Hij zij een woord met seks erin hihihihiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Wouser het volgende:
ps. dit topic moet gewoon terug naar General chat we zaten daar al kei lang... laat anders ook eens die kut homo en lesbi topic oprotten naar seksualiteit a.u.b.!
Mankeer jij iets aan je ogen ofzo? Ik neem 'm mee naar FOTquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Wouser het volgende:
ps. dit topic moet gewoon terug naar General chat we zaten daar al kei lang... laat anders ook eens die kut homo en lesbi topic oprotten naar seksualiteit a.u.b.!
Dat is iets wat jou volkomen vreemd is hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hij zij een woord met seks erin hihihihi
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is iets wat jou volkomen vreemd is hè?
Wat is FOT? Daar heb ik dus echt nooit van gehoord. Kan ook geen afkorting vinden met FOT in mijn geschiedenisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mankeer jij iets aan je ogen ofzo? Ik neem 'm mee naar FOT.
-
Fagots Only Therequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wat is FOT? Daar heb ik dus echt nooit van gehoord. Kan ook geen afkorting vinden met FOT in mijn geschiedenis
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is dan ook de reden waarom dit topic mee gaat.
--
Mijn reactie:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
Serieus?

In dit topic?

?

ok.
Dan moeten ze wel heel wanhopig zijn^^quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees gerust, trevland, ons zullen ze nooit blauw willen
Jij bent dan ook de enige die ik hoog genoeg inschat om m te snappenquote:
Dat zal wel loslopen denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de enige die ik hoog genoeg inschat om m te snappen
Hij zit inderdaad meer op jouw intellectueel niveau.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de enige die ik hoog genoeg inschat om m te snappen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad meer op jouw intellectueel niveau.
Dat beschouw ik als een compliment,quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad meer op jouw intellectueel niveau.
net zo lang tot er minimaal 15 deelnemers zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef timmmmm het volgende:
Wilde Syb niet vandaag beginnen?
5 deelnemers
Ik ben er altijd, trevvie, ik vergeet je alleen wel eens aandacht te gevenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Trevland het volgende:
Ik post ff wat en er komt meteen een antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |