Gelukkig 200* allemaalquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:09 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, lievemafiascheterds.
Nu ga ik slapen
quote:
meteen je hele dag verpest als je zo wakker moet worden :Squote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat buurmannen. Is het 8 uur, draait hij zo hard frans bauer (!) dat ik er wakkervan word
Neen. En als jordy een kut had, was zeniet zo irritantgeweest als jordyzonderkut. Wezens met kut rond die leeftijd doen doorgaans of ze lief zijn, tenzij het breezers zijn, en dan ben je niet net aan het doen of je kan zingen, maar dan ben je aan het jeweetwellen, waardoor ik er ook geen last van had gehad. Enkel mannetjes zijn zo verschrikkelijk irritant.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Susi het volgende:
Oh daarop inspelend - als Jordy een kut had, vonden de heren ´r vast geyl
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Trevland het volgende:
Wanneer word het spel hervat begraven???
Alcohol.quote:
quote:
MISschien niet helemaal nodig neequote:
inderdaad niet, MISselijk mannetje dat je er bentquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
MISschien niet helemaal nodig nee
Kom nou Timmmm, je hoeft zo toch niet te doen; ik heb je geMISt manquote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad niet, MISselijk mannetje dat je er bent
Ik jou ook, we liepen elkaar steeds MISquote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Kom nou Timmmm, je hoeft zo toch niet te doen; ik heb je geMISt man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Laffe huichelaar
Het is ook alweer tijd om naar bed te gaan.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook alweer tijd om naar bed te gaan.
Denk je dat een ik verveel me topic nu kans heeft open te blijven in klb?![]()
Ik houd je niet tegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het wellicht niet verstandig zou zijn het te proberen
Ik beheers mezelf gewoon, het wordt lastig, maar ik ga het proberen. Met aldie lemmingen vrees ik voor watbannetjes komende dagen. Daar ben ik er liever niet een vanquote:
Wil je me steunen, kun je een bosjebloemen naar het volgende adres sturen....quote:
Dat is voor een actie knurft, serious request ed stond daar ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
Er wordt nog een laatste poging gedaan om dit sub-forum te redden via de hoofdpagina bovenaan een sticky te plaatsen, maar ik denk dat het MISgaat
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef timmmmm het volgende:
Nog een blauwe erbij hier
Het FOK!maffiaspel lijkt een goeie modbron te zijn
Waarvan ben jij dan weer modquote:
Nu krijg je notes van isdatzo ipv die andere pipoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:59 schreef PrincePolly het volgende:
OMG dat meen je niet. Mijn favoriete afzeik-forum. Kijken hoe lang dat goed gaat.
OMG, inderdaad. Er is inderdaad een nóg slechter sub-forum!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:02 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik denk dat je fok-user foto's en fot door elkaar haalt mijn beste
MIS?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OMG, inderdaad. Er is inderdaad een nóg slechter sub-forum!
johquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo is mijn bitch
dan moeten de lynch en de nacht moorden wel worden gefotografeerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
Verplaatsen we nu het topic naar FOT?
Mijn grap, wat doe jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
Verplaatsen we nu het topic naar FOT?
Goed dat ik dat even weet.quote:
Wat? Een grote lens?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef CaLeX het volgende:
Alleen maar omdat hij een grote heeft is hij mod geworden ()
Grote voeten, en je moet een grote spellingsnazi zijn.quote:
Ja sorry, is Brabants en dat gaat er niet meer uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grote voeten, en je moet een grote spellingsnazi zijn.
Help me EENS![]()
Maar als je blauw wilt, moet je van yvonne ook een grote piem0l hebben
Ik zit ook in brabandia, ik kan het ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja sorry, is Brabants en dat gaat er niet meer uit.
A ge van lullen een lange nek kreegt, konde gij uit de dakgoot zuipenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit ook in brabandia, ik kan het ook
Het lukt je wel hoor
kutbraboquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
A ge van lullen een lange nek kreegt, konde gij uit de dakgoot zuipen
eensdatzo !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ik spreek ook flawless Brabants, en toch zal je mij nooit op een 'is/eens' fout betrappen in m'n posts.
Hij zij een woord met seks erin hihihihiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Wouser het volgende:
ps. dit topic moet gewoon terug naar General chat we zaten daar al kei lang... laat anders ook eens die kut homo en lesbi topic oprotten naar seksualiteit a.u.b.!
Mankeer jij iets aan je ogen ofzo? Ik neem 'm mee naar FOTquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Wouser het volgende:
ps. dit topic moet gewoon terug naar General chat we zaten daar al kei lang... laat anders ook eens die kut homo en lesbi topic oprotten naar seksualiteit a.u.b.!
Dat is iets wat jou volkomen vreemd is hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hij zij een woord met seks erin hihihihi
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is iets wat jou volkomen vreemd is hè?
Wat is FOT? Daar heb ik dus echt nooit van gehoord. Kan ook geen afkorting vinden met FOT in mijn geschiedenisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mankeer jij iets aan je ogen ofzo? Ik neem 'm mee naar FOT.
-
Fagots Only Therequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wat is FOT? Daar heb ik dus echt nooit van gehoord. Kan ook geen afkorting vinden met FOT in mijn geschiedenis
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is dan ook de reden waarom dit topic mee gaat.
--
Mijn reactie:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
Serieus?

In dit topic?

?

ok.
Dan moeten ze wel heel wanhopig zijn^^quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees gerust, trevland, ons zullen ze nooit blauw willen
Jij bent dan ook de enige die ik hoog genoeg inschat om m te snappenquote:
Dat zal wel loslopen denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de enige die ik hoog genoeg inschat om m te snappen
Hij zit inderdaad meer op jouw intellectueel niveau.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de enige die ik hoog genoeg inschat om m te snappen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad meer op jouw intellectueel niveau.
Dat beschouw ik als een compliment,quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad meer op jouw intellectueel niveau.
net zo lang tot er minimaal 15 deelnemers zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef timmmmm het volgende:
Wilde Syb niet vandaag beginnen?
5 deelnemers
Ik ben er altijd, trevvie, ik vergeet je alleen wel eens aandacht te gevenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Trevland het volgende:
Ik post ff wat en er komt meteen een antwoord
Lijkt mij ook een goed idee, het gaat hem voorlopig niet meer worden denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben eerder een lange stop gehad, is niet zo erg als dat weer nodig is.
Precies, dat denk ik ook al een tijdjequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goed idee, het gaat hem voorlopig niet meer worden denk ik
quote:
Ja, érg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
![]()
Waarom is ertrouwens zo'n invasie het_hupt topics
Hara, idz,zijn jullie nou niet jaloers op deze overweldigendeontvangst van het_hupt?
Sowieso mod ik liever geen forum waar honderden mongolen zich dagelijks een slag in de rondte baggeren, weet je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Kan ik me voorstellen. Als ik jullie was zou ik ook graag 100 mongolen in de nieuwe topiclijst hebben als welkom
Daarin faal je dan. Je bent een moderator op het FOK!forum. Maar, ik snap wat je bedoeld. Ik wilde jou alleen ook even op een foutje betrappen, ook al klopt het stiekem wel, maar ik doe even net alsofquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso mod ik liever geen forum waar honderden mongolen zich dagelijks een slag in de rondte baggeren, weet je.[ afbeelding ]
T.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarin faal je dan. Je bent een moderator op het FOK!forum. Maar, ik snap wat je bedoeld. Ik wilde jou alleen ook even op een foutje betrappen, ook al klopt het stiekem wel, maar ik doe even net alsof
Zoiets ja.quote:Wat is FOT eigenlijk, trouwens? Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest
En het klinkt als mensen die foto's maken, en daar vervolgens gezellig over babbelen, dus ik heb er gok ik ook geen behoefte aan
Als deze vol is maak ik gewoon een nieuwe aan hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
timmmmm, ik heb jou wel door. Je chat dit topic vol en dan komt er geen volgend topic meer en dan is MIS weg hè
Zolang je (enigszins) serieus bent, ben je welkom hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat tweede zeg je alleen maar omdat ik dan niet langs kom
Ik heb net toch maar serieus een kijkje genomen, maar helaas, je zal het zonder mijn aanwezigheid moeten doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang je (enigszins) serieus bent, ben je welkom hoor.
Ik heb een Sony met 3.2 megapikkel met 16 KB Memorystick. Mag ik dan foto's op jouw forum plaatsen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang je (enigszins) serieus bent, ben je welkom hoor.
Ik hoop dat dit niet kloptquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb een Sony met 3.2 megapikkel met 16 KB Memorystick. Mag ik dan foto's op jouw forum plaatsen?
Als je serieus bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb een Sony met 3.2 megapikkel met 16 KB Memorystick. Mag ik dan foto's op jouw forum plaatsen?
Als ik op vakantie ga dan maak ik serieus best mooie foto's van de natuur, vind ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je serieus bent.In jouw geval lastig, natuurlijk. Maar je kan 't allicht proberen.
Ik zou 't leuk vinden als je een show/testcase opent. Really.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga dan maak ik serieus best mooie foto's van de natuur, vind ik.
Ik sta nog steeds achter mijn post.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:34 schreef PrincePolly het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk. Foto's van de mooie natuur.
Of trevlandvan TTK, of mij van DIGquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef SiestaGuru het volgende:
Huh IDZ een blauwe? Het moet toch niet gekker worden hier. Straks maken ze PP nog mod van R & P ofzo...
(beetje trage reactie, ik weet het)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of trevlandvan TTK, of mij van DIG
Afgezien van het feit natuurlijk dat isdatzo wèl iets van FOT weetÉn van TTK, én van DIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
kijkt naar mod; en denkt, wat een zielige sukkel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:39 schreef Isdatzo het volgende:
Oja? [ afbeelding ]
* Isdatzo naar aantal notes van timmm kijkt
* Isdatzo naar aantal notes van isdatzo kijkt
*kuch*
Kijkt naar usert endenkt, wie is dat danquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijkt naar mod; en denkt, wat een zielige sukkel.![]()
Kijkt naar history.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:39 schreef Isdatzo het volgende:
Oja? [ afbeelding ]
* Isdatzo naar aantal notes van timmm kijkt
* Isdatzo naar aantal notes van isdatzo kijkt
*kuch*
Jammer, ik had je hoger ingeschat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijkt naar mod; en denkt, wat een zielige sukkel.![]()
kijkt naar reactie en denkt, wat een bruinwerker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijkt naar usert endenkt, wie is dat dan
is eenquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jammer, ik had je hoger ingeschat.![]()
En wat kom jij hier ineens doen dan?
ach ja, jammer. en dat terwijl je jouw naam gebaseerd hebt op die van mij. met je 180 iqquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, en nog steeds niet trouwens.
Jij komt hier, in een topicreeks waar ik je nog nooit gezien heb, en ik al maanden zit, een medeposter beledigen, en dan denk je dat ik vriendelijk tegen je ga zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijkt naar reactie en denkt, wat een bruinwerker.
denkt aan de smerige arm en denkt zal wel stinken na al die jaren niet meer gewassen.
Afgezien van het feit dat jouw username mij volledig onbekend was toen ik me registreerde toch een "quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja, jammer. en dat terwijl je jouw naam gebaseerd hebt op die van mij. met je 180 iq
Ohh.. ik dacht dat ik je lievelingsmodje wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij komt hier, in een topicreeks waar ik je nog nooit gezien heb, en ik al maanden zit, een medeposter beledigen, en dan denk je dat ik vriendelijk tegen je ga zijn?
Heeft helemaal niets met zijn kleurtje te maken. En Isdatzo is een van mijn minst favoriete users hier, en dat weet hij zelf ook wel. Dus helaas.
Mekiquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat jouw username mij volledig onbekend was toen ik me registreerde toch een "" .
En waar claim ik een iq van 180 te hebben? Nouja, 't zal wel jouw inschatting zijn. Maar je zit redelijk close ja. ""
Nou, genoeg gespeeld? Ik vind je een beetje flauw worden. Ga maar lekker in NWS verder, daar zullen ze ongetwijfeld beter happen.
Een van mijn lievelingsmodswelquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ohh.. ik dacht dat ik je lievelingsmodje was![]()
absoluut!quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks tegen meki, die kerel levert altijd prima vermaak op.
Inderdaad. Maar als je iemandwil die hapt, moet je toch bij meki zijn, dat kan je niet ontkennen! Grootste clown opFOK!quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks tegen meki, die kerel levert altijd prima vermaak op.
wie is u? ik heb je echt nog nooit gezien in topics überhaupt. en dat is niet mijn fout. je lult verder wel dom, en dat is misschien je pré. ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van mijn lievelingsmodswel
Wat ik ook van je vind, ik ken je wel. Dat is beter dan al diemodderaars waar ik nooitwat mee te schaften heb, tot ik ga zeiken in FB
Dat, en mijn mening over jou wordt vooral gevormd door jouw mening over mij
Hey, geef mij maar weer de schuld hèquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van mijn lievelingsmodswel
Wat ik ook van je vind, ik ken je wel. Dat is beter dan al diemodderaars waar ik nooitwat mee te schaften heb, tot ik ga zeiken in FB
Dat, en mijn mening over jou wordt vooral gevormd door jouw mening over mij
Daar proost ik opquote:
Ik ken jou niet, jij kent mij niet, en van wat ik hier van je gelezenheb, wil ik dat zo houden. Ga dus maar weer wieberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is u? ik heb je echt nog nooit gezien in topics überhaupt. en dat is niet mijn fout. je lult verder wel dom, en dat is misschien je pré. ?
Discussies met zoalshetis zijn op z'n minst vermakelijk. Ga maar eens in NWS kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, jij kent mij niet, en van wat ik hier van je gelezenheb, wil ik dat zo houden. Ga dus maar weer wieberen.
De mening die je altijd over mij verkondigd. Nu niet de vermoorde onschuld uit gaan hangen, je hebt vaak genoeg vermeld wat een aanwinst voor FOK! ik ben. Was jij niet ook degene dieme nomineerde voor irritantste user?quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, geef mij maar weer de schuld hè![]()
Maar wat is volgens jou dan mijn mening over jou?![]()
Daar twijfel ik nog altijdover. Het kán toch niet echt zijnquote:[..]
Daar proost ik opEn 't ergste is nog dat 't niet gespeeld is.
ik wieber niet op commando. zeker niet als ik denk dat ik met een ruknerd te maken heb. dat gezegd hebbende denk ik dat je maar lekker moet gaan slapen en morgen je eigen agressieve posts moet gaan terug lezen. wie weet worden we ooit nog de beste vrindjes...quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, jij kent mij niet, en van wat ik hier van je gelezenheb, wil ik dat zo houden. Ga dus maar weer wieberen.
Ja, und? Dat staat los van hoe ik jou als persoon zie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De mening die je altijd over mij verkondigdT. Nu niet de vermoorde onschuld uit gaan hangen, je hebt vaak genoeg vermeld wat een aanwinst voor FOK! ik ben. Was jij niet ook degene dieme nomineerde voor irritantste user?
Was 't maar zo'n feest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wieber niet op commando. zeker niet als ik denk dat ik met een ruknerd te maken heb. dat gezegd hebbende denk ik dat je maar lekker moet gaan slapen en morgen je eigen agressieve posts moet gaan terug lezen. wie weet worden we ooit nog de beste vrindjes...
zielig ben je. bewijs me het tegendeel. of ben je een meid met pronte borstjes? toon ze dan.
Ik had het over hoe ik jou als user en moderator zie, en dat diemening vooralgebaseerd is op jouw mening over mij. Daarmee bedoelde ik dus ook jouw mening over mij als user.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, und? Dat staat los van hoe ik jou als persoon zie.
Gaat al de goede kant opquote:Op donderdag 8 januari 2009 03:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wieber niet op commando. zeker niet als ik denk dat ik met een ruknerd te maken heb. dat gezegd hebbende denk ik dat je maar lekker moet gaan slapen en morgen je eigen agressieve posts moet gaan terug lezen. wie weet worden we ooit nog de beste vrindjes...
zielig ben je. bewijs me het tegendeel. of ben je een meid met pronte borstjes? toon ze dan.
ja.quote:
En hoe zie jij mij als user dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het over hoe ik jou als user en moderator zie, en dat diemening vooralgebaseerd is op jouw mening over mij. Daarmee bedoelde ik dus ook jouw mening over mij als user.
Nu wel dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja.![]()
mis is wel leuk. ik heb er zelfs aan meegedragen dat het ooit een opzienbarend en levenswaardig subforum werd. zie ook jim jones.
avant la lettre.
Als een internetheld. Iemand die erop kickt andere users de grond in te trappen, omdat hij daar in het echte leven te fatsoenlijk voor is.quote:
nu wel wat? avant la lettre? nee joh. maar ik draag mis een groot hart toe. en dat het nog lang mag blijven bestaan, misdaad is leuk en fun. jammer dat er zo weinig mensen zijn die jules kennen.of mijn posts.quote:
Eens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu wel wat? avant la lettre? nee joh. maar ik draag mis een groot hart toe. en dat het nog lang mag blijven bestaan, misdaad is leuk en fun. jammer dat er zo weinig mensen zijn die jules kennen.of mijn posts.
Nohhh zo erg ben ik toch nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 03:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als een internetheld. Iemand die erop kickt andere users de grond in te trappen, omdat hij daar in het echte leven te fatsoenlijk voor is.
En onderwelkecategorie val ik?quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhh zo erg ben ik toch niet
En alleen maar bij users die me echt irriteren of waarvan ik denk dat ze 't wel kunnen hebben.
Dat laatste maak ik me trouwens minder druk om.
De eerste.quote:
Gewaagdevraag hè? Ik hou ervan overduidelijke vragen te stellenquote:
Ik in TTKquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of trevland van TTK, of mij van DIG
quote:Afgezien van het feit natuurlijk dat isdatzo wèl iets van FOT weetMaar in DIG en GAM zou ik me wel goed redden^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe duur is een motor? Je kan 't zo gek maken als je zelf wilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:11 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey isdatzo, hoe duur is een motor eigenlijk, en wanneer kan je er een motor''rijbewijs'' (hoe dat ook heet) gehaald worden?
ik heb altijd begrepen dat dat een paar jaar later is dan een gewoon rijbewijs enzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
Damn, wat is dat een lange post geworden [ afbeelding ]
Samenvatting: doen!
Met van die in-ear oordopjes kan je ook muziek luisteren in je helmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey natuurlijk, auto's zijn voor bejaarden mèn
het enige nadeel van motors wat ik kan bedenken is dat je dan geen muziek kan luisteren, of heb je daar ook iets voor?
En natuurlijk danke schon voor de informatie![]()
Ik meende dat men dat een MP3 speler noemt(ook wel bekent als een IPot dacht ik)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey natuurlijk, auto's zijn voor bejaarden mèn
het enige nadeel van motors wat ik kan bedenken is dat je dan geen muziek kan luisteren, of heb je daar ook iets voor?
En natuurlijk danke schon voor de informatie![]()
Een Ipot!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende dat men dat een MP3 speler noemt(ook wel bekent als een IPot dacht ik)
tevens een nadeel met een moter ik zou er met dit weer en de kans op gladigheid niet snel mee gaan rijden.
De mannelijkevariant is een Ipootquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een Ipot!
[ afbeelding ]
Ik draag spijkerbroeken
En het is koud. En al dat zout tast iedere cm2 bloot metaal gruwelijk aan. En het is koud. Mijn motor doet nu ook winterslaapquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende dat men dat een MP3 speler noemt(ook wel bekent als een IPot dacht ik)
tevens een nadeel met een moter ik zou er met dit weer en de kans op gladigheid niet snel mee gaan rijden.
Ik vraag me af wat er nou zo leuk is aan het hebben van zo'n UI. Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef timmmmm het volgende:
Omdat isdatzo altijd zeikt over mijn ava's, en dat ze stom zijn, schop ik, nu ik eenécht walgelijke heb, het weer even omhoog, zodat hij lekker kan bitchen
Ik moest glimlachen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een Ipot!
[ afbeelding ]
Ik draag spijkerbroeken
Idem.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De mannelijkevariant is een Ipoot
Al beter?
Bij mannen diezich sexy noemen, denk ik altijd aan dit filmpje:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef -SG- het volgende:
I'm sexy, i'm hot, i'm everything you not!
Lala loser!
quote:
Ik dacht dat je zo geweldig was. Valt dan toch tegenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef -SG- het volgende:
I'm sexy, i'm hot, i'm everything you not!
Lala loser!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je zo geweldig was. Valt dan toch tegen.
Oh oke.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik heb een foto van mezelf als ava
Als je het eerder had gezegt had ik het wel voor je willen openen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef Susi het volgende:
Timmm, waar bleef mijn verjaardagstopic gisteren
ik wil vandaag ook best jarig zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je het eerder had gezegt had ik het wel voor je willen openen.
Als ik het had geweten, had ik er een geopend.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef Susi het volgende:
Timmm, waar bleef mijn verjaardagstopic gisteren
Snel, edit het, voor isdatzo het zietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je het eerder had gezegt had ik het wel voor je willen openen.
Lief hurrrquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik het had geweten, had ik er een geopend.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:27 schreef timmmmm het volgende:
001. 0774 Harajuku.
002. 0721 timmmmm
003. 0490 SiestaGuru
004. 0334 PrincePolly
005. 0277 Syb-rund.
006. 0276 johan555
007. 0270 Isdatzo
008. 0268 Ladidadida
009. 0254 DuTank
010. 0227 bolsena
011. 0190 yyentle
012. 0182 Trevland
013. 0171 Susi
014. 0168 Sheepcidus
015. 0162 -SG-
016. 0157 bastibro
017. 0156 Puntenslijpsel
018. 0147 JoBuster
019. 0145 lynda
020. 0131 ajf
Meeste posters in MIs in december
Hoeveel zou er van MIS overblijven zonder ons spel?
Ja en ik kom alleen maar in Maffia, moet je nagaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:47 schreef lynda het volgende:
Die lijst is wel heel triest![]()
Er zijn hier maar 30 posters
Maar er kan er maar één de spamste zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:47 schreef lynda het volgende:
Die lijst is wel heel triest![]()
Er zijn hier maar 30 posters
Ik heb nog een week in het ziekenhuis gelegenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en ik kom alleen maar in Maffia, moet je nagaan.
Me 2quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en ik kom alleen maar in Maffia, moet je nagaan.
lolquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:27 schreef timmmmm het volgende:
001. 0774 Harajuku.
002. 0721 timmmmm
003. 0490 SiestaGuru
004. 0334 PrincePolly
005. 0277 Syb-rund.
006. 0276 johan555
007. 0270 Isdatzo
008. 0268 Ladidadida
009. 0254 DuTank
010. 0227 bolsena
011. 0190 yyentle
012. 0182 Trevland
013. 0171 Susi
014. 0168 Sheepcidus
015. 0162 -SG-
016. 0157 bastibro
017. 0156 Puntenslijpsel
018. 0147 JoBuster
019. 0145 lynda
020. 0131 ajf
Meeste posters in MIs in december
Hoeveel zou er van MIS overblijven zonder ons spel?
Wat? wat bedoel je?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Nu moet je wel oppassen bij US, PP, nu komt hara je noten
Doe dat maar nietquote:Op zondag 11 januari 2009 23:14 schreef PrincePolly het volgende:
Ja ik zag het. Let the games begin.
te laatquote:
't Zijn zijn postrechten, niet de mijnequote:Op zondag 11 januari 2009 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Whehe. Veel plezier met PP, hara
En PP, als je tegen een leuk reltopic aanloopt, mn PM staat open
Jij bent wel degene die er meer werk aan heeft als hij komt kutten.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Zijn zijn postrechten, niet de mijne
En dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef PrincePolly het volgende:
Nog 10 posts en mafia fok! is dood
Hoe dan ook afbeeldingen plaatsen is daar wel gewenst.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef CaLeX het volgende:
Ik snap het niet meer...
gaan we nu naar US of naar FOT?
er is dalijk geen we meer denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef CaLeX het volgende:
Ik snap het niet meer...
gaan we nu naar US of naar FOT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |