quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben te lui om op strooptocht te gaan
Hehehe ze zei gehaktstaafquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik gehaktstaf, mini snack, frikandellen en viandellen
Omg, ophouden nu!
Ik krijg er steeds meer zin in
Ik lig al boven in bed & in het halletje & om de gang is het zooo koudquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha... hier is het maar een metertje of 6 lopen naar de keuken
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lig al boven in bed & in het halletje & om de gang is het zooo koud
Maar nee. Ik heb deze 2 al gehad, da's andersquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:44 schreef XtremeNL het volgende:
Ik heb nog oliebollen over
MLI gaat voor 365 mannen in een jaar?
Die tellen niet meerquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar nee. Ik heb deze 2 al gehad, da's anders.
Maar uh je hebt nu toch (gehad en straks met die collega ) sex !?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:44 schreef MLI het volgende:
Wat een enthousiaste reacties zo op 1 januari.![]()
En ja, 2009 is goed afgetrapt. @ mrbox, gaat hand in hand met drank. Ik denk dat ik 90% van de keren dat ik seks heb gehad in mijn leven, onder invloed van drank of wiet/hasj was. En dat doe ik nu niet meer.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:56 schreef MLI het volgende:
Ja, vandaag hoort bij de zeldzame 10% dat ik wel volledig nuchter seks heb.
Dat kun je niet zelf?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
Helaas hebben wij geen kroketten meer en ik denk dat mijn moeder ook geen zin heeft om te bakken
Ja hoor, maar dan moet ik mij eerst aankleden en pfffquote:
Ik zou het zo opknagen maar mijn ritme is ook iets anders.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan moet ik mij eerst aankleden en pfff
ook al deed ze het wel, dan hoefde ik nog geen broodje kroket om half 12
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou het zo opknagen maar mijn ritme is ook iets anders.
Ik werk altijd 's nachts hè, dan krijg je dat. Er zijn nachten dan sta ik op dit tijdstip nog in Brussel te laden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet, denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |