niet zo publiekelijk hoor! dat vind ze niet leukquote:
dat is best goed vol te houden hoor. gewoon discipline! en kijken kan ook erg lekker zijn...quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Als ik mag kijken weet ik niet of ik het bij kijken kan houden. Ik denk dat mijn insitnct het dan wint van mijn verstand.
Dan zou ik niet op Fok! blijven rondhangenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef santax het volgende:
Ik ben niet single maar wil toch neuken
da's het voordeel van niet single zijn, dan is dat allemaal wat makkelijker!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef santax het volgende:
Ik ben niet single maar wil toch neuken
neequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Duimelot het volgende:
als ik nu mn lusten botvier op een vrouw gelden dan die principes nog?
nee hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Duimelot het volgende:
ow wordt dan gezellig dagjequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok nodigen we crazy-m ook uit en mag jij kijken dat vind je ook al spannend genoeg zei je....
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat is best goed vol te houden hoor. gewoon discipline! en kijken kan ook erg lekker zijn...
Jahquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Duimelot het volgende:
Maar ga jij dat volhouden als Ado kijkt...?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok nodigen we crazy-m ook uit en mag jij kijken dat vind je ook al spannend genoeg zei je....
da's goedquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je mag het op mij proberen en dan merk je het vanzelf of ze nog gelden of nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ga jij dat volhouden als Ado kijkt...?![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je mag het op mij proberen en dan merk je het vanzelf of ze nog gelden of niet
Haha.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach als ik t echt niet meer houd we zijn toch met 4 dus dan gaan de andere 2 dames door en zet ik mn principes wel heel even opzij....
ze is er nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
da's het voordeel van niet single zijn, dan is dat allemaal wat makkelijker!
Hup, computer uit, broek uit en neuken jij!
Dat is dan weer een lief gebaar naar hem toequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach als ik t echt niet meer houd we zijn toch met 4 dus dan gaan de andere 2 dames door en zet ik mn principes wel heel even opzij....
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je mag het op mij proberen en dan merk je het vanzelf of ze nog gelden of niet
onder de rivierenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben even naar mijn pa.
De geiligheid speelt zich zo te zien toch voornamelijk onder de grote rivieren af
onder het waterquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef RealZeus het volgende:
De geiligheid speelt zich zo te zien toch voornamelijk onder de grote rivieren af
* Knuffelzacht vraagt zich af sinds wanneer Den Haag onder de grote rivieren ligt....quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef RealZeus het volgende:
Blijkbaar sinds vandaag volgens Zeusquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht vraagt zich af sinds wanneer Den Haag onder de grote rivieren ligt....
True, ik woon er ook niet onder..quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht vraagt zich af sinds wanneer Den Haag onder de grote rivieren ligt....
ach. gezellig bij de zuiderlingen johquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |