Lijkt mij ook een goed idee, het gaat hem voorlopig niet meer worden denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben eerder een lange stop gehad, is niet zo erg als dat weer nodig is.
Precies, dat denk ik ook al een tijdjequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goed idee, het gaat hem voorlopig niet meer worden denk ik
quote:
Ja, érg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
![]()
Waarom is ertrouwens zo'n invasie het_hupt topics
Hara, idz,zijn jullie nou niet jaloers op deze overweldigendeontvangst van het_hupt?
Sowieso mod ik liever geen forum waar honderden mongolen zich dagelijks een slag in de rondte baggeren, weet je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Kan ik me voorstellen. Als ik jullie was zou ik ook graag 100 mongolen in de nieuwe topiclijst hebben als welkom
Daarin faal je dan. Je bent een moderator op het FOK!forum. Maar, ik snap wat je bedoeld. Ik wilde jou alleen ook even op een foutje betrappen, ook al klopt het stiekem wel, maar ik doe even net alsofquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso mod ik liever geen forum waar honderden mongolen zich dagelijks een slag in de rondte baggeren, weet je.[ afbeelding ]
T.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarin faal je dan. Je bent een moderator op het FOK!forum. Maar, ik snap wat je bedoeld. Ik wilde jou alleen ook even op een foutje betrappen, ook al klopt het stiekem wel, maar ik doe even net alsof
Zoiets ja.quote:Wat is FOT eigenlijk, trouwens? Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest
En het klinkt als mensen die foto's maken, en daar vervolgens gezellig over babbelen, dus ik heb er gok ik ook geen behoefte aan
Als deze vol is maak ik gewoon een nieuwe aan hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
timmmmm, ik heb jou wel door. Je chat dit topic vol en dan komt er geen volgend topic meer en dan is MIS weg hè
Zolang je (enigszins) serieus bent, ben je welkom hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat tweede zeg je alleen maar omdat ik dan niet langs kom
Ik heb net toch maar serieus een kijkje genomen, maar helaas, je zal het zonder mijn aanwezigheid moeten doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang je (enigszins) serieus bent, ben je welkom hoor.
Ik heb een Sony met 3.2 megapikkel met 16 KB Memorystick. Mag ik dan foto's op jouw forum plaatsen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang je (enigszins) serieus bent, ben je welkom hoor.
Ik hoop dat dit niet kloptquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb een Sony met 3.2 megapikkel met 16 KB Memorystick. Mag ik dan foto's op jouw forum plaatsen?
Als je serieus bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb een Sony met 3.2 megapikkel met 16 KB Memorystick. Mag ik dan foto's op jouw forum plaatsen?
Als ik op vakantie ga dan maak ik serieus best mooie foto's van de natuur, vind ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je serieus bent.In jouw geval lastig, natuurlijk. Maar je kan 't allicht proberen.
Ik zou 't leuk vinden als je een show/testcase opent. Really.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga dan maak ik serieus best mooie foto's van de natuur, vind ik.
Ik sta nog steeds achter mijn post.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:34 schreef PrincePolly het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk. Foto's van de mooie natuur.
Of trevlandvan TTK, of mij van DIGquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef SiestaGuru het volgende:
Huh IDZ een blauwe? Het moet toch niet gekker worden hier. Straks maken ze PP nog mod van R & P ofzo...
(beetje trage reactie, ik weet het)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of trevlandvan TTK, of mij van DIG
Afgezien van het feit natuurlijk dat isdatzo wèl iets van FOT weetÉn van TTK, én van DIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |