Ja JB, is zij niet wat voor jou?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet nadenken... daar ben ik goed in
En ja JB ben ik niets voor jou?
net als de rest van de mannen hierquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef PrincePolly het volgende:
Knuffelzacht is hopeloss op zoek naar pussy
Dat woord, het past er echt perfect bij op 1 of andere manier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef PrincePolly het volgende:
waarom nadenken als het ook zonder kanquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet nadenken... daar ben ik goed in
En ja JB ben ik niets voor jou?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
net als de rest van de mannen hier
valt weer terug naar de rivieren .....quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef PrincePolly het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je wel niet van ons Ado
niet echtquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
net als de rest van de mannen hier
Daarboven ben je veilig las ik een stuk terugquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt weer terug naar de rivieren .....![]()
![]()
Beter zoeken en vinden dan niet zoeken en naar de hoeren moeten zoals veel hopeloze mannenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef PrincePolly het volgende:
ik doelde meer naar vocht en dergelijkequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarboven ben je veilig las ik een stuk terug
Touchéquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Beter zoeken en vinden dan niet zoeken en naar de hoeren moeten zoals veel hopeloze mannen
Er is zelfs een site waar je hoeren kan beoordelenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Beter zoeken en vinden dan niet zoeken en naar de hoeren moeten zoals veel hopeloze mannen
hoeren? misschien als je me 1 miljoen geeft.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vochtquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doelde meer naar vocht en dergelijke![]()
En ik maar denken dat alle vrouwen hoeren zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tip : zondagavond Stratumsedijk Eindhoven inlopen = uitzoeken en wel vindenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je verheugt je er nu al op?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
tip : zondagavond Stratumsedijk Eindhoven inlopen = uitzoeken en wel vinden
Dat weet ik niet, maar t valt altijd te proberen, en nu ben ik wegquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja JB, is zij niet wat voor jou?
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
tip : zondagavond Stratumsedijk Eindhoven inlopen = uitzoeken en wel vinden
Daaropquote:
euh nou nee, aanbiedingen genoegquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha.
Volgens mij ga jij ze sowieso snel op zij zetten als er een aanbod komt...
Nee, als je daar komt en m.n. op zondagavond gaan de kerels mij continu lopen te verkondigen dat ze beter kunnen pijpen dan een vrouw ( wat wsl. ook zo isquote:
lolquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee, als je daar komt en m.n. op zondagavond gaan de kerels mij continu lopen te verkondigen dat ze beter kunnen pijpen dan een vrouw ( wat wsl. ook zo is)
Liever een vrouw die er niets van kan, dan een manneke die er wel wat van kan!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee, als je daar komt en m.n. op zondagavond gaan de kerels mij continu lopen te verkondigen dat ze beter kunnen pijpen dan een vrouw ( wat wsl. ook zo is)
hoefte nogwelquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
Dat hoefte ik nou weer niet te lezen
Was je in een gaybar ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |