quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef 3lmo het volgende:
Mensen met Last.fm zijn per definitie tof.
100% mee eensquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef cerror het volgende:
Waar je ook naar luistert je bent volgens een aantal mensen altijd wel een lul op een bepaalde manier.
Ik zag dinsdag een GRUWELIJK lelijk wijf met overal piercings en zo'n dikke mascara rand en ze zag er uit als een karbonkel, wat stond er achterop haar zwarte jas?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zag dinsdag een GRUWELIJK lelijk wijf met overal piercings en zo'n dikke mascara rand en ze zag er uit als een karbonkel, wat stond er achterop haar zwarte jas?En dat zegt wat over iedereen die hardcore luistert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zegt over het LELIJKE PAUPER volk wat kleding draagt dat volop laat zien tot welke 'groep' je hoort.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
En dat zegt wat over iedereen die hardcore luistert?
Oh, ik heb een vest waar hardcore op staat. Ben ik dan ook een lelijke pauper?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, dat zegt over het LELIJKE PAUPER volk wat kleding draagt dat volop laat zien tot welke 'groep' je hoort.
Yes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Oh, ik heb een vest waar hardcore op staat. Ben ik dan ook een lelijke pauper?
Iedereen draagt kleding om daarmee te laten zien tot welke groep, sociale klasse je behoort.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, dat zegt over het LELIJKE PAUPER volk wat kleding draagt dat volop laat zien tot welke 'groep' je hoort.
daarom draag ik pauper shizzlequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Iedereen draagt kleding om daarmee te laten zien tot welke groep, sociale klasse je behoort.
Ik luister hardcore, maar ook Coldplay, Radiohead en Rage Against the Machine.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
TS bedoelt mensen die HARDCORE luisteren, want die luisteren nooit iets anders
neem hier eens een voorbeeld aan:
Ok ok, een groot deel luisterd alleen hardcorequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik luister hardcore, maar ook Coldplay, Radiohead en Rage Against the Machine.
En dat nummer van Dire Straits hierboven, heb ik gisteren toevallig nog gedownload
Vooroordelen jongen, vooroordelen..
Is die weg? Echt waar? Die andere mongool ook, die altijd tot zijn elleboog bij hem d'r in zat? Weet ff niet meer hoe die heet maar ze waren altijd met z'n tweetjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Agiath het volgende:
Is Crane eindelijk weg, krijgen we alsnog dit soort kotstopics
Kloon --quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is die weg? Echt waar? Die andere mongool ook, die altijd tot zijn elleboog bij hem d'r in zat? Weet ff niet meer hoe die heet maar ze waren altijd met z'n tweetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |