quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ga jij dat volhouden als Ado kijkt...?![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je mag het op mij proberen en dan merk je het vanzelf of ze nog gelden of niet
Haha.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach als ik t echt niet meer houd we zijn toch met 4 dus dan gaan de andere 2 dames door en zet ik mn principes wel heel even opzij....
ze is er nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
da's het voordeel van niet single zijn, dan is dat allemaal wat makkelijker!
Hup, computer uit, broek uit en neuken jij!
Dat is dan weer een lief gebaar naar hem toequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach als ik t echt niet meer houd we zijn toch met 4 dus dan gaan de andere 2 dames door en zet ik mn principes wel heel even opzij....
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je mag het op mij proberen en dan merk je het vanzelf of ze nog gelden of niet
onder de rivierenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben even naar mijn pa.
De geiligheid speelt zich zo te zien toch voornamelijk onder de grote rivieren af
onder het waterquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef RealZeus het volgende:
De geiligheid speelt zich zo te zien toch voornamelijk onder de grote rivieren af
* Knuffelzacht vraagt zich af sinds wanneer Den Haag onder de grote rivieren ligt....quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef RealZeus het volgende:
Blijkbaar sinds vandaag volgens Zeusquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht vraagt zich af sinds wanneer Den Haag onder de grote rivieren ligt....
True, ik woon er ook niet onder..quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht vraagt zich af sinds wanneer Den Haag onder de grote rivieren ligt....
ach. gezellig bij de zuiderlingen johquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er lag iets anders in mn vingertoppenquote:
Dat weet ik.. heb wel een zwak voor brabo vrouwen en mannenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach. gezellig bij de zuiderlingen joh
Duimelot is van onsquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat weet ik.. heb wel een zwak voor brabo vrouwen en mannen
Ik heb af en toe echt moeite om die mensen serieus te nemenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe komt die zwak ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je hoeft ze ook niet allemaal serieus te 'nemen' Mij mag je overslaanquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb af en toe echt moeite om die mensen serieus te nemen
Over alles over een kam scherem gesproken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat heb ik bij alles wat voorbij en hoger dan utrecht ligtquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik scheer niet alles over 1 kam. Heb dat gewoon bij bepaalde Brabanders.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Over alles over een kam scherem gesproken.
J BrownieBrabant
Geen idee... hoe komt het dat ik 3 jaar geleden nog overtuigend hetro was en nu bi ben die naar vrouwen neigt??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |