Nee ik kom daar nooit. Is een bekend uitgaansgebied hier in Eindhoven. Tis altijd al wat roze gekleurd zeg maar, maar zondagavond is gewoon Pink.quote:
Beter naar de hoeren dan kansloos lopen loeren naar vrouwen op je zuipavond.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Beter zoeken en vinden dan niet zoeken en naar de hoeren moeten zoals veel hopeloze mannen
Nou ja, naar de hoeren gaan dat doe ik gewoon niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Beter naar de hoeren dan kansloos lopen loeren naar vrouwen op je zuipavond.
Neuken is neuken. Toegegeven dat het altijd fijner is met iemand die je liefhebt, maar als je moet dan moet je.
Omdat het lekker is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef bondgirl007 het volgende:
Waarom houden jullie allemaal zo van sex?
jij houdt meer van james bond films?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef bondgirl007 het volgende:
Tis ineens "0" ja. Of ze zijn met de buurtbus allemaal naar toequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef Adolecens het volgende:
jullie jagen alle vrouwen weg met dat gelul over hoeren enzo
Jij niet dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef bondgirl007 het volgende:
Omdat het vies en stom is natuurlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 19:58 schreef bondgirl007 het volgende:
same herequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, naar de hoeren gaan dat doe ik gewoon niet.
Omdat we het niet hebben?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef bondgirl007 het volgende:
het onschuldige bond meisje ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef bondgirl007 het volgende:
Meer van sex dan van eten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Eten is ook lekker. Hou je dan meer van eten of van sex?
quote:
Geloof me... na de 1e keer komt vanzelf de 2e en 3e en 4e etc keerquote:
ik kijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Jij staat echt lang droog hè?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Geloof me... na de 1e keer komt vanzelf de 2e en 3e en 4e etc keer![]()
zeker als je mij heb gehad![]()
Als ze mij 1x hebben gehad dan willen ze ook alleen nog maar vrouwen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Geloof me... na de 1e keer komt vanzelf de 2e en 3e en 4e etc keer![]()
zeker als je mij heb gehad![]()
als het goed gaat welquote:
Pas 1,5 maandquote:
da's weer het voordeel van vrouw-vrouw sex.. een hoop nattigheidquote:
Haha, ja dat was wel duidelijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Pas 1,5 maanddus het kan erger
heb gewoon last van hoog libido op het moment;)
Daar heb je geen twee vrouwen voor nodigquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
da's weer het voordeel van vrouw-vrouw sex.. een hoop nattigheid
kijk de onschuld haar zelf komt langsquote:
Wat de kont is ssc?quote:
Ken ik u?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk de onschuld haar zelf komt langs
die openingszin krijgt op mij geen grip hoorquote:
Waar is je usericon gebleven ?quote:
Wat een geluk dat het ook geen openingszin was.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die openingszin krijgt op mij geen grip hoor
haha goed danquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een geluk dat het ook geen openingszin was.
alleen missen we tally er nog bijquote:
Is het creatief als je ze niet eens nodig hebt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha goed dan
hopelijk ben je daar in wat meer creatiever
2 zoenende dames ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |