en daar ging je anonimiteit!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:55 schreef Duimelot het volgende:
moest ff mn profiel aanpassen en toen lukte t
heb maar meteen een vrouwtje van mezelf gemaakt
Mag ik met je mee?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:58 schreef Lixi het volgende:
Welterusten mensen, ik ga mn bed gezelschap houden
ach scheelt dat de mensen van fok die ik van andere plaatsen ken vast niet in dit topic komenquote:
dat wil ik ook welquote:
Ik heb wel een oplossing, ik moet er alleen niet aan denkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
Wat hebben al die vrouwen opeens
Zo blijft er toch niks over voor ons mannen
hoi automaatjequote:
Hoi Ado!quote:
neuken op de eerste date haalt wel veel spanning gelijk weg hequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
Ah ok... dat is misschien nog wel beter
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi Ado!
Ik moet telkens aan je denken als ik de Q5 reclame zie
Tuurlijk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat leuk!! wel met een glimlach hoop ik!
Tof! Ga ik voortaan aan jou denken als ik hem zie en dan denken we gelijktijdig aan elkaarquote:
Omg hoe lief!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof! Ga ik voortaan aan jou denken als ik hem zie en dan denken we gelijktijdig aan elkaar
Etenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Eten is ook lekker. Hou je dan meer van eten of van sex?
Ik moest aan je denkenquote:
Bij mij doen alle dvd's die ik brand stomquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
kutje, dvd deed het niet
even testen in laptop en maar opnieuw branden
Doen we de volgende keer, oke?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef XtremeNL het volgende:
Ga even naar PM, op die manier hebben jullie al snel niks meer bij singles te zoeken
mja hier alleen deze :xquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij doen alle dvd's die ik brand stom
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef XtremeNL het volgende:
Ga even naar PM, op die manier hebben jullie al snel niks meer bij singles te zoeken
Volgende keer een afmelding van jullie twee?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doen we de volgende keer, oke?
2009 is een vruchtbaar jaar denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgende keer een afmelding van jullie twee?Singles is goed en snel.
Tussen auto en.. ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgende keer een afmelding van jullie twee?Singles is goed en snel.
WALL-E!!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow.. net Wall-E gekeken.. idd wel oke film
Ah dan voorzichtig zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
2009 is een vruchtbaar jaar denk ik![]()
Haha.
Ik bedoelde niet baby vruchtbaar btw. Alsjeblieft nietquote:
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet baby vruchtbaar btw. Alsjeblieft niet![]()
stuur dan wat dames mijn kant opquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
2009 is een vruchtbaar jaar denk ik![]()
Haha.
ongelukje ook :xquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Een verrassing zit in een klein hoekje
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Een verrassing zit in een klein hoekje
Hehe. Dan staat mijn beslissing al vast denk ik...quote:
Ik ken nog niet zoveel meiden in Tilburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |