Gewaagdevraag hè? Ik hou ervan overduidelijke vragen te stellenquote:
Ik in TTKquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of trevland van TTK, of mij van DIG
quote:Afgezien van het feit natuurlijk dat isdatzo wèl iets van FOT weetMaar in DIG en GAM zou ik me wel goed redden^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe duur is een motor? Je kan 't zo gek maken als je zelf wilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:11 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey isdatzo, hoe duur is een motor eigenlijk, en wanneer kan je er een motor''rijbewijs'' (hoe dat ook heet) gehaald worden?
ik heb altijd begrepen dat dat een paar jaar later is dan een gewoon rijbewijs enzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
Damn, wat is dat een lange post geworden [ afbeelding ]
Samenvatting: doen!
Met van die in-ear oordopjes kan je ook muziek luisteren in je helmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey natuurlijk, auto's zijn voor bejaarden mèn
het enige nadeel van motors wat ik kan bedenken is dat je dan geen muziek kan luisteren, of heb je daar ook iets voor?
En natuurlijk danke schon voor de informatie![]()
Ik meende dat men dat een MP3 speler noemt(ook wel bekent als een IPot dacht ik)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey natuurlijk, auto's zijn voor bejaarden mèn
het enige nadeel van motors wat ik kan bedenken is dat je dan geen muziek kan luisteren, of heb je daar ook iets voor?
En natuurlijk danke schon voor de informatie![]()
Een Ipot!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende dat men dat een MP3 speler noemt(ook wel bekent als een IPot dacht ik)
tevens een nadeel met een moter ik zou er met dit weer en de kans op gladigheid niet snel mee gaan rijden.
De mannelijkevariant is een Ipootquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een Ipot!
[ afbeelding ]
Ik draag spijkerbroeken
En het is koud. En al dat zout tast iedere cm2 bloot metaal gruwelijk aan. En het is koud. Mijn motor doet nu ook winterslaapquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende dat men dat een MP3 speler noemt(ook wel bekent als een IPot dacht ik)
tevens een nadeel met een moter ik zou er met dit weer en de kans op gladigheid niet snel mee gaan rijden.
Ik vraag me af wat er nou zo leuk is aan het hebben van zo'n UI. Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef timmmmm het volgende:
Omdat isdatzo altijd zeikt over mijn ava's, en dat ze stom zijn, schop ik, nu ik eenécht walgelijke heb, het weer even omhoog, zodat hij lekker kan bitchen
Ik moest glimlachen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een Ipot!
[ afbeelding ]
Ik draag spijkerbroeken
Idem.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De mannelijkevariant is een Ipoot
Al beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |