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
ik ga bankhangen
als goed is staat er een foto op
ff knippen en plakken en je ziet me helemaal
is wel een van vandaag waar ik ongewassen, zonder vleugje make up en met mn haren niet in model op sta :S
waar te bekijken ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
ik ga bankhangen
is wel een van vandaag waar ik ongewassen, zonder vleugje make up en met mn haren niet in model op sta :S
Die je al had zijn toch ook leukquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
ik ga bankhangen
je moet je even aanmelden in foboquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb foto's geupload d8 kwam dan automatisch op de juiste plek
Hoe krijg ik ze dan in een fobo?
Moet je bovenin op fotoboek klikken en dan staat er links ergens fotobeheer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb foto's geupload d8 kwam dan automatisch op de juiste plek
Hoe krijg ik ze dan in een fobo?
hoe!?!?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moet je even aanmelden in fobo
ja en dan kan ik de naam wijzigen maar verder nixquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je bovenin op fotoboek klikken en dan staat er links ergens fotobeheer.
als je in fotoboek zit links boven in het menu kiezen voor: profiel beheer of fotobeheer. als goed is ben je er namelijk al ingelogdquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |