vruchtbaar hoop ik toch nog niet. Lijkt me raar om single het jaar in te gaan en als pappa het jaar uit te gaan...quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
2009 is een vruchtbaar jaar denk ik![]()
Haha.
Niets is onmogelijk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
vruchtbaar hoop ik toch nog niet. Lijkt me raar om single het jaar in te gaan en als pappa het jaar uit te gaan...
Het gaat dan wel snelquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
hehe![]()
[..]
vruchtbaar hoop ik toch nog niet. Lijkt me raar om single het jaar in te gaan en als pappa het jaar uit te gaan...
Ze hoeven niet uit tilburg te zijn hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik ken nog niet zoveel meiden in Tilburg
Voorlopig met niemand hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar nou weet ik nog niks..
Auto_ met wie ga jij nou geen kinderen maken?
Beeétje apart inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
hehe![]()
[..]
Dit kunstje heb ik mensen zelfs al eerder zien uithalen.quote:
Wat is de planning dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voorlopig met niemand hoor.
Alsjeblieft niet... Dan valt heel mijn planning aan duigen
Welke planning?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voorlopig met niemand hoor.
Alsjeblieft niet... Dan valt heel mijn planning aan duigen
je hebt dan tot maart hequote:
Nixxx, is that you?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit kunstje heb ik mensen zelfs al eerder zien uithalen.
Kerstverse toevallig ook?quote:
Owww nog 3 maandenquote:
Iedereen heeft toch wel globale plannen in zijn hoofd?quote:
ja en dan ga ik uit van precies 9maanden dragen hequote:
Nee, de kerst is al weer aan het rotten! Ben hem vergeten in de koelkast te zetten, dus is hij na een week bedorvenquote:
Zo'n globale planning snap ik ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel globale plannen in zijn hoofd?
Ik wil mijn tweede studie afronden (als ik dit jaar door kom, hehe) en daarna even werken en dán kinderen. En ja, mijn eerste planning was om rond mijn 25e één kiddo te hebben, maar dat wil ik niet tijdens mijn opleiding.
Oh sorryquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo'n globale planning snap ik ja.
Maar daar staat verliefdheid los van heIk zei dan ook Geen kinderen
Dan maar snel weggooien, anders gaat het nog erger stinkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, de kerst is al weer aan het rotten! Ben hem vergeten in de koelkast te zetten, dus is hij na een week bedorven
Wat heb je allemaal uitgespookt Cue?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo'n globale planning snap ik ja.
Maar daar staat verliefdheid los van heIk zei dan ook Geen kinderen
Dat dacht ik al welquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Verliefdheid past altijd in de planning
Het is te makkelijk om hierop te reageren met het dubbelzinnige 'eitje'quote:
ehm ik heb geen planningquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel globale plannen in zijn hoofd?
Ik wil mijn tweede studie afronden (als ik dit jaar door kom, hehe) en daarna even werken en dán kinderen. En ja, mijn eerste planning was om rond mijn 25e één kiddo te hebben, maar dat wil ik niet tijdens mijn opleiding.
Huh?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt Cue?
Je zou bijna denken dat ik las wat ik wilde lezenquote:
Ma... Maar.... maar dat is toch zondequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan maar snel weggooien, anders gaat het nog erger stinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |