quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
Ik ga toch ook niets zeggen over [...] hoe een lul smaakt, als ik er nog nooit een in mijn mond gehad heb?
Elitairquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
Ik hou van, underground- en oldschool hiphop, punk-ska, ska, reggae, dub, rock n roll, hardrock, metal en electronische dingen. Hoe is dat?
Ik hou ook overal van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
Ik hou van, underground- en oldschool hiphop, punk-ska, ska, reggae, dub, rock n roll, hardrock, metal en electronische dingen. Hoe is dat?
Iemand die niet weet wat hij wil...quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
Beter iemand die niet weet wat hij wil dan iemand die "Hollandse muziek" wilquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat hij wil...
Is gezellig man, inhaken!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beter iemand die niet weet wat hij wil dan iemand die "Hollandse muziek" wil.
Met je kratje bier en het hele gezin voor op de straat zuipuh!quote:
Ja vet he, lekker schopmateriaalquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:22 schreef Maurari het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waar iedereen wil laten zien hoe openminded ze wel niet zijn als het op muziek aankomt
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat hij wil...
Is niet zo moeilijk om het je voor te stellen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:10 schreef FastFox91 het volgende:
"je kent het niet dus heb je geen recht op een mening"
Die zin slaat eigenlijk ook terug op je eerste alinea, laat mij gewoon lekker één genre luisteren. Jij kent het niet om alleen naar één genre te luisteren, dus je hebt geen recht op een mening.
Dat is iets anders, ik citeer alleen maar. Maar de meeste mensen die denken dat één genre luisteren eentonig is, dat geldt niet voor elk genre.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk om het je voor te stellen.
Je vergeet de Inuit grindcorequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef neilyoung het volgende:
Mensen die alles goed vinden luisteren ook Albanese Folk & Chinese Opera?
Kultur Shock is een gave band die heel veel invloeden heeft van zigeuner muziek maar dan ook dit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef neilyoung het volgende:
Mensen die alles goed vinden luisteren ook Albanese Folk & Chinese Opera?
True that.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef 3lmo het volgende:
Mensen met Last.fm zijn per definitie tof.
Zo ongeveer alle kutmuziek die er is op één hoop. Hulde.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Djeez het volgende:
Ik hou van metal, happy hardcore uit de nineties en van Hollandse muziek. Je ziet, zeer gevarieerd!
www.youtube.com en vul zelf alles in wat u maar wilt.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:30 schreef IJsblock het volgende:
[..]
www.youtube.com en vul zelf alles in wat u maar wilt.
Ja, dat had ik nou dus ook......quote:
Geniale plaatquote:
Eens.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Arcturus het volgende:
mensen met een eenzijdige muzieksmaak.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef 3lmo het volgende:
Mensen met Last.fm zijn per definitie tof.
100% mee eensquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef cerror het volgende:
Waar je ook naar luistert je bent volgens een aantal mensen altijd wel een lul op een bepaalde manier.
Ik zag dinsdag een GRUWELIJK lelijk wijf met overal piercings en zo'n dikke mascara rand en ze zag er uit als een karbonkel, wat stond er achterop haar zwarte jas?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zag dinsdag een GRUWELIJK lelijk wijf met overal piercings en zo'n dikke mascara rand en ze zag er uit als een karbonkel, wat stond er achterop haar zwarte jas?En dat zegt wat over iedereen die hardcore luistert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zegt over het LELIJKE PAUPER volk wat kleding draagt dat volop laat zien tot welke 'groep' je hoort.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
En dat zegt wat over iedereen die hardcore luistert?
Oh, ik heb een vest waar hardcore op staat. Ben ik dan ook een lelijke pauper?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, dat zegt over het LELIJKE PAUPER volk wat kleding draagt dat volop laat zien tot welke 'groep' je hoort.
Yes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Oh, ik heb een vest waar hardcore op staat. Ben ik dan ook een lelijke pauper?
Iedereen draagt kleding om daarmee te laten zien tot welke groep, sociale klasse je behoort.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, dat zegt over het LELIJKE PAUPER volk wat kleding draagt dat volop laat zien tot welke 'groep' je hoort.
daarom draag ik pauper shizzlequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Iedereen draagt kleding om daarmee te laten zien tot welke groep, sociale klasse je behoort.
Ik luister hardcore, maar ook Coldplay, Radiohead en Rage Against the Machine.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
TS bedoelt mensen die HARDCORE luisteren, want die luisteren nooit iets anders
neem hier eens een voorbeeld aan:
Ok ok, een groot deel luisterd alleen hardcorequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik luister hardcore, maar ook Coldplay, Radiohead en Rage Against the Machine.
En dat nummer van Dire Straits hierboven, heb ik gisteren toevallig nog gedownload
Vooroordelen jongen, vooroordelen..
Is die weg? Echt waar? Die andere mongool ook, die altijd tot zijn elleboog bij hem d'r in zat? Weet ff niet meer hoe die heet maar ze waren altijd met z'n tweetjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Agiath het volgende:
Is Crane eindelijk weg, krijgen we alsnog dit soort kotstopics
Kloon --quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is die weg? Echt waar? Die andere mongool ook, die altijd tot zijn elleboog bij hem d'r in zat? Weet ff niet meer hoe die heet maar ze waren altijd met z'n tweetjes.
Dat heb ik altijd al gezegd. Maar geloven ho maar.quote:
Ok. ga jij voor de camera aan een lul sabbelen 'for the record'. Dan ga ik verplicht 1 uur naar '..' vul in luisteren. Alain Clark ofzo,ik kan dat zoetsappige half-neger gedoe niet uitstaan. Dus ik ben zo'n half-autist dat alleen maar oude funk-soul luistert en 80'squote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
Korte klacht: mensen die zich helemaal richten op één enkele muziekstijl, ongeacht welke, en helemaal geen andere muziek willen luisteren of accepteren. Hoe kortzichtig en bekrompen kun of wil je zijn? Er is zoveel moois in vrijwel alle stijlen van muziek te vinden, waarom zou je je willen beperken tot een enkel genre? Ontdek, luister, geniet!
En nog erger: mensen die ook nog eens de muziek die ze niet luisteren, niet kennen en dus niet begrijpen gaan berkitiseren! Bek houden mongool, je kent het niet dus heb je geen recht op een mening. Ik ga toch ook niets zeggen over hoe een sigaar smaakt als ik er nog nooit een gerookt heb (bijvoorbeeld)? Of hoe een lul smaakt, als ik er nog nooit een in mijn mond gehad heb? Nou dan.
Klacht: autisten met oogkleppen.
Gast wat heb jij op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:23 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ok. ga jij voor de vamera aan ee lul sabbelen for the record. Dan ga ik verplicht 1 urr naar '..' vil in luisteren.
Alain Clark ofzo, kan dat zoetsappige half-neger gedoe niet uitstaan maargoed.
Quote nu nog effe.. Mijn toetsenbord zit teveel pizza tussen.quote:
Jij moet m uit je oren halen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Haal dat bord is weg voor je kop man
GOD verdomd jou..quote:
Nee, ik heb het óver jou.quote:
Ik weet ff niet of jij nu serieus bent...quote:
Pownedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:20 schreef Emimich het volgende:
Dit is mijn favoriete nummer aller tijden, wat jullie ervan vinden maakt me niets uit!
Nee hoor jij hebt mij nog nooit gezien denk ik maar je hebt jezelf wel regelmatig in de kijker gespeeld met je quasi-intellectuele geneuzel. Met name in die topics waar jij met je kloon in discussie ging was het bij tijd en wijlen erg goed toeven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waarom? Waar gaat het over? Ken ik jou?
Ik bedoel elkaar kennen van dit forum. Ik begrijp niet waarom je opeens opmerkt dat ik er nog ben. Waarom zeg je zoiets? Ik kan mij niet herinneren dat er iets speelde. Mijn kloon?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee hoor jij hebt mij nog nooit gezien denk ik maar je hebt jezelf wel regelmatig in de kijker gespeeld met je quasi-intellectuele geneuzel. Met name in die topics waar jij met je kloon in discussie ging was het bij tijd en wijlen erg goed toeven.
Er speelde ook op dit forum niets met mij, ben maar niet bang je hebt geen Korsakoff. Wellicht een gespleten persoonlijkheid maar dat kan gespeeld zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik bedoel elkaar kennen van dit forum. Ik begrijp niet waarom je opeens opmerkt dat ik er nog ben. Waarom zeg je zoiets? Ik kan mij niet herinneren dat er iets speelde. Mijn kloon?
JAAAA!! Daar is nummer drie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Friedrich.Nietzsche het volgende:
Servus_universitas heeft geen kloon. Word.
Hmmm, het begin was echt niet om aan te horen, maar verderop wordt het beter. Mijn mening, hè.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Eens zien of jullie nu nog open-minded zijn:
''t gaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Vet! Thanks! Jammer van de slechte geluidskwaliteit maar hier ga ik meer van luisteren. Vooral de drumsolo, briljant!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Vind het best goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
je weet niet eens wat een autist is manquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
Hoe verleidelijk is het nou om die foto van je uit je fobo te posten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
je weet niet eens wat een autist is man
Jij denkt, goh, ik ga de OP toch maar eens lezen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
je weet niet eens wat een autist is man
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij denkt, goh, ik ga de OP toch maar eens lezen?
EDIT: even in je FOBO gegluurd. Ik heb een redelijk beeld nu.
Ja, want jij bent de enige die naar pink floyd luistertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef servus_universitas het volgende:
Jezus mina, ga eens Pink Floyd luisteren en reageer dan ook, stelletje lutsers.
deze negert heeft gelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:57 schreef Desunoto het volgende:
Als je één bepaalde muziekstijl nou veel leuker vind dan andere muziek, waarom zou je dan andere muziekstijlen verder gaan ontdekken als je al dik tevreden bent met de artiesten in je eigen muziekstijl?
Ik heb vroeger veel pop (wat er in de Nederlandse top 40 kwam..) en wat andere stijlen geluisterd, maar nu ik veel rock/metal bands ken uit Japan wil ik bijna niets anders dan dat, en interesseer ik me echt niet meer in veel andere muziekstijlen. Dus ja, ik ben zo goed als blind voor nederlandse pop, R&B, hiphop, dance, trance en veel meer.. want ik probeer daar helemaal niets meer van. Zodra iemand hiphop roept dan zeg ik "nee laat maar" omdat ik 3000 nummers ken die ik leuker vind dan welk hiphop nummer ik vroeger ooit gehoord heb. Die stijl vind ik geen moer meer aan, dus steek ik er geen energie meer in. Maar is dat nou slecht of zo? Je eigen smaak ontwikkelen?
wat een kankerherriequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Nee daar is niets mis mee, want je zegt het zelf: je hebt in ieder geval andere stijlen geluisterd en goed of slecht bevonden. Daaruit heb je een eigen muzieksmaak ontwikkeld. Prima toch? Mijn punt is dat mensen andere stijlen helemaal geen kans willen geven en dus geen smaak ontwikkelen maar er zich een aanmeten. Jouw weg is een goede weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:57 schreef Desunoto het volgende:
Als je één bepaalde muziekstijl nou veel leuker vind dan andere muziek, waarom zou je dan andere muziekstijlen verder gaan ontdekken als je al dik tevreden bent met de artiesten in je eigen muziekstijl?
Ik heb vroeger veel pop (wat er in de Nederlandse top 40 kwam..) en wat andere stijlen geluisterd, maar nu ik veel rock/metal bands ken uit Japan wil ik bijna niets anders dan dat, en interesseer ik me echt niet meer in veel andere muziekstijlen. Dus ja, ik ben zo goed als blind voor nederlandse pop, R&B, hiphop, dance, trance en veel meer.. want ik probeer daar helemaal niets meer van. Zodra iemand hiphop roept dan zeg ik "nee laat maar" omdat ik 3000 nummers ken die ik leuker vind dan welk hiphop nummer ik vroeger ooit gehoord heb. Die stijl vind ik geen moer meer aan, dus steek ik er geen energie meer in. Maar is dat nou slecht of zo? Je eigen smaak ontwikkelen?
quote:
Neil Youngquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:02 schreef neilyoung het volgende:
Slayer FTW
Oh, op die manier. Ik dacht even dat dit het zoveelste topic was dat ging over mensen die maar naar 1 muziekstijl luisteren over het algemeen. Dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee daar is niets mis mee, want je zegt het zelf: je hebt in ieder geval andere stijlen geluisterd en goed of slecht bevonden. Daaruit heb je een eigen muzieksmaak ontwikkeld. Prima toch? Mijn punt is dat mensen andere stijlen helemaal geen kans willen geven en dus geen smaak ontwikkelen maar er zich een aanmeten. Jouw weg is een goede weg.
Nee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, want jij bent de enige die naar pink floyd luistert....
quote:
John McLaughlin (gitarist) en Billy Cobham (drummer) hadden hiervoor beiden met Miles Davis gewerkt(oa. Bitches Brew), misschien dat het dan wat bekender voorkomt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vet! Thanks! Jammer van de slechte geluidskwaliteit maar hier ga ik meer van luisteren. Vooral de drumsolo, briljant!
Pink Floyd is te mainstream voor een echte progliefhebber.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef servus_universitas het volgende:
Jezus mina, ga eens Pink Floyd luisteren en reageer dan ook, stelletje lutsers.
quote:
godsamme zijn die lijers nog niet doodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Voor de openminded onder ons:
Crunk + Screamo.
idd het is raining bloodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]Wel verkeerde titel trouwens
Is idd vrij overbodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef Gatenkaas het volgende:
Nog erger zijn mensen die een topic volspammen met Slayer.!
Wel nice <3quote:
Naar mijn mening heersen ze alledrie even hardquote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wel nice <3
Maar reign in blood album pwnt elke andere album van slayer.
en dan seasons in the abyss
En dat mensen zich richter op 1 muzieksoort is jou probleem omdat...?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
Korte klacht: mensen die zich helemaal richten op één enkele muziekstijl, ongeacht welke, en helemaal geen andere muziek willen luisteren of accepteren. Hoe kortzichtig en bekrompen kun of wil je zijn? Er is zoveel moois in vrijwel alle stijlen van muziek te vinden, waarom zou je je willen beperken tot een enkel genre? Ontdek, luister, geniet!
En nog erger: mensen die ook nog eens de muziek die ze niet luisteren, niet kennen en dus niet begrijpen gaan berkitiseren! Bek houden mongool, je kent het niet dus heb je geen recht op een mening. Ik ga toch ook niets zeggen over hoe een sigaar smaakt als ik er nog nooit een gerookt heb (bijvoorbeeld)? Of hoe een lul smaakt, als ik er nog nooit een in mijn mond gehad heb? Nou dan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:00 schreef fluitbekzeenaald het volgende:Nog zo'n ruwe diamant! Maar dan nog wat ruwer
Ja, maar dat is standaard en vanzelfsprekend natuurlijk.quote:
Antwoord mcKillem dan ook meteen ff.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Ik geef hier eens een rotschop onder, aangezien het nog steeds relevant is.
...slop your face with my bologna...quote:Op maandag 19 januari 2009 01:38 schreef Trashcanman het volgende:
Dus nu is het de bedoeling dat wanneer je openminded bent je alles wat je tegenkomt ook gelijk vet moet vinden?![]()
90% van alle muziek is kut, ongeacht welk genre
Sour cream from my spleen into Levi jeans, gonna bust the seams with my refried beans.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:08 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
...slop your face with my bologna...
We kunnen alleen hopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sour cream from my spleen into Levi jeans, gonna bust the seams with my refried beans.
Dat mijn matties Crane en Damsco hier nog niet hebben gepost... Zijn hun accounts door de shredder ofzo?
Ik heb nog een tijdje geprobeerd er zo veel mogelijk in m'n active topics te krijgen, zo leuk vind ik zequote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Maisnon het volgende:
ik heb het onderhand wel gehad met al die muziekopsomtopics
Offsprngr.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:29 schreef fathank het volgende:
Wie kan het langste lijstje maken met muziek(sub(sub)sub)stromingen?
Mee eens.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:38 schreef Trashcanman het volgende:
90% van alle muziek is kut, ongeacht welk genre
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hou van heel veel muziek behalve dance maar het ging hier over muziek, toch? Mooi, dan klopt mijn redenering.
Hoi gothic.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hou van heel veel muziek behalve dance maar het ging hier over muziek, toch? Mooi, dan klopt mijn redenering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |