quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
Ik ga toch ook niets zeggen over [...] hoe een lul smaakt, als ik er nog nooit een in mijn mond gehad heb?
Elitairquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
Ik hou van, underground- en oldschool hiphop, punk-ska, ska, reggae, dub, rock n roll, hardrock, metal en electronische dingen. Hoe is dat?
Ik hou ook overal van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
Ik hou van, underground- en oldschool hiphop, punk-ska, ska, reggae, dub, rock n roll, hardrock, metal en electronische dingen. Hoe is dat?
Iemand die niet weet wat hij wil...quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
Beter iemand die niet weet wat hij wil dan iemand die "Hollandse muziek" wilquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat hij wil...
Is gezellig man, inhaken!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beter iemand die niet weet wat hij wil dan iemand die "Hollandse muziek" wil.
Met je kratje bier en het hele gezin voor op de straat zuipuh!quote:
Ja vet he, lekker schopmateriaalquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:22 schreef Maurari het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waar iedereen wil laten zien hoe openminded ze wel niet zijn als het op muziek aankomt
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat hij wil...
Is niet zo moeilijk om het je voor te stellen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:10 schreef FastFox91 het volgende:
"je kent het niet dus heb je geen recht op een mening"
Die zin slaat eigenlijk ook terug op je eerste alinea, laat mij gewoon lekker één genre luisteren. Jij kent het niet om alleen naar één genre te luisteren, dus je hebt geen recht op een mening.
Dat is iets anders, ik citeer alleen maar. Maar de meeste mensen die denken dat één genre luisteren eentonig is, dat geldt niet voor elk genre.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk om het je voor te stellen.
Je vergeet de Inuit grindcorequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef neilyoung het volgende:
Mensen die alles goed vinden luisteren ook Albanese Folk & Chinese Opera?
Kultur Shock is een gave band die heel veel invloeden heeft van zigeuner muziek maar dan ook dit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef neilyoung het volgende:
Mensen die alles goed vinden luisteren ook Albanese Folk & Chinese Opera?
True that.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef 3lmo het volgende:
Mensen met Last.fm zijn per definitie tof.
Zo ongeveer alle kutmuziek die er is op één hoop. Hulde.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Djeez het volgende:
Ik hou van metal, happy hardcore uit de nineties en van Hollandse muziek. Je ziet, zeer gevarieerd!
www.youtube.com en vul zelf alles in wat u maar wilt.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:30 schreef IJsblock het volgende:
[..]
www.youtube.com en vul zelf alles in wat u maar wilt.
Ja, dat had ik nou dus ook......quote:
Geniale plaatquote:
Eens.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Arcturus het volgende:
mensen met een eenzijdige muzieksmaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |