quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is iets wat jou volkomen vreemd is hè?
Wat is FOT? Daar heb ik dus echt nooit van gehoord. Kan ook geen afkorting vinden met FOT in mijn geschiedenisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mankeer jij iets aan je ogen ofzo? Ik neem 'm mee naar FOT.
-
Fagots Only Therequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wat is FOT? Daar heb ik dus echt nooit van gehoord. Kan ook geen afkorting vinden met FOT in mijn geschiedenis
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is dan ook de reden waarom dit topic mee gaat.
--
Mijn reactie:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
Serieus?

In dit topic?

?

ok.
Dan moeten ze wel heel wanhopig zijn^^quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees gerust, trevland, ons zullen ze nooit blauw willen
Jij bent dan ook de enige die ik hoog genoeg inschat om m te snappenquote:
Dat zal wel loslopen denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de enige die ik hoog genoeg inschat om m te snappen
Hij zit inderdaad meer op jouw intellectueel niveau.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de enige die ik hoog genoeg inschat om m te snappen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad meer op jouw intellectueel niveau.
Dat beschouw ik als een compliment,quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad meer op jouw intellectueel niveau.
net zo lang tot er minimaal 15 deelnemers zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef timmmmm het volgende:
Wilde Syb niet vandaag beginnen?
5 deelnemers
Ik ben er altijd, trevvie, ik vergeet je alleen wel eens aandacht te gevenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Trevland het volgende:
Ik post ff wat en er komt meteen een antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |