er lag iets anders in mn vingertoppenquote:
Dat weet ik.. heb wel een zwak voor brabo vrouwen en mannenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach. gezellig bij de zuiderlingen joh
Duimelot is van onsquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat weet ik.. heb wel een zwak voor brabo vrouwen en mannen
Ik heb af en toe echt moeite om die mensen serieus te nemenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe komt die zwak ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je hoeft ze ook niet allemaal serieus te 'nemen' Mij mag je overslaanquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb af en toe echt moeite om die mensen serieus te nemen
Over alles over een kam scherem gesproken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat heb ik bij alles wat voorbij en hoger dan utrecht ligtquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik scheer niet alles over 1 kam. Heb dat gewoon bij bepaalde Brabanders.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Over alles over een kam scherem gesproken.
J BrownieBrabant
Geen idee... hoe komt het dat ik 3 jaar geleden nog overtuigend hetro was en nu bi ben die naar vrouwen neigt??quote:
ehm misschien door iets wat er is gebeurd ofzoquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Geen idee... hoe komt het dat ik 3 jaar geleden nog overtuigend hetro was en nu bi ben die naar vrouwen neigt??
JB valt niet over een kam te scherenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik scheer niet alles over 1 kam. Heb dat gewoon bij bepaalde Brabanders.
Een borstel dan maar ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB valt niet over een kam te scheren
Hooguit de achterkant gebruikenquote:
niet gewoon allemaal?!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik de meeste mensen hier in Friesland echt heel dom overkomen.
Om te meppen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hooguit de achterkant gebruiken
De achterkant van de borstel ? Of de achterkant wat ik denk dat de achterkant is ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hooguit de achterkant gebruiken
beide!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De achterkant van de borstel ? Of de achterkant wat ik denk dat de achterkant is ?
quote:
was friesland niet een grote openlucht opvangcentrum voor die mensen ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik de meeste mensen hier in Friesland echt heel dom overkomen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was friesland niet een grote openlucht opvangcentrum voor die mensen ?![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat valt reuze mee. De mensen hier in Friesland doen eerst voordat ze echt nadenken, ze zijn vooral heel lomp.
Jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Over alles over een kam scherem gesproken.
J BrownieBrabant
niet nadenken... daar ben ik goed inquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm misschien door iets wat er is gebeurd ofzoliefde is gewoon iets geks en moet je eigenlijk niet over nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |