Hmmm, het begin was echt niet om aan te horen, maar verderop wordt het beter. Mijn mening, hè.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Eens zien of jullie nu nog open-minded zijn:
''t gaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Vet! Thanks! Jammer van de slechte geluidskwaliteit maar hier ga ik meer van luisteren. Vooral de drumsolo, briljant!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Vind het best goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
je weet niet eens wat een autist is manquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
Klacht: autisten met oogkleppen.
Hoe verleidelijk is het nou om die foto van je uit je fobo te posten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
je weet niet eens wat een autist is man
Jij denkt, goh, ik ga de OP toch maar eens lezen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
je weet niet eens wat een autist is man
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij denkt, goh, ik ga de OP toch maar eens lezen?
EDIT: even in je FOBO gegluurd. Ik heb een redelijk beeld nu.
Ja, want jij bent de enige die naar pink floyd luistertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef servus_universitas het volgende:
Jezus mina, ga eens Pink Floyd luisteren en reageer dan ook, stelletje lutsers.
deze negert heeft gelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:57 schreef Desunoto het volgende:
Als je één bepaalde muziekstijl nou veel leuker vind dan andere muziek, waarom zou je dan andere muziekstijlen verder gaan ontdekken als je al dik tevreden bent met de artiesten in je eigen muziekstijl?
Ik heb vroeger veel pop (wat er in de Nederlandse top 40 kwam..) en wat andere stijlen geluisterd, maar nu ik veel rock/metal bands ken uit Japan wil ik bijna niets anders dan dat, en interesseer ik me echt niet meer in veel andere muziekstijlen. Dus ja, ik ben zo goed als blind voor nederlandse pop, R&B, hiphop, dance, trance en veel meer.. want ik probeer daar helemaal niets meer van. Zodra iemand hiphop roept dan zeg ik "nee laat maar" omdat ik 3000 nummers ken die ik leuker vind dan welk hiphop nummer ik vroeger ooit gehoord heb. Die stijl vind ik geen moer meer aan, dus steek ik er geen energie meer in. Maar is dat nou slecht of zo? Je eigen smaak ontwikkelen?
wat een kankerherriequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Nee daar is niets mis mee, want je zegt het zelf: je hebt in ieder geval andere stijlen geluisterd en goed of slecht bevonden. Daaruit heb je een eigen muzieksmaak ontwikkeld. Prima toch? Mijn punt is dat mensen andere stijlen helemaal geen kans willen geven en dus geen smaak ontwikkelen maar er zich een aanmeten. Jouw weg is een goede weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:57 schreef Desunoto het volgende:
Als je één bepaalde muziekstijl nou veel leuker vind dan andere muziek, waarom zou je dan andere muziekstijlen verder gaan ontdekken als je al dik tevreden bent met de artiesten in je eigen muziekstijl?
Ik heb vroeger veel pop (wat er in de Nederlandse top 40 kwam..) en wat andere stijlen geluisterd, maar nu ik veel rock/metal bands ken uit Japan wil ik bijna niets anders dan dat, en interesseer ik me echt niet meer in veel andere muziekstijlen. Dus ja, ik ben zo goed als blind voor nederlandse pop, R&B, hiphop, dance, trance en veel meer.. want ik probeer daar helemaal niets meer van. Zodra iemand hiphop roept dan zeg ik "nee laat maar" omdat ik 3000 nummers ken die ik leuker vind dan welk hiphop nummer ik vroeger ooit gehoord heb. Die stijl vind ik geen moer meer aan, dus steek ik er geen energie meer in. Maar is dat nou slecht of zo? Je eigen smaak ontwikkelen?
quote:
Neil Youngquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:02 schreef neilyoung het volgende:
Slayer FTW
Oh, op die manier. Ik dacht even dat dit het zoveelste topic was dat ging over mensen die maar naar 1 muziekstijl luisteren over het algemeen. Dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee daar is niets mis mee, want je zegt het zelf: je hebt in ieder geval andere stijlen geluisterd en goed of slecht bevonden. Daaruit heb je een eigen muzieksmaak ontwikkeld. Prima toch? Mijn punt is dat mensen andere stijlen helemaal geen kans willen geven en dus geen smaak ontwikkelen maar er zich een aanmeten. Jouw weg is een goede weg.
Nee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, want jij bent de enige die naar pink floyd luistert....
quote:
John McLaughlin (gitarist) en Billy Cobham (drummer) hadden hiervoor beiden met Miles Davis gewerkt(oa. Bitches Brew), misschien dat het dan wat bekender voorkomt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vet! Thanks! Jammer van de slechte geluidskwaliteit maar hier ga ik meer van luisteren. Vooral de drumsolo, briljant!
Pink Floyd is te mainstream voor een echte progliefhebber.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef servus_universitas het volgende:
Jezus mina, ga eens Pink Floyd luisteren en reageer dan ook, stelletje lutsers.
quote:
godsamme zijn die lijers nog niet doodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Voor de openminded onder ons:
Crunk + Screamo.
idd het is raining bloodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]Wel verkeerde titel trouwens
Is idd vrij overbodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef Gatenkaas het volgende:
Nog erger zijn mensen die een topic volspammen met Slayer.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |