dan moeten de lynch en de nacht moorden wel worden gefotografeerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
Verplaatsen we nu het topic naar FOT?
Mijn grap, wat doe jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
Verplaatsen we nu het topic naar FOT?
Goed dat ik dat even weet.quote:
Wat? Een grote lens?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef CaLeX het volgende:
Alleen maar omdat hij een grote heeft is hij mod geworden ()
Grote voeten, en je moet een grote spellingsnazi zijn.quote:
Ja sorry, is Brabants en dat gaat er niet meer uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grote voeten, en je moet een grote spellingsnazi zijn.
Help me EENS![]()
Maar als je blauw wilt, moet je van yvonne ook een grote piem0l hebben
Ik zit ook in brabandia, ik kan het ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja sorry, is Brabants en dat gaat er niet meer uit.
A ge van lullen een lange nek kreegt, konde gij uit de dakgoot zuipenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit ook in brabandia, ik kan het ook
Het lukt je wel hoor
kutbraboquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
A ge van lullen een lange nek kreegt, konde gij uit de dakgoot zuipen
eensdatzo !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ik spreek ook flawless Brabants, en toch zal je mij nooit op een 'is/eens' fout betrappen in m'n posts.
Hij zij een woord met seks erin hihihihiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Wouser het volgende:
ps. dit topic moet gewoon terug naar General chat we zaten daar al kei lang... laat anders ook eens die kut homo en lesbi topic oprotten naar seksualiteit a.u.b.!
Mankeer jij iets aan je ogen ofzo? Ik neem 'm mee naar FOTquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Wouser het volgende:
ps. dit topic moet gewoon terug naar General chat we zaten daar al kei lang... laat anders ook eens die kut homo en lesbi topic oprotten naar seksualiteit a.u.b.!
Dat is iets wat jou volkomen vreemd is hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hij zij een woord met seks erin hihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |