dat is wel heel erg stil dan hequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het creatief als je ze niet eens nodig hebt?
Je benenquote:
Ja, moet toch weer eens daarheen, even bijkletsen, kletsen he niet ketsen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
alleen missen we tally er nog bij
SSC is toch half dood op het moment?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, moet toch weer eens daarheen, even bijkletsen, kletsen he niet ketsen.
jah inderdaad, dan hoef jij alleen maar in te spelen op de openings zinquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt er aan, misschien stapt men op mij af???
Dat wil niet zeggen dat Tally er niet reageert.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SSC is toch half dood op het moment?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, dan hoef jij alleen maar in te spelen op de openings zin
iest kleurigs & fleurigs ? iets dat bij je pastquote:
eigelijk heel logis chquote:
Ik wacht vol spanning op linkjes. En of kleurig en fleurig bij me past weet jij niet toch? Of ben ik zo'n open boekquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
iest kleurigs & fleurigs ? iets dat bij je past
tjah, weer wat normaler dan deze ttquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nieuw topic? verzin nieuw plaatje voor Lixi??
daar offer ik me dan graag voor opquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, weer wat normaler dan deze tt
Tally zit volgens mij in KPD juf te spelenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat Tally er niet reageert.![]()
En daar ga ik vooralsnog vanuit.
wat een spontane opofferingquote:
iets geks, ik vind de jouwe bijv. heel leuk. Verras me maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
Wat voor plaatje had je zelf in gedachte Lixi?
Die van mij was 1 plaatje maar is verknipt tot 3 losse plaatjes die samen weer 1 gifje vormenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef Lixi het volgende:
[..]
iets geks, ik vind de jouwe bijv. heel leuk. Verras me maar
Wat verknipt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij was 1 plaatje maar is verknipt tot 3 losse plaatjes die samen weer 1 gifje vormen
Paste wel bij mij vandaar
ja mijn ava was 1 grote plaatjequote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou Lixi er is een topic voor je geopend in GC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |