Neil Youngquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:02 schreef neilyoung het volgende:
Slayer FTW
Oh, op die manier. Ik dacht even dat dit het zoveelste topic was dat ging over mensen die maar naar 1 muziekstijl luisteren over het algemeen. Dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee daar is niets mis mee, want je zegt het zelf: je hebt in ieder geval andere stijlen geluisterd en goed of slecht bevonden. Daaruit heb je een eigen muzieksmaak ontwikkeld. Prima toch? Mijn punt is dat mensen andere stijlen helemaal geen kans willen geven en dus geen smaak ontwikkelen maar er zich een aanmeten. Jouw weg is een goede weg.
Nee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, want jij bent de enige die naar pink floyd luistert....
quote:
John McLaughlin (gitarist) en Billy Cobham (drummer) hadden hiervoor beiden met Miles Davis gewerkt(oa. Bitches Brew), misschien dat het dan wat bekender voorkomt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vet! Thanks! Jammer van de slechte geluidskwaliteit maar hier ga ik meer van luisteren. Vooral de drumsolo, briljant!
Pink Floyd is te mainstream voor een echte progliefhebber.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef servus_universitas het volgende:
Jezus mina, ga eens Pink Floyd luisteren en reageer dan ook, stelletje lutsers.
quote:
godsamme zijn die lijers nog niet doodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Voor de openminded onder ons:
Crunk + Screamo.
idd het is raining bloodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]Wel verkeerde titel trouwens
Is idd vrij overbodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef Gatenkaas het volgende:
Nog erger zijn mensen die een topic volspammen met Slayer.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |