Knuffel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet,
ik heb er in elk geval niet meer.
heb nog wel wat knuffels rond bed maar geen troetelding meer
las verkeerd
Uhuh.quote:
Dat is afhankelijk van hoe goed ze kan gooienquote:
Wel knuffels rond je bed maar "horton hears a who" saai vindenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet,
ik heb er in elk geval niet meer.
heb nog wel wat knuffels rond bed maar geen troetelding meer
las verkeerd
een knuffel die je vasthoudt bij het slapenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat is een troetelding dan? Ik ken wel knuffels en de troetelbeertjes van de tv
Met een bal best goed, maar met een laptop...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoe goed ze kan gooien
Ik wil een zwarte. heb bijna altijd zwarte auto's. Hoewel ik wit ook wel wat vind hebben, alleen die worden nog sneller vies en volgens mij raak je daar snel op uitgekeken... :Squote:Op donderdag 1 januari 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo, we hebben de 25miljoen vannacht niet gewonnen hoor!
Wel iets anders, maar goed![]()
Wat voor kleurtje wil(de) je hebben?
Btw; ik denk dat je wel goed kan oefenen op die achterbank!
Proefritje maken dan maar?![]()
* Crazy-M heeft aantal tijgers rond zijn bed staan, en ergens een beertje van de kermis en vensterbank staat volquote:
tjah, denk niet dat ze hem naar mij kan gooienquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoe goed ze kan gooien
dan zou ik het maar niet proberenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een bal best goed, maar met een laptop...
Hmm.. Ja ik vind zwart altijd mooi, maar dat poetsen... Wit vind ik afschuwelijk, dus dan mag jij de zwarte en ik een grijzequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil een zwarte. heb bijna altijd zwarte auto's. Hoewel ik wit ook wel wat vind hebben, alleen die worden nog sneller vies en volgens mij raak je daar snel op uitgekeken... :S
Wat heb je wel gewonnen dan?![]()
En ik maak altijd eerst een proefritje, voordat ik tot aanschaf over ga!
ok, dat laatste klinkt erg plat in deze context...
als je moet gooien om hem aan te krijgen zou ik een nieuwe kopen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een bal best goed, maar met een laptop...
Ik heb al stiekem op bol.com gekeken voor een dvdquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Prachtig, lang niet meer gezien.
stiekem ben ik aan het kijken voor een nieuwequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
als je moet gooien om hem aan te krijgen zou ik een nieuwe kopen...
* Crazy-M heeft sinds een week een nieuwequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
stiekem ben ik aan het kijken voor een nieuwe
ja, daarom juistquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Ja ik vind zwart altijd mooi, maar dat poetsen... Wit vind ik afschuwelijk, dus dan mag jij de zwarte en ik een grijze
Ehmmm ik had jou nog niet gewonnen, toch?Haha. Nee, ik win bijna nooit iets
![]()
Beeétje jammer. Ach, straks ben ik rijk ofzo (dan komt er geld aanwaaien) en dan neem ik er één
Proefritjes zijn idd erg belangrijk! Al heb ik mijn eerste auto zonder gekocht, haha.
Uhuh, maar wij weten netjes waar het over gaat![]()
![]()
jij niet tochquote:
Timmmmm maar die hebben we al weer weg gejaagd zo te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |