MISschien niet helemaal nodig neequote:
inderdaad niet, MISselijk mannetje dat je er bentquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
MISschien niet helemaal nodig nee
Kom nou Timmmm, je hoeft zo toch niet te doen; ik heb je geMISt manquote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad niet, MISselijk mannetje dat je er bent
Ik jou ook, we liepen elkaar steeds MISquote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Kom nou Timmmm, je hoeft zo toch niet te doen; ik heb je geMISt man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Laffe huichelaar
Het is ook alweer tijd om naar bed te gaan.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook alweer tijd om naar bed te gaan.
Denk je dat een ik verveel me topic nu kans heeft open te blijven in klb?![]()
Ik houd je niet tegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het wellicht niet verstandig zou zijn het te proberen
Ik beheers mezelf gewoon, het wordt lastig, maar ik ga het proberen. Met aldie lemmingen vrees ik voor watbannetjes komende dagen. Daar ben ik er liever niet een vanquote:
Wil je me steunen, kun je een bosjebloemen naar het volgende adres sturen....quote:
Dat is voor een actie knurft, serious request ed stond daar ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
Er wordt nog een laatste poging gedaan om dit sub-forum te redden via de hoofdpagina bovenaan een sticky te plaatsen, maar ik denk dat het MISgaat
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef timmmmm het volgende:
Nog een blauwe erbij hier
Het FOK!maffiaspel lijkt een goeie modbron te zijn
Waarvan ben jij dan weer modquote:
Nu krijg je notes van isdatzo ipv die andere pipoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:59 schreef PrincePolly het volgende:
OMG dat meen je niet. Mijn favoriete afzeik-forum. Kijken hoe lang dat goed gaat.
OMG, inderdaad. Er is inderdaad een nóg slechter sub-forum!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:02 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik denk dat je fok-user foto's en fot door elkaar haalt mijn beste
MIS?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OMG, inderdaad. Er is inderdaad een nóg slechter sub-forum!
johquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo is mijn bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |