we slaan gewoon terugquote:
jajaquote:
Jij bent gewoon gemeenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja
niet verwacht he een come back van ee nbijna belg
nee, ik heb mijn grenzen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Een hork met een audi zou je doen
quote:
timmmmers, waar is je meissie?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Kersverse single meldt zich
Shit, daar gaan mijn kansen!quote:
jah, relatie waarin je niet jezelf bent is not donequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Weet je trouwens. Het is echt vele malen fijner om lekker vrijgezel te zijn dan in een relatie te zitten waarin je niet happy bent of niet genoeg wordt gewaardeerd (net nog aanschouwd.. vandaar).
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem in de bios gezien en inderdaad een supertoffe film ja!
en zo geschiede dat de brabos winnenquote:
Alleen is het vaak zo jammer dat je daar (soms te) laat achter komt...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Weet je trouwens. Het is echt vele malen fijner om lekker vrijgezel te zijn dan in een relatie te zitten waarin je niet happy bent of niet genoeg wordt gewaardeerd (net nog aanschouwd.. vandaar).
Zie ik anders. Het is jammer als je er niets mee doetquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen is het vaak zo jammer dat je daar (soms te) laat achter komt...
tjah, mijn vriend(inn)en die merken dat meestal al voordat ik daadwerkelijk relatie heb en dan waarschuwen ze me alquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen is het vaak zo jammer dat je daar (soms te) laat achter komt...
MNR tochquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |